User Online

Politics Blogs

Seminar Autisme 2014

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Rabu, 1 Januari 2014

HOT! Gambar Menarik dan Tak Menarik Sekitar Himpunan Guling #Turun Di Alor Setar!!




Semalam semua orang tahu betapa kecohnya Dataran Merdeka dengan kehadiran beruk-beruk hitam yang berdemo merusuh mengegarkan Dataran bila mereka merampas pentas dan mula membaling botol kepentas utama. Kemudian mengikut laporan, beruk-beruk ini juga mengambil kesempatan dengan meraba gadis-gadis dihadapan pentas, malah ada diantara artis yang menjadi mangsa!

Itu di KL.. macam mana pulak dengan Alor Setar? Apakah himpunan beruk guling sehebat di Kuala Lumpur?

Jom tengok gambar kat bawah!


Mula-mula ramai ni saja..

Kemudian makin ramai..

YB baru mengetuai ucapan pada beruk

ketua-ketua beruk dah sampai..

dok cari idea nak menipu la tu..

ketua pembangkang Kedah antara beruk VIP yang hadir

YB Demam.. dulu la YB sekarang dah kalah dahh..

Ini Ketua Segala beruk di Kedah! Mahfuz Beruk Omar..

Orang makin ramai.. ehh silap! beruk makin ramai..

Orang sambut tahun baru.. hangpa melalak maki kerajaan.. baguih laa..

Di Kedah, himpunan beruk guling agak suram.. cuma jeritan dan caci maki kepada kerajaan saja yang kedengaran, sambil disuntik kata-kata semangat dari beruk-beruk VIP dan ketua-ketua beruk di Kedah. Tentu ada pembaca blog yang agak kurang senang dengan panggilan beruk kann?

Macam mana tak panggil beruk, kalau manusia puak ni pandai pikir, hanya beruk saja yang buat kacau hingga sesak Alor Setar dan menyusahkan orang ramai!

Selamatlah kerajaan negeri Kedah mengasingkan tempat sambutan di Menara Alor Setar dan Stadium Sukamenanti, kalau dibuat kat depan Masjid Zahir, tentu perkara yang sama akan berlaku seperti di KL sana tu.

Kalau baca blog atau portal puak Pembangkang, dah tentu depa kata himpunan depa ni mencecah beribu-ribu.. yang sebenarnya, Mc tengok, tak sampai 400 pun orang yang berhimpun di depan Masjid Zahir.. tu pun bercampur dengan pengunjung yang tersesat ke sana!

Senang cerita, orang Kedah tak layan kumpulan beruk buat kacau ni! Semak pala saja! Politik Murahan!!

Orang nak mulakan tahun ini dengan perkara yang baik-baik.. depa pulak mulakan tahun baru dengan maki hamun orang lain. Macam mana la berjaya!


McTheory:
Dah dengan aku sekali pun terlibat maki hangpa.. jemm..

16 Komen Pembaca:

ieta mat sa'ad berkata...

Awat dok maki depa lagu tuh... Ish3... camni ka org yg ngaku Islam?

McTheory berkata...

maki panggil beruk adalah mulia dari meraba anak dara orang!

Tanpa Nama berkata...

Ishk..iskh...dah ada buat dosa...ditambah buat dosa lagi...dosa dimana2...sedar la puak2 politik...

Tanpa Nama berkata...

Di kedah dah ramai yg mula percaya kepimpinan datuk mukhriz..sepatutnya kita kena bantu...bukan mencaci dan mengata...ia akan menyakitkan hati..biar mereka mengata tp kita bersopan...barulah bertambah golongan kita..isu kenaikan harga tidaklah seteruk diselangor dan k.l...jadi kita berharap pihak kerajaan kedah dapat membantu disamping kita masih boleh berjimat..seperti di selangor pihak kerjaan selangor perlu pikirkan jugak bagaimana utk membantu rakyat disana...terutama isu tol..bertuahlah bumi kedah tak memiliki highway yg byak..takda faedah daripada mencaci maki..baru org nmpak kita mampu dipercayai..

Tanpa Nama berkata...

Apa yang menghairankan tak Nampak pun muka yang mata sepet kebanyakan jenis makluk macam Mahfuuusss aja.

boya lapar berkata...

beruk ok juga.kalau biawak dan ketua biawak lagu mana.biawak kopiah putih.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah.. org Kedah tk bodoh mcm org Sleangor duk bergedik mcm berok atas jalan.. duk perguna alasan rakyat utk halalkan huru hara..

Ramai pengunjung duk meriah di Menara Alro Setar sambut Tahun BAru dengan aktiviti utk anak2.. makan dan menantikan percikan bunga api yg cukup cantik..

Insya Allah rakyat terus menyokong kepimpinan Dato Mukhriz.. PAS dlu dh tamat..masa beri peluang perintah mcm berok baiki labu..teruk.. la jgn duk berlagak.

Org Kedah nk tenang dan damai.. cukup2lah pengjaran di Thailand.. takkan kita nk sgt bom jd sbhagian dr warna kehidupan di Malaysia? mula2 provokasi sana sini lama kelamaan akan jd ketegangan akhirnya mulalah jd ganas..

pakah itupun xboleh pikir wahai MACAI PAS.. PAS Laknatullah!

ZanSala berkata...

MMg dlm Al-Quran ada Allah SWT Firman bangsa jd yg di tukar jd Berok dan Babi.. takkan macai PAS xtahu kot?

Selama ni duk maki pemimpin UMNO dgn mcm2 benda tk dosa plak ka?? Macai??

Agama jgn buat mainan.. kelak makan diri.. Allah Maha Adil..

Tanpa Nama berkata...

Ketua dia beruk LCE(Lower certificate samdol the pirate education)..

Tanpa Nama berkata...

Fikirkanlah macamana nak majukan bangsa sendiri, bukan nak merosakan bangsa sendiri. Orang Cina dok gelak tengok orang Melayu

Tanpa Nama berkata...

Setuju puak-puak pembangkang di Kedah kita panggil BEROK...sebab perangai mereka macam BEROK. Ketua BEROK tu yang mai dari pokok sena..baru saja dia turun dari pokok sena. Layak jadi Ketua berok sebab SRP pun tak lulus.

Tanpa Nama berkata...

aku sokong kita pangil beruk tp camana pula kalau depa pangil kita babi, biar la no memang kita mirib2 babi sgh

Tanpa Nama berkata...

hapuskan dulu orang2 pas dalam kerajaan negeri...selamatkan kuin dulu...dato mukhriz kena turun padang tgk keadaan kuin. jangan dok harap tajul tak berapa nak urus tu. pandai bertopengkan kerajaan tp hati ikut pas! kampus kuala ketil adalah kampus bermasalah tp tajul urus ni sj pi dengar cakap rektor kuin dan top management lain yg terang2 tunjuk kata depa ni ORANG PAKATAN! comfirm depa nak bukak balik kampus kuala ketil sbb tu projek pas!!!!bn pegang kedah tp pakatan masih memerintah kuin!!!!!!! jgn tak percaya nanti isu kuin akan dijadikan modal pada PRU akan datang utk jatuhkan kuin sepertimana PRU lepas pakat dok cari isu kuin.....

KualaKetilMan berkata...

SAYA AMAT SETUJU dgn Tanpa Nama 11pagi. Tajul Urus tu macam sengaja nk ikut rentak PAS. Projek KUIN Kuala Ketil Projek merosak KUIN.

Skrg cuba lihat tumpuan sbenar dlm memajukan insititusi pendidikan KUIN telah terbalik sbb nk fokus mcm mana nks elesai masalah keweangan dan tadbir urus kampus cacat Kuala Ketil tu.

Sepatutnya tahun lepas lagi Kampus tu ditutup dan dijual kpd pihak swasta.. Dato MB mesti tegas krn dlm pentadbiran Kedah ramai MUSANG BERBULU PAS yg sedang berhempas pulas utk jatuhkan BN. dan rosakkan program untuk rakyat!

Tanpa Nama berkata...

kami warga kuin hanya mampu bersuara di blog2 dan media sosial sj...sbb suara kami di peringkat atasan tak dilayan....dulu kami zaman pas dah tertekan dan zaman bn pun sama gak....kami bukan nak mintak langit bulan matahari...cuma pertimbangkan balik kampus kuala ketil tu....bukannya kami tak mau pindah tp suasana disana amat menekan kami....kuartes tak da...kemudahan lain jauh....nak makan pun susah...ramai berkata' ala mcm uum dulu la staf buat piket gak tp last2 senyap aj la ni'....mmg betoi kata-kata tu tp cuba kita lihat kembali mcm mana pembinaan kampus uum. mula-mula yg naik ialah kuartes staf, asrama pelajar, kafe dan last sekali baru bangunan pentadbiran. ni baru perancangan yg tepat. tp kampus kuala ketil? pembinaan jd terbalik...dulu harapan kami bila memangkah bn kebajikan kami terjaga sbb tiap kali perhimpunan bersih kuin dato mukhriz mai....tp sekarang? kemana menghilang dato yg selalu guna buah alif ba ta? secara logiknya ipts harus berada di kawasan bandar besar bukan di cerok pekan kuala ketil yg penuh dgn estate...
BN PERINTAH KEDAH TP SYGNYA KUIN MASIH LG PAS PERINTAH DAN INGATLAH ISU KUIN MERUPAKAN SALAH SATU PUNCA KEKALAHAN PAS DI KEDAH KERANA BANGKITNYA STAF KUIN..... ADAKAH PISANG AKAN BERBUAH DUA KALI?

oohh lala berkata...

Mukhriz babi..admin pun babi.mak bapak dia pub babi.sekian terima kasih...aik?marah..babi pun tau marah.hahah

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review