Jumaat, 20 Jun 2014

HOT!! Bila Azwan Ali Panggil Adibah Noor 'DinaSour' .. huhu.. #gila!


Siapa la tak kenal si Azwan Ali ni kan? Pengacara propa mulut laser yang menyakitkan hati orang. Lani, dah tak laku masuk TV, dia dok laser kat twitter la pulak.

Status Twitter Azwan Ali sememangnya sering menjadi perhatian ramai. Saban hari, ada sahaja isu yang diketengahkan oleh pengacara tersebut.

Namun, beberapa status yang dimuatnaik oleh Azwan menarik perhatian kami. Malah, ia dipercayai dibalas semula dengan sindiran sinis oleh Adibah Noor.

Ha..Kalau anda memang Twitter freak dan rajin follow artis, sudah pasti anda pun dapat menghidu perkara yang sama. Tapi apa yang berlaku sebenarnya?


Antara status ‘panas’ Twitter Azwan Ali

Apa sudah jadi? Tak tahu daripada mana puncanya, suasana hangat ini dikatakan bermula apabila kedua mereka menghadiri sebuah majlis rancangan Ramadhan di RTM.

Adibah Noor juga dilihat seakan-akan tidak mengalah dan membalas status Twitter tersebut dengan sindiran yang tidak kurang pedasnya.


Ha.. berlawan kata sinis nampak. Ada tak sesiapa kat sini dapat agak ataupun nak teka apa sebenarnya punca ‘perang dingin’ antara dua bintang terkemuka ini?

Tentu ada salah faham di set, kemudian diluahkan pula di twitter. he he he..

Tapi sesiapa pun akan menyampah dengan Azwan Ali tu.. diva pala angguk dia.


Geng jangan lupa LIKE page MukhrizMahathir FC klik link bawah ni..

3 ulasan:

SentiasaPanas berkata...

Azwan Ali bergincu dan bersolek@Gay?

Tanpa Nama berkata...


SEBENARNYA DIA NI DH TAK LAKU. POPULARITY DIA DH TENGGELAM. JADI DAPATLAH TUMPANG POPULARITY ADIBAH. ORANG AKAN SEBUT NAMA DIA BALEK. DULU DIA CUBA TUMPANG AZMIN. TENGGELAM JUGAK. GOOD TRY BUT BAD HABBIT.

Tanpa Nama berkata...

Pondan tua x sedar diuntung...mulut cam cibai..