Ahad, 30 Mac 2014

#HOT!! Lepas Seks Bebas, Seks Dengan Haiwan Pun OK? #antiCOMANGO



Tak sudah-sudah COMANGO datang buat pelbagai tuntutan di Malaysia. Apa yang mereka nak sebenarnya?


COMANGO menuntut berikut:


Ia sebahagian dari tuntutan COMANGO yang selari dengan babi penggiat Hak Asasi Manusia (HAM) antarabangsa yang menguasai Bangsa-Bangsa bersatu dari negara barat Amerika dan barat Eropah:


Tuntutan itu adalah:


COMANGO menafikan tuduhan itu dan Marina Mahathir pun menafikan terlibat konon padahal beliau adalah sebahagian dari Sister in "Sesat".


Dalam COMANGO ada:


Agenda SOGI ini adalah sebahagian dari agenda puak-puak HAM yang mana termasuk puak-puak yang mnuntut hak kebebasan seks.

Sama-sama dalam hak ini adalah hak untuk toron binatang:


Dulu di negara barat, gay diharamkan tetapi hasil usaha aktivis gay dan gerak kerja lobi, dialog dan lain-lain, mereka berjaya mendapat pengaruh politik dna akhirnya gay dihalalkan dan gereja tak boleh buat apa-apa.

Bayangkan hari ini, di Amerika sudah timbul pula bahawa satu hari hak seks dengan binatang pun akan dituntut....



Seks dengan binatang? Biar betul? Sambung baca TheUnspinners

Tak risaukah kita dengan keadaan seperti ini? Agak-agaklah kann.. siapa yang dok jemput dan sokong semua bahana ni masuk ke Malaysia?

Siapa yang mula mengelarkan diri, kononnya pejuang hak asasi manusia? Sudah tentulah si peliwat tegar tu. Andaikata kalau Malaysia bersetuju dengan COMANGO, bermakna seks bebas di halalkan. Jadi meliwat bukan lagi satu kesalahan di Malaysia.

Jadi tuduhan pada Anwar pun gugur, Anwar bebas, malah Anwar boleh meliwat sesiapa saja yang dia nak.

McTheory:
Pertahankan negara dari dicabuli oleh COMANGO!

Tiada ulasan: