Sabtu, 8 Februari 2014

PANASS! MB Kedah Buat Program Agama, Ada SYAITAN yang Kepanasan! #HanyaDiKedah



Pada mulanya Mc malas nak layan cubaan jahat (semestinya dari Pas Kedah) yang melakukan pelbagai tindakan sabotaj. Mula-mula depa hasut sekolah agama supaya jangan sokong program ni. Kemudian ada pula yang menghina Dato Seri MB kononnya buat program agama ni hanya kosmetik kerajaan negeri. Tak selesai dengan tu, wujud pulak sabotaj banner program diselitkan gambar Datin Seri Isteri kepada Dato Seri Mukhriz di banner Mahabbatul Rasul.

Mereka sengaja mengunakan gambar Datin Seri dalam keadaan yang tidak bertudung lengkap dengan niat menjatuhkan air muka Dato Seri MB Kedah. Pas Kedah nampak kepanasan bila Dato Seri MB buat program agama secara besar-besaran macam ni?

 Contoh sabotaj banner seperti dibawah,

Banner yang disabotaj..

banner sebenar..

Bila buat program hiburan, depa kutuk macam-macam. Bila buat program agama, depa pakat dok sabotaj. Selalunya hanya SYAITAN saja yang kepanasan bila ada orang buat program agama ni. Pas pun Mc nampak lebih kurang macam syaitan la, sebab sejak banner program Kedah Selawat ni naik, depa macam syaitan yang dibacakan Ayatul Kursi! Berasap mengelupur panas semacam saja pun.

Apa salahnya kerajaan negeri nak buat program keagamaan? Apakah hanya Pas saja yang layak buat program agama? Apakah hanya Pas saja yang pandai berselawat, berzanji, bernasyid, bermarhaban dan lain-lain?

Disini kita dah nampak, puak Pas ni bukan nak kerajaan negeri jadi semakin baik. Depa hanya nak 'berdengki' dan hati mereka sememangnya busuk umpama daging yang dah basi!

Manusia kalau dah busuk hati.. buatlah apa pun, memang takkan jadi baik!


McTheory:
Jenis manusia perut, hati, limpa, paru-paru dan usus pun busuk tu..

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hasil berkawan dgn setan. Kawan setan tu, setan la jugak.

Tanpa Nama berkata...

botak mukhriz tu berlakon baik. anak bapak sama anti islam! tuihh

abu bakar berkata...

Kmu 108 islam sngt ke...yg myukong peliwat dan pezina jd khlifah dan imam kamu..piraah!!!

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 1.08ptg..aku rasa hang ni anak haram.. check bapak hang dulu sapa..
bodoh jahat.. org buat prog baik hang jd setan pulak..

yg anti Islam tu puak2 PASngok lah roboh madrasah.. Yahudi Israel shj dlm dunia ni yg buat mcm PAS!!

JlnDayMan berkata...

Pork Nick Najis paderi PAS kata Syaitan kwn depa.. UMNO musuh.. so jd lah mcm la ni..
dgn kapiaq DAP bkn main lembut lembai.. Terese cock hina Islam..melayu sikit pun PAS xbrani sentuh.. celaka PAS ni termasuk Hadi awang.. hudud jd mainan, paling jatuh kafir ialah main kalimah ALlah..

sbb tu kita jgn herana knpa PAS jd jahat skrg.. depa xboleh beza dh mana Islam mn kafir.. sbb depa dh main2 dgn Tuhan.. Tuhan bg depa celaru..

Apa depa buat utk Islam di Kedah cuba habaq mai??

di Selangor siap tlg DAP lg rampas arak hantar balik.. pecat Hasan Ali.. mmg bg aku PAS ni jijik dr najis BABI lagi.. maaflah aku tkdk hormat muka2 pemimpin PAS..

Benci aku pd PAS bkn krn aku suka sgt BN tp krn PAS jahat akan makin suka pd UMNO.. PAS celaka!

Tanpa Nama berkata...

Betul punya setan, ni jenis setan boleh nampak, setan manusia.

hangkedee berkata...

Pas barua totok. DaPIG

Tanpa Nama berkata...

Mudir yayasan baru je dpt anugerah Maulid diberikan Krjn, tp dia juga yg sabotaj budak2 yayasan yg teringn sgt nk hadiri program Selawat Maulid ini..

sedih sgt aku.. kenapalah Allah uji kita dgn bangsa PAS laknatullah ini duduk atas bumi Kedah ni??

Tanpa Nama berkata...

Rosak PAS sebab dah diresapi ajaran khawajiz yang dihidupka oleh Nik Aziz dan Hadi Awang,disebabkan tittle tokguru orang awam terkeliru merasakan ilmu ada pada mereka,ttp akhirnya manhaj syaitani yang mereka hidupkan..sebab itu kita tak mampu satukan ummat bersama mereka,apa yang Nabi pesan golongan ini harus dibunuh,tetapi kita tiada daya..

Tanpa Nama berkata...

Akan datang diakhir zaman ini seburuk-buruk manusia dikalangan kamu adalah ulama...
iaitu orang yang suka mengaku ulama tapi akidah dan akhlak seperti yahudi dan majusi...
dimanakah kedudukan ulamak kita?

Tanpa Nama berkata...

Yang PAS dok buat cramah agama tpi kutuk..fitnah n mngumpat tu mcmane??namanye je cramah agama tpi dok politik mngata org...Ptuiiihhhhhhhhhhhh...

Tanpa Nama berkata...

Syabas DS Mukhriz..PAS dah mcm cacing kepanasan.

Tanpa Nama berkata...

Jahil sampai lobang pungkuq PAS kedah..mmg YAHUDI n SYIAH hampa..p mampuih hang PAS kedah

Tanpa Nama berkata...

Demi allah dulu aku penyokong pas tapi kini tidak lagi, dgn pemimpin pas yg ada sekarang ni...dgn fitnah sentiasa di mulut, canang kebaikan diri sendiri dan keburukan orang lain, tak mustahil ramai yg di atas pagar akan ikut jejak aku kecuali lah yang dah termakan nasi kangkang pemimpin2 haprak pas.

Tanpa Nama berkata...

Sudah2 lah ahli pas tegar.. Kami tahu anda semua ralat dgn pemimpin anda... Bawak bersabar dan befikiran tenang. Fikir2kan la apa pemimpin anda telah berjasa setakat ini? Apa pemimpin yg mandoakan ko umat islam sendiri. Mengkafirkan sesama islam. Menyokong kalimah diguna kristian. Pemimpin islam rela makan babi? Pem8mpin islam kah ini? Fikir2 kan la..

Tanpa Nama berkata...

hohooo PAS sgt2 'berjasa' di Kedah.. hohoo.. sepenggal jer PAS boleh buat.. iaiatu ROBOH MADRASAH dan TARAH BERIBU HEKTAR bukit licinnn.. licinnn bebb.. cuci mangkok kata depa.. poket EXCO PAS mana yg kembung ni.. sbb tu depa tk bising sbb MASYUKK!!

UMNO perintah 56 tahun madrasah mcm tu pun xbrani nk roboh.. apa la..tgk kami PAS.. hebat hooooo.... (setan syg PAS)

Tanpa Nama berkata...

Mana mana orang beriman tidak kutuk mengutuk sesama saudaranya islam. Hanya Allah yang tau niat Mukhriz,yang kita nampak adalah apa yang dilakukannya adalah baik. itu yang mustahak - fikirkan bahawa Maha Pencipta melakukan kebaikan melalui makhluknya Mukhriz..... Allah berkuasa melakukan kebaikan melalui sesiapa sahaja, hatta penyamun pun...Bukankah ini satu rahmat?