Khamis, 2 Januari 2014

INFO! Apa ni Harakahkahkah Kantoi Menipu lagi? #Turun


Mungkin disebabkan dah terlalu suka sangat menipu, maka puak - puak Harakah Daily ni dah tak kisah dah dengan semua benda tu. Yang penting niat diorang nak menipu je kejenya.

Itu yang Mc dapat dari blog Semut Hitam.. nampaknya Haramkahkahkah kantoi menipu lagi laa..

Itu je hasrat sebenar puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Dan kini ianya mula menular dalam parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu sendiri.


Dari FB Harakah

Kalau Wardina buat kerja macam tu tanpa merujuk kepada kesahihan berita yang dia terima, kita boleh faham lagi beb. Tapi kalau puak - puak Harakah tu sendiri yang buat, apa alasan yang boleh diberikan?

Bayangkan. Demi nak menipu rakyat, diorang sanggup mempergunakan apa sahaja kemudahan untuk menyebar dakyah songsang demi kepentingan diri mereka sendiri tanpa merujuk kepada Kebenaran.

Soalnya, adakah itu tuntutan Islam? Adakah itu yang dijadikan landasan untuk mereka memperjuangkan Islam yang sebenar? Kalau setakat Islam pada nama tapi bukan pada tindakan, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je.

Jika semalam, banyak jugak komen yang diberikan oleh pembaca blog SH ni mengenai pendedahan yang dibuat oleh PDRM sendiri. SH hanya menyiarkan berita yang disampaikan oleh PDRM sendiri.

Katanya, anggota Polis DiRaja Malaysia menjumpai 4 bilah parang dan pisau disekitar kawasan Himpunan yang diadakan menjelang ambang tahun baru.

Gambar sebenar milik Syamsul

Perkara itu sekarang sedang disiasat oleh pihak Polis sama ada ianya ada kaitan atau tidak dengan Himpunan tu. Itu caranya untuk menegakkan Kebenaran. Bukannya buat dakwaan yang bukan - bukan.

Jika pembaca blog SH yang bagi komen kata senjata tu ditinggalkan untuk memburuk - burukkan peserta dan penganjur himpunan sebelum ini, sila tampil dengan bukti kepada pihak Polis. Tak payah nak menyalak kat dalam blog ni.

Sekarang kita tanya balik pada mereka yang menuduh kata senjata tersebut hanya umpan untuk memburuk - burukkan pihak Polis. Adakah apa yang dilakukan oleh Harakah ni betul sangat?

Dah terang, jelas dan nyata Harakah hanya memetik gambar dari orang lain untuk dijadikan propaganda bagi mengelirukan rakyat. Tak nak pulak diorang kata yang Harakah tu menipu!!!

Kalau setakat pandai tuduh orang lain je tanpa merujuk kepada diri sendiri terlebih dahulu, baik tak payah banyak cakap!!! Tak mendatangkan faedah belaka. Duduk diam - diam sudah la. Jangan nak mengabihkan masa tak tentu arah!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak menipu bukan harakah namanya. PAS memang ajar orang-orangnya menipu, putar belit dan buat pusingan"U".

Tanpa Nama berkata...

Jangan riak... ye

Tanpa Nama berkata...

beza taqiyyah/tipu syiah pas dgn wasatiyyah/sederhana umno. Islam naik bkn dgn menipu manusia.

Tanpa Nama berkata...

Gambar betul tu program Solat, ceramah, UAI di Padang MPSP Butterworth sempena sambutan Tahun baru.. xde kena mengena dgn Mahasewel Dataran Merdeka..

PAS senstiasa MUNAFIK.. hangpa duk beli lagi ka Haramkah? duk bg duit pd puak munafik..