Isnin, 26 Mei 2014

HOT!! Video Ini Mendedahkan Calon Melayu Dap @Dyanasmd Hanyalah Plastik Semata!! #PRKTELUKINTAN


Muka kita tengok boleh la tahan, tapi disemuanya hanyalah palsu, plastik. Melayu jadi calon Dap, semestinya melayu tu ada masalah. Kalau bukan tak waras, tentu melayu tu samdol!

Macam ni rupa layak ke nak jadi Ahli Parlimen ni?

video


Cakap berbelit, tipu sana-sini. Tu baru jadi calon, kalau jadi ahli parlimen, takut-takut nanti, rakyat kena kencing selamber je dengan pompuan plastik ni.




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Silap2 LKS pun akan kena kencing hancing budak ni...
baru ngam gang kaki kencing...
kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Betina ni ntah2 bk anak dara kot.. confuse jer cara pemikiran dia.. nama je Melayu Islam tp otak dh rosak!

Tanpa Nama berkata...

Duit duit duit....

SentiasaPanas berkata...

Buat macai pakatan haram yg kena tipu bulat2 apa komen anda..

PRhaprak berkata...

macai pakatan haram terutama macai PAS tk pernah rasa kena tipu dgn semua ni sbb dlm hati depa UMNO shj yg wajib diperangi.. sbb tu Reyer paria tu ckp UMNO celaka.. sbb Nik Najis yg ajar pd mereka celako dlu..

jgn nasihat lah pd macai PAS dn PR.. lantak depa lah.. esok lusa setan pun depa sembah janji UMNO tumbang!