Jumaat, 28 Mac 2014

HOT! Melayu Sokong Kristian di Panggil Moden? Melayu Sokong Kalimah Allah, Melayu Kampung, Lembu? #antiCOMANGO



Dalam riuh rendah cerita COMANGO yang mahu Malaysia bebas mengamalkan seks songsang dan bebas beragama. Tak salah kalau Mc buka kembali cerita diantara Melayu Islam dan Melayu COMANGO. Melayu COMANGO ni selalunya mengelarkan diri mereka sebagai Melayu moden!

Yang mana anda nak ikut?


Yang mana anda yakin dan percaya dengan kenyataannya?

Takkan yang bawah ni kot?



Pakai macam ni nak cakap pasal Kalimah Allah dan Islam?


Penin kepala tengok video kat bawah ni..





Mc percaya ada orang yang sokong kata-kata Siti Zubaidah ni, atau ia lebih dikenali sebagai Siti Kassim. Mana ada orang yang tak sokong, bila nak suruh orang lain buat jahat?

Puak Melayu liberal macam Siti Kassim ni bersepah di Malaysia. Kononnya mereka ini puak melayu baru, melayu moden. Bagi yang sokong kalimah Allah kekal pada umat Islam, diberi nama melayu kampung, melayu kolot, dicop lembu.

Lembu kepala bapak hang!

Puak yang gelar diri melayu moden ni, sebenarnya, dah jauh lari dari Islam. Puak ni tak pegang pada hadis, puak ni tak percaya mazhab, puak ni juga mempunyai pandangan sendiri kononnya lebih hebat pemahaman dorang dengan Al-Quran.

Puak ni yang nak melingkupkan generasi Islam pada masa akan datang. Puak ni juga yang bakal membuka satu fahaman baru mengenai Islam. Kononnya mereka ini memegang Islam Moden!

Mc minta umat Islam di Malaysia hati-hati dengan puak Islam pro-Kristian macam si Siti Kassim ni. Jangan percaya dengan apa yang dorang kata. Baik rujuk pada alim ulamak dari rujuk Ustazah rambut karat macam Siti Kassim.

Jauhkan diri kita dari golongan seperti itu. 

McTheory:
Kang panggil murtad, ada pulak yang nak saman.. tapi dari segi gaya dah nampak kann?

2 ulasan:

ajai62 berkata...

Assalam Bro

Itu bukan Melayu moden... tapi Melayu kepala Khinzir tu... Semoga ALLAH swt buka hati dan minda dia...

hangkedee berkata...

Semua tuhan memberi pertunjuk ke Jalan yg benar.