Sabtu, 31 Mei 2014

HOT!! #PRKTelukIntan Jentera BN Buat Kecoh di #TelukIntan?




Pilihanraya Kecil Parlimen Teluk Intan UPDATE.

Telah berlaku salah faham melibatkan jentera BN dan lawan di oeti undi Changkat Jong.

Tengok gambar dibawah,







Nantikan update seterusnya nanti..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pengundi kaum Cina di Teluk Intan haruslah berfikir dgn rasional dan bijak. Apa gunanya mengundi DAP? Sudah 2 penggal DAP jadi ADUN Teluk INtan. Apa yg telah DAP buat utk memajukan Teluk Intan? Bolehkah DAP memerintah Perak dgn menang di Teluk Intan?
Jika kaum Cina mengundi Mah, sudah tentulah Teluk Intan akan bertambah maju. Ini akan menguntungkan kaum peniaga Cina yg sememangnya mengharapkan keuntungan dlm perniagaan yg akan bertambah utk maju. Tak ada untung langsung jika dgn DAP. Kaum Cina kena berfikir utk kepentingan diri sendiri bukannya utk kepentingan dinasti Lim yg tamak haloba dan memberikan janji2 kosong dan harapan2 kosong kpd kaum Cina.
Kaum Melayu pula janganlah jadi bodoh utk mengundi DAP yg terang2 berhasrat utk menghapuskan kepentingan kaum Melayu di Malaysia ini. Jika anda menyokong DAP utk memerintah akhirnya kaum Melayu akan sama nasib dgn kaum Melayu di Singapura. Bukalah mata dan insaflah dari sekarang. Kalau tidak, anak cucu kita akan kencing di atas kubur kita yg bodoh nanti.
Kaum India takkan tak serik2 dgn peristiwa Kg Buah Pala? Ramai ahli2 DAP dari kaum India telah dinafikan hak mereka utk mengundi di Pemilihan DAP. Bukalah mata dan berhati2 dan fikir banyak kali sebelum mengundi DAP laknat.
Selamat mengundi pengundi2 Teluk Intan. Anda akan dapat apa yg anda sendiri pilih!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kome bukan x tahu Yub!!! cene nak perintah Negara ini,korje ke tak dema tak kesah,janji Cene undi dap, lame2 telingkup Negara dikojakan deme,kite jak hilang kuasea.