Khamis, 23 Januari 2014

#HOT! Benarkah Nurul Izzah Bercerai?


Betul ke berita bawah ni?

Sumber The Star

Tersebar khabar angin bahawa Nurul Izzah anak kepada Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim bercerai.

Nurul Izzah dikatakan telah menfailkan perceraian di bawah Fasakh (untuk membatalkan perkahwinan itu) pada akhir Disember melalui petisyen di Mahkamah Syariah.

Suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim, yang dipercayai telah menerima petisyen itu pada 16 Jan, telah meminta penangguhan dua minggu berhubung perkara itu untuk beliau menyediakan kesnya.

Setakat ini, tiada sebarang pengakuan dan keterangan bagi mengesahkan perkara tersebut.

Harap tuan punya diri boleh memberi penjelasan..

McTheory:
Sebelum ni ada cerita yang mengatakan Izzah ada skandal.. betul ka?

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

skandal Izzah dikabarkan seorang yg berketurunan indonesia dan sangat jambu mukanya.

Tanpa Nama berkata...

Saya tak percaya YB Nurul Izzah akan bercerai dengan suami kesayanganya sebab saya lebih kenal YB Nurul. YB adalah seorang yang peramah dan tidak akan membuat perkara bodoh seperti ceraikan suami.

Joe berkata...

Tolonglah jangan buat cerita terhadap YB Nurul Izzah. BERHENTI CERITA KARUT

Tanpa Nama berkata...

Jangan cakap sebarang, engaku siapa nak komen YB Nurul Izzah dari keturunan Indonesia.

Tanpa Nama berkata...

Orang yg jiwanya tak tenteram ini lah akibatnya. Dosa yg terpaksa dipikul, ini didunia belum di akhirat lagi.

Tanpa Nama berkata...

sebagai seorg yg bersekolah di sekolah yg mempunyai lmbg salib besar di atas dewannya, ini tidak pun memurtadkan saya. pd pndpt sya, seseorg itu perlu mempunyai iman yg kuat. kebebasan memilih agama adalah kebebasan individu.
-nurul izzah

kerajaan Turki dahulu prnh digemparkan dgn murtadnnya 3 org perempuan yg bersekolah d sek convern. org kafir membeli org islam dgn pelajaran. kemudian itulah tertubuhnya institusi wakaf utk membiayai hal ehwal org islam di turki hgga kini menjadi negara eropah yg kedua plg kuat ekonominya slps Germany.

cuba relate crta tu, nurul punya nak bapak dia berkuasa sampai sanggup gadai aqidah anak2 kita. jauh beza kesimpulan yg dibuat kerajaan Turkey dgn dia ni. sesat. x caya cari google. lalu bayangkan jika PR memerintah, brp tamai Melayu dikhuatiri murtad? itu belum pensyiahan rkyt Kedah di bwh Pas. kecewa dgn Pas.

Tanpa Nama berkata...

kau buat lawak ke bro ?? mana ko tau PAS sebar syiah kat kedah ??? utusan ?? buletin 3 suku ?? okk ... then apa cite pak zahid hamidi nya dakwaan pak sabu orang syiah ?? senyap je skang .... pastu orang dituduh pulak disuruh bagi bukti yang die bukan syiah ... ??? patut nya org yang buat tuduhan bagi bukti ... what is this ????

Tanpa Nama berkata...

Orang yg jiwanya tak tenteram ini lah akibatnya ?? ... statement lawak lg ... sedangkan ustaz pon boleh bercerai contoh ustaz sham kamikaze tu , itu takdir namanya .... ko jadi laaa alim camana pon .... kalau dah takdir jodoh takdak ... takde la jugak ....

Tanpa Nama berkata...

SATU DUNIA tau PAS sebar SYiah.
Macai ngok PAS je yg suka nafi. Kalau pemimpin sendiri yg terkangkang dgn betina sah2 pun boleh ckp lain..benda Syiah ni taqiyyah senang 2 je boleh tipu..

Tanya penjilat2 Mat Sabu yg rapat dgnya.. tkpayah nk tlg selamatkan PAS yg dh rosak Aqidah!

Tanpa Nama berkata...

Betulkah dakwaan anda kalau PR memerintah, ramai Melayu akan murtad?
Saya ingin bertanya, adakah saudara/saudari masih ingat kes Dr. Mohd Asri, mantan mufti negeri Perlis ditangkap kerana berdakwah tanpa tauliah di Selangor? Sedangkan beliau merupakan mantan Mufti Negeri Perlis. Apakah yang berlaku dengan pimpinan UMNO sebenarnya yang menafikan seorang ulama yang pernah menjadi mufti?

Zaki berkata...

Klo x de ilmu xyh nk tunjuk pndai....yg bg tauliah tu bawah jabatan agama islam negeri....bukan bawah umno...n lntak la ko mufti mna2 pon...tapi klo ko nk ngajar ko kna mintak tauliah dr negeri tu....

Kate rakyat da pandai~

Tanpa Nama berkata...

pas syiah? abis najib tuh apa ? sekular? satu dunia tahu pakai tudung tuh wajib. syed hamid albar yg sign memorundum syiah tuh pun islam. syed hamid tuh org pas?

Tanpa Nama berkata...

Berhentilah berbalah sedangkan tiada siapa pun yg tahu tentang kebenaran masing-masing...kecuali allah..byk2kan lah bermuhasabah diri..insyallah..

Norraidah Isa berkata...

Jodoh dan mati ditentukan oleh Allah swt... pikirla...jgn menambahkan dosa

Norraidah Isa berkata...

Jodoh dan mati ditentukan oleh Allah swt... pikirla...jgn menambahkan dosa

Tanpa Nama berkata...

Macai pas/dap/pkr 100%