Isnin, 31 Mac 2014

HOT!! Karpal Singh Wajib Dedahkan Siapa Anwar Sebelum Bersara!!


Anda pernah tengok video diatas? Jika anda mengikuti politik tanah air sudah tentu anda masih ingat bahawa dulu Karpal Singh pernah menyuruh Anwar Ibrahim bertaubat. Malah kata-kata keramat Karpal itu masih diulang-ulang dan digunakan oleh penceramah politik pada masa kini.

Persoalannya, kenapa Karpal suruh Anwar bertaubat? Sudah tentu ada sesuatu yang Karpal tahu mengenai Anwar. Walaupun itu sebelum mereka 'bersama' namun selepas bersama Karpal terus mendiamkan diri, malah menjadi penasihat peguam pembela Anwar bila Anwar didakwa dengan pelbagai kes.

Kita tahu, Karpal Singh seorang peguam yang amat hebat, orang lama dalam bidang perundangan, sebut nama Karpal di mahkamah, silap-silap pendakwaraya boleh berpeluh dahi dengan Karpal ni, itu baru dengar nama, belum lagi dia bercakap.

Cuma prinsip sebagai seorang peguam, sudah tentu kena bukti dan kesahihan, barulah berani bersuara. Begitu juga pendapat Karpal mengenai Anwar, kalau Karpal takdak bukti mengenai Anwar, sudah tentu Karpal tak berani berkata demikian. Sebab beliau sorang peguam yang terkenal!

Cuma kita nak tanya, sebagai peguam, peguam bela dan kini penasihat peguam bela Anwar Ibrahim, sudah tentu banyak rahsia peribadi Anwar yang Karpal simpan.

Sekarang ni, Karpal telah dijatuhkan hukuman denda RM4,000 oleh mahkamah atas kesalahan mengikut Akta Hasutan kerana menghasut atau mempersoalkan penyingkiran Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar Perak oleh Sultan Perak pada Februari 2009.

Disebabkan itu, Karpal letak jawatan Pengerusi Dap dan membuat rayuan. Jika beliau tak salah, beliau akan kembali mengambil jawatan tersebut, kalau confirm disabitkan kesalahan, beliau akan melepaskan jawatan terus dan secara automatik jawatan ahli parlimen Gelugor pun akan dikosongkan.

Disebabkan itu dan faktor umur Karpal yang telah tua, penganalisis politik menjangkakan, Karpal tidak lagi bercadang untuk terus dalam bidang politik, kemungkinan beliau akan bersara.

Di atas sebab demikian, kita harap selepas Karpal bersara, beliau harus bertaubat dan menceritakan siapa Anwar Ibrahim sebenarnya.


Ramesh Rao juga mendesak Karpal supaya ceritakan kejadian sebenar disebalik kata-kata 'Anwar Harus Bertaubat'.

Sudah lama Karpal merosakkan masyarakat di Malaysia dengan tindak-tanduknya sebagai pengerusi Dap. Pelbagai perkara jahat yang pernah beliau buat. Malah beliau membela seorang manusia yang sanggup mengadaikan Agama, Bangsa dan Tanah air, demi mencapai cita-cita politik, iaitu Anwar Ibrahim.

Sekali lagi kita ulang, Karpal Singh harus bertaubat, malah beliau harus membuka wajah sebenar Anwar Ibrahim pada rakyat Malaysia! Kita tahu, bahawa Karpal banyak simpan rahsia, demi negara, kita harap beliau dedahkan dan kembali ke pangkal jalan.

McTheory:
Anwar Ibrahim percayalahh.. sampai mati pun dia takkan bertaubattt!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

..bai lumpoh dah serahkan segala x files aljuburi pada anak dia.. so kalau bai lumpoh mampos anak jantan masih boleh ugut aljuburi.. itu pun aljuburi masih idop lagi la.. rasanya aljuburi akan mampos dlm penjara sg buloh..

Tanpa Nama berkata...

Kata Karpal "Langkah mayat aku dulu akan ku bawa cerita Anwar sampai mati demi perjuangan parti".

Tanpa Nama berkata...

Aljub mampos pun semua kerana umno...kahkahkah..