Khamis, 29 Mei 2014

HOT!! NGO-NGO Berbilang Kaum Tolak Politik Melampau!! @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah #PRKTelukIntan


Semalam lebih kurang 150 orang mewakili 50 NGO di Kedah telah berhimpun di Hotel Swiss Inn bagi membantah keceluparan ADUN Seri Delima RSN Rayer.


Majoriti daripada 150 yang hadir semalam adalah terdiri daripada orang India dan Cina. Ini menunjukkan tindakan RSN Rayer memaki UMNO turut dibantah oleh kaum lain kerana perbuatan biadap RSN Rayer itu boleh menimbulkan provokasi yang negatif.

Jika selama ini kita ingat hanya orang UMNO dan Melayu saja yang marah. Tapi kali ni NGO-NGO berbilang kaum bangun menyatakan bantahan!

Betul la kata orang-orang tua, jika kita nak orang hormat kita, kita patut hormat orang dulu. Hidup kena bertolak ansur, barulah aman damai. Janganlah ditolak beransur-ansur sudah. he he..

Mari menolak politik melampau!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gelombang sokongan non malay kpd BN akan dtg dari Kedah. tp perlu sedikit lg usaha. pertama sekali, perlu buang sindrom semua salah kerajaan. percaya la, kalau ayam mati kna langgar kereta pun mereka akan salahkan kerajaan. tiada langsung kebergantungan pd Tuhan. tp itu non muslims, krg praktik akhlak murni. yg hairannya, org melayu islam pembangkang terikut ikut dgn non muslims. seolah olah Allah tiada dlm hati walaupun berjuang dlm parti kononnya memperjuangkan islam.

Tanpa Nama berkata...

ajaibnya org mukmin:
apabila diuji dgn kesusahan, mereka bersabar dan itu baik bg mereka
apabila diberi kesenangan, mereka bersyukur dan itu juga baik bg mereka.