Sabtu, 8 Mac 2014

TERKINI! Pesawat MH370 Dipercayai Terhempas di Laut China Selatan!



Pesawat MAS yang hilang terhempas di Laut China Selatan!

KUALA LUMPUR: Tentera laut Vietnam mengesahkan pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370 yang dilaporkan hilang dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing awal hari ini terhempas ke Laut China Selatan, lapor akhbar utama Vietnam seperti dipetik oleh Yahoo News.

Laksamana Tentera Laut Vietnam, Ngo Van Phat dipetik oleh akhbar Tuoi Tre berkata radar tentera merakamkan pesawat itu terhempas ke dalam laut 246 kilometer ke selatan Pulau Phu Quoc.

Sementara itu, satu laporan lain menyebut tentera laut China telah mengerahkan dua kapal penyelamatnya ke Laut China Selatan untuk membantu operasi menyelamat.

Laporan ini sekaligus menamatkan spekulasi sebelum ini kononnya pesawat Boeing 777-200 itu membuat pendaratan cemas di Wilayah Nanning di selatan China.

Agensi berita Xinhua sebelum ini melaporkan pesawat berkenaan tidak memasuki ruang udara China dan tidak membuat sebarang hubungan dengan pusat kawalan trafik negara itu.-astroawani

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila lah macai2 nak cakap
"ini drama BN" utk alih isu anwar...
macai....dimana kamu...

Tanpa Nama berkata...

Betul tu,aku pon nak tggu macai anuar

Tanpa Nama berkata...

babi sial punya penyokong anwar..da nyawa org dlm bahaya boleh cakap ni propaganda bn..sial la..memang dasar anjing dan babi punya perangai la pembangkang ni..dr ketua sampai penyokong hanyut..sial la..

kodok berkata...

eyyy... bodo btul la si pencari macai neh!! X de keje lain ke hape? elok tak si anwar penumpang nye.. kalau tak tah hape cite babi la yg ko isu kan!!! eyyy!!!! elok gak la klau si anwar yg jd mangsa.. lenyap lah segala macai didunia neh!

Tanpa Nama berkata...

Sekarang nie bukan mase untuk kite tuduh sesiape dan mengate serta memaki sesiapa...
Kite harus berdoa dan mintak mudah mudahan
Mh 370 selamat di temui..Allah tk suke klau kite asyik pikir soal sape jahat sape baik...INGAT!! Kite nie manusia...kot mane pun...ke liang lahat jugak akhir nyer...maaf...salam

kodok berkata...

Org xde otak.. gitu la jdnye...

kodok berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Anwar pon idop jgk bkn korang jer..Dye tu manusia jgk..Asal x ske sgt kt dye?

MyCherita berkata...

Marilah kita sama-sama berdoa yang terbaik bt mereka semua Pray for MH370..amin

Tanpa Nama berkata...

jangan kita bertelagah sesama sendiri.renungankan musibah yg berlaku dan doakan keselamatan penumpang dan krew mh370..sesungguhnya mereka krew mh370 adalah insan yg ikhlas dalam menjalankan tugas mereka..

Tanpa Nama berkata...

Pedulikan si pncacai tue. Lantakan ape die nk ckp. Yg pnting kita berdoa smuaye slmat n doakn kita juga slamat walau dmana kita berada.

Tanpa Nama berkata...

kun faya kun!!!jgn slhkan org yg xbrsalah.... mefitnah org adlh brdosa bsar dri mmbunuh... jgn tuduh tnpa bukti.... jgn bg spekulasi tnpa bukti kerana ia akn mngelirukan waris,keluarga mangsa dn orang rmai...tlg bg krjasama pada insiden ini....

Tanpa Nama berkata...

jangan jadikan fitnah sebagai senjata terakhir..

Tanpa Nama berkata...

Macai2 anuar g mampos la

Tanpa Nama berkata...

Bermain dgn nyawa,si macai anuar kata propaganda bn!!!!!buta akal sngt ke apa haa...maunya aku nak tgk sngt anuar ngn macai2nya ada lam pesawat tu.pas tu xyah susah2 wt operasi mencari laknat semua nie.bia mampos cara tragis cikit.

mak ang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mak ang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mak ang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

korang nak sokong BN tu knapa.BN pnipu besar bini dia pon x pkai tudung

Tanpa Nama berkata...

Jgn ckp yng bkn2x..sma sma lh kta doa kn..smua pnumpang dn ank kpl..mna tau keajaibpan trjadi...dia org smua slmt..

Tanpa Nama berkata...

ok lagi la tu...
dari gang ko yg dok tebar spender atas katil buat roti canai sarapan pagi...kah kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Ini smua poyo bn

Tanpa Nama berkata...

Ini smua hukum dunia..akhirat nnti kita tgok la spa benar..ALLAH tahu

Tanpa Nama berkata...

Betol betol...

Tanpa Nama berkata...

kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

Meluat tgok melayu bangang...psl politik gaduh.anuar pun satu...dh la.tua dh pun.bljar agama lg elok dr dok buat ceramah bukn2. Jgn dok laga org melayu.