Sabtu, 18 Januari 2014

HOT! Kerajaan Jangan Jadi BARUA!


Video ni menarik untuk di tengok.. apa yang si Ramesh ni kata semuanya betui. Tolong la jangan jadi barua laa.. tolong jadi kerajaan yang berani.


Penat kami tunggu apa hukuman kerajaan nak bagi pada pengkhianat negara macam Tian Chua tu, tiba-tiba boleh lepas dan maafkan macam tu saja.

Berapa ramai haram jadah dan pengkhianat negara dilepaskan? Tunjuk la ketegasan sikit.. jangan jadi barua pembangkang! Jangan sampai penyokong kerajaan pun dah rasa bosan dengan kerajaan.

Fitnah dan tohmahan dibiarkan. Caci maki dan penghinaan pun diambil ringan. Hingga orang tengok kerajaan sekarang ni bagai tiada maruah!

Tolonglah jangan jadi barua!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku sokong ramesh

bpk roy berkata...

UNTUK PREDIKSI TOGEL SG/HK 2D 3D 4D

ADA DI SINI TLP KI SANTANU 082317877775

TERIMA KASIH ROOMNYA SOBAT