Khamis, 13 Februari 2014

HOT! Bila Penyanyi Veteran CABAR Peliwat Tua!! #PrkKajang #Kajang


Mula-mula Mc ingat ini gurauan, bila ada sahabat memaklumkan Herman Tina mahu bertanding di Kajang. Kemudian bila check Twitter si Herman Tino ni, sememangnya dia nak bertanding melawan Anwar. he he he..
Penyanyi veteran Herman Tino sekali lagi mencuba nasib dalam arena politik berikutan berhasrat untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Kajang menentang Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Herman atau nama sebenarnya Masrun Tamsi meminta supaya rakyat Kajang memberi peluang kepadanya untuk mewakili kawasan tersebut selepas gagal mendapat tempat di Tanjung Karang pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu.


"Kajang yang budiman! Aku minta izin bertanding. Mohon jangan tamatkan riwayat wang taruhanku! Aku hanya penyanyi yang hampir luput," katanya menerusi laman sosial twitter @Herman4Kajang baru-baru ini.

Sementara itu, beliau turut menyifatkan Anwar sebagai pesona palsu berikutan Ketua Pembangkang itu tetap dipercayai ramai penyokong sungguhpun berbohong.

"Anwar itu makin palsu tapi masih punya pesona. Dalam puluhan juta hanya dia seorang tapi belum tentu dia terpilih," katanya lagi.

Pada PRU13 lalu, Herman kalah untuk merebut kerusi Parlimen Tajung Karang sehingga kehilangan wang depositnya.

McTheory:
Kasi ajar sama peliwat tu pak hermann.. he he he..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baik undi herman dari undi si peliwat dubur tu.

Cahaya Al Majid berkata...

Kalau memileh 'pemimpin' dari golongan yang sentiasa melakukan dosa maka 'dosa subahat' akan terpikul dibahu kita. Oleh itu wajar memileh 'Herman Tino' sekurang-kurangnya dia ikhlas menghibur untuk ketenangan jiwa manusia yang mendengarnya.

Tanpa Nama berkata...

setuju tuu..

Tanpa Nama berkata...

mahu mengundi beliau. alangkah daya, daku bukannya pengundi Kajang.

Tanpa Nama berkata...

13 Februari 2014.45PG ANA sangat setuju