Jumaat, 4 April 2014

PANASS!! Dr Pakatan Kata Tun Dr Mahathir 'Binatang'? #KurangAjar


Seorang Sarjana Sains Politik yang menyokong kuat puak-puak Pakatan dan mengagumi Anwar Ibrahim, menyifatkan Tun Mahathir sebagai 'binatang politik' ataupun 'political animal' kerana sanggup berbuat apa saja demi kepentingan politik peribadi.

Sarjana berkenaan, Dr Kamarul Zaman Yusof juga menganggap bekas Perdana Menteri Malaysia berkenaan sebagai GILA dan tak betul kerana menuduh Musa Hitam mempunyai skandal seks dengan seorang budak bawah umur ketika pemerintahan beliau.

Tun Mahathir yang banyak berjasa kepada negara juga dilabelkan sebagai seorang pemimpin politik yang tidak mempunyai moral didalam perjuangan. Menurut Sarjana berkenaan didalam akhbar Harakah, Tun Mahathir memang akan melakukan apa saja demi mencapai keinginan beliau dalam politik.

"Dakwaan sebagaimana yang dijelaskan oleh Musa Hitam sebelum ini tiada yang pelik kerana trajedi itu benar-benar berlaku ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Jadi dalam kes ugutan menuduh rakan politik dengan tuduhan salah laku seks pada saya bukanlah sesuatu yang memeranjatkan.." ujar Dr Kamarul.

Sebelum ini telah tersebar video perlakuan seks diantara individu yang didakwa Anwar Ibrahim dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur dari China. Namun Pakatan serta penyokong mereka menolak video berkenaan dan mendakwa ianya sengaja dihasilkan untuk memalukan Anwar. - MPP News

McTheory:
Kurang ajar Dr bodoh ni.. mau pijak atau bagi Anwar hukum SULA dia baru tau!!

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

slah buat PhD ni, patut kajian dia kena mengena dengan anwar baru dia dapat kenal siapa anwar, kalau nak kenal anwar kena selidik dari zaman dia kecil sampai sekarang,,, dah sah pasal suka benda sulit itu kegemaran dia, banyak bukti, tape lah, suara perempuan lah, mengorat bini org lah, macam macam, macam mana tak boleh percaya ;agi. ada satu wanita mengaku depan bekas imam masjid Negara,.. tak kan itu pun tak betul kot,..banyak lagi yang lain lain..

Tanpa Nama berkata...

Dia inilah yang berbangga masuk penjara bersama Anwar!

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa dia bukan Dr politik tapi Dr haiwan lah ...

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha
Mahathir pernha kata yg bijak pandai masuk pakatan...

Yang komen banyak macai ni bodoh2 sebenarnya.
Hidup mahathir hahahaha
Tinggallah sibodoh mengantikan si bodoh dalam umno

Wak Saimon berkata...

Dia terlalu taksub dengan Si Anwar Gila tu, sehingga dah tak mampu menilai yang mana satu kaca atau intan. Semoga Allah memberi petunjuk kepada insan malang ini.

Tanpa Nama berkata...

Nasib baek yg tinggal dlm umno tu si bodoh. Kalau pandai macam dlm pakatan tu lama dah negara ni kena jual. Syukur !

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha...
Sah bodoh tak ambik tahu pekembangan ekonomi negara?

Hahahahah...
Bodoh gila
Mesti banyak baca utusan

Tanpa Nama berkata...

Orang bodah perentah negara lima puloh tujuh tahun. Orang pandai ( atau memadai mandai ?) dok penjara lima tahun ?