Rabu, 18 Jun 2014

HOT!! Bertudung Tapi Hati Umpama Pelacur Jalanan!! #BusukHati


Tak guna kalau kita bertudung tapi dalaman penuh dengan sifat dengki dan iris-hati. Itulah yang sering terjadi pada ahli parlimen Pas. Seringkali berfikir yang bukan-bukan terhadap program yang kerajaan jayakan.

Contoh macam ahli parlimen Rantau Panjang ni, dulunya Ketua Muslimah Pas, sekarang Mc tak pasti adakah masih ketua. Jika masih ketua, patutlah anak bawahannya berperangai teruk, sebab ketua pun buruk benar perangainya!

Baca artikel dibawah,

Ahli Parlimen PAS Rantau Panjang, Siti Zailah Mohd Yusoff disifatkan “berniat jahat” oleh Menteri di Jabatan perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim kerana bertanya sama ada program Permata Negara bertujuan menaikkan nama isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

“Yang berhormat pakaian nampak macam Islam tapi mulutnya…,” kata Shahidan tidak menghabiskan ayat beliau ketika menjawab soalan tambahan Siti Zailah dalam sesi pertanyaan-pertanyaan bagi jawap lisan di Dewan Rakyat, Parlimen, Rabu.

“Saya berdoa semoga Allah membuka hatimu agar jadi lebih mulia,” kata Shahidan yang juga ahli Parlimen Arau.

Siti Zailah dalam soalannya membangkitkan kenapa kerajaan tidak memperkukuh dan memperkasakan agensi pendidikan kanak-kanak sedia ada seperti KEMAS dan Tadika, sebaliknya memilih untuk menumpukan kepada pembangunan institusi baru iaitu Permata yang dinaungi Rosmah.

“Adakah ini agenda untuk menaikkan nama isteri perdana menteri?” soal Siti Zaleha dalam sesi berkenaan.

Shahidan juga sempat membacakan sepotong ayat suci Al-Quran beserta dengan maksudnya sekali yang berbunyi “Wahai orang-orang yang beriman! Jangan kamu buruk sangka dan jangan kamu mengintai keburukan orang” yang bertujuan menasihati Siti Zaleha sebelum menjawap soalan ahli Parlimen PAS.

“Tidak. Permata tidak menaikkan nama Rosmah, Permata menaikkan nama negara.
“Program Permata cukup mulia, isteri perdana menteri tidak menerima gaji untuk mengabdikan diri kepada negara.

“Tidak baik kita buruk sangka kepada orang yang mengabdikan diri kepada negara,” kata Shahidan.

Beliau turut menyeru PAS dan PKR untuk menggunapakai kurikulum Permata dalam pendidikan kanak-kanak kerana kurikulum berkenaan diiktiraf di peringkat antarabangsa.-bnbbc.my

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dasar si BETINABANGANG! Kat Barat pun, biasalah Ibunda NEGARA (Wanita Pertama) tubuhkan organisasi kebajikan - apahal si BETINAPAS ni nak MELALAK mcm. si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI pula, menentang Pemimpin Islam/Melayu serta keluarga mereka buat kebajikan pd. rakyat?!

Tapi bukan main lagi si kalidgereja-BANGSAT sibuk nak MENGHINA/MENIPU tentang kedudukan/peranan serta kuasa EKSEKUTIF DYMM YDPA/Kesultanan Islam-Melayu/MAIS-JAIS dlm. MEMPERTAHANkan Islam, dan MENIPU yg. kuasa Eksekutif ini sbg. lebih rendah dr. kuasa K’jaan negeri, serta juga MENIPU yg. JAIS bukan bawah MAIS! Jenayah ini jelas melanggar undg-undg PERLEMBAGAAN! Sebab itulah diperlukan Peguam-peguam SUKARELAWAN yg. amat pro-aktif, utk. lebih agresif berjuang di mahkamah demi mempertahankan Islam/umatnya – mesti tubuhkan jabatan peguam Sukarelawan/sepenuh masa dlm. GABUNGAN NGO-NGO Islam/Melayu (sistem khidmat guaman yg. amat pro-aktif ini salah satu punca kemenangan MUSUH ISLAM termasuk di Barat).

Sebab itu juga aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm. PAS dah diBUNUH seorg. demi seorg - MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

Ini la sifat bngsa PAS laknatullah. Betina Zailah ni dia bkn nk tanya hal permata negara tp majaz kias soalannya ialah nk kutuk dn highlight memburukkan nama Rosmah. Buat2 tanya benda yg sudah diketahui.. Utk alih perhatian kepincangan PAS laknatullah dgn sekutu jahat mereka.. Di jdkn rosmah mngsa kutukan!

Tanpa Nama berkata...

Apa yg PAS sial dah buat di Kelantan..makin membangun dgn 38 rogol satu dan bini orang main dgn jantan lepas hantar laki tenguk bola..Konpom memang ajaran PAS terlalu sial untuk di sokong.

Tanpa Nama berkata...

tu kan ajaran tuan guru pencen, mmg tu yg diajar dlm ceramah tuan guru tu, antaranya mpertikaikan muslim lain yg mbuat kbaikkan tp mnyanjung kafirun yg nk mnjahanamkn islam.
puih!

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah membalas segala kejahatan
Pas...

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah membalas segala penipuan
Pas...

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah membalas segala hasad dengki Pas...

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah membalas segala maki hamun
Pas...

Tanpa Nama berkata...

Semoga Allah membalas segala sangka buruk dan assobiyah Pas...

hangkedee berkata...

Pas barua Dapig

Tanpa Nama berkata...

Zailah laknatullah alaih.. ko akan terima balik penghinaan suatu masa nnt..

PAS laknatullah parti yg menternak manusia2 yg hanya pd luar kelihatan Islam tp jiwa dan fikiran penuh dgn mazmumah, rosak dan busuk hati.. benih2 syaitan subur dlm hati2 pemimpin PAS.. sbb itu mereka tak dpt lihat kebaikan itu sbg BAIK.. hati mereka kotor..

Tanpa Nama berkata...

Semasa di bawah Almarhum Tn. Hj. Yusof Rawa kami pernah ingatkan apabila memperjuangkan agama Allah perlulah berhati2. Akan datang kepada kita suatu masa nanti mereka2 yang jahil dan bongkak kedalam jemaah kita.

Ketika itu akan berlaku perpecahan sesama kita.

Sudah adanya unsur2 tersebut dalam PAS kini. Bukan sahaja bongkak dan sombong, mentafsirkan Al Fatihan pun tak tau. Amacam!

HadiAwang berkata...

nak perjuang agama Allah SWT, kena bersifat DAEI, bukan sifat pengeji dan memandang hina pd saudara Islam lain.

PAS xpernah pun ikut landasan akhlak Islam. Siang malam sejak aku celik mata kenal dunia.. kerja mereka ialah kutuk UMNO.,

aku taktau rukun Islam mana yg PAS laknatullah ni pakai utk HALALkan maki kutuk hina dan sepenuhnya sangka buruk pd org2 UMNO wpun buat perkara baik.. wpun buat sesuatu yg Allah suka..

ini yg dikatakan penipuan dan penyelewengan dln Agama yg PAS bwk..

satu persatu Allah buka. 4 ADUN PAS selangor tak semena2 dh mula melangkah satu tahap lg ke araha meruntuhkan Islam.

Atas matlamat politik.. mereka sanggup pertikai kuasa MAIS-JAIS. Takut apa? Kafir DAP yg terang 2kafir kenapa tak takut? dgn Sultan mereka perangai, tp dgn DAP mereka berpeluk.. inilah pelacoran PAS atas nama Agama.

PAS moga dihancurkan Allah selagi mana menyeleweng atas nama Agama!