Khamis, 6 Februari 2014

HOT! Sanusi Bekas Setpol Allahyarham Ustaz Azizan dan Blogger Pas Kedah di SAMAN!! #HanyaDiKedah




 Baru Mahfuz Omar dok canang kononnya Pas Kedah bersih suci lagi murni masa jadi Kerajaan negeri. Tu laa orang kata, jangan RIAK dan TAKABURR! Kan dah ada yang kena saman!

Baca posting dari Medan Tempur,

Masih ingatkah lagi anda tentang kisah balak Papua New Guinea yang didapati mengalami kerugian sehingga projek berkenaan direkodkan sebagai projek paling bermasalah dalam laporan audit negara..

Kegagalan projek itu didedahkan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2011 yang menyatakan sebuah agensi di bawah Menteri Besar Diperbadankan kerajaan negeri Kedah pimpinan Pas mengalami kerugian berjumlah RM13.49 juta apabila pegawai-pegawai agensi itu menamatkan pelaburan pada Mac 2010.

Kes itu kini dibawa ke Mahkamah apabila ahli perniagaan Datuk Abdul Manaf Abdul Hamid pemilik syarikat MAS Incorporated LTD mengambil tindakkan menyaman Sanusi Md Nor dan Blogger Tua Pas Kedah Zulkifli Yahaya



Ahli perniagaan itu tampil untuk membersihkan namanya selepas dituduh oleh Setiausaha Politik Azizan, Muhammad Sanusi Mohd Nor dan Ketua Penerangan Pas Kedah Zulkifli Yahya sebagai juara putar alam dan penyeleweng berkaitan kegagalan usaha sama projek pembalakan PMBKed dan MAS Incorporated Ltd di Papua New Guinea.

Mc baru keluarkan posting mengenai salahlaku Pas pada zaman pentadbirannya dulu. Sapa belum baca boleh klik kat SINI.

 Belum nak dedah, dah kena saman? he he he..


McTheory:
Orang RIAK dan TAKABUR.. Allah SWT marah.. wahai Tuan Mahfuz Omar yang terlalu bijaksana!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Habaq kat depa tu terutama sekali Mahfusss kalu depa baguis tentu depa boleh menang pru13 lalu pasai tak baguislah depa kalah orang tak suka kat depa.

Tanpa Nama berkata...

dah la xbaguih.. BODO plak tu.. dah BODO kuat MENIPU lagi.. itulah PAS dan Mahposs..