Khamis, 31 Julai 2014

HOT!! Astro Israel Dedahkan Malaysia Pusat Latihan Penganas? #AstroIsrael


Sejak bila Malaysia jadi pusat latihan perang? Kalau betul, dimana lokasi terbabit? Atau ini hanya rekaan CIA nak kenakan kerajaan Malaysia kerana kita menyokong memberi sokongan penuh pada Palestine.

Memang patut Malaysia membuat penafian secepat mungkin, kerana ianya akan merosakkan imej Islam sebenar yang dibawa oleh Malaysia.

Tapi apa yang menghairankan, Astro Awani memetik berita dari portal Israel? Sejak bila Astro dok ikut cerita Israel ni?

Nak tau, sila baca jawapan dibawah..


Patut atau tidak kita boikot pemasangan Astro dirumah?

Kita anti Israel, tapi dok bayar duit yang consultantnya asal dari Israel. Apa kejadahnya ni?

16 ulasan:

Jadilah yang Pertama Untuk Komen! Namun Segala Komen Anda Adalah Tanggung Jawab Sendiri. berkata...

ye betol apa dkata.
bukti ddepan mata ktika pmilihan PKR yg msih blom setel.
keganasan telah blaku, meja dan kerusi melayang dan darah penuh kat dahi.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia negara yang bertamaddun bukan seperti Israel membunuh orang diluar perikemanusiaan. Israel jangan ingat Dunia bodoh. Menangkap pejuang Palestin dan memaksa dia mengaku menerima latihan di Malaysia kerana Malaysia telah mengutuk sekeras-kerasnya kekejaman Isreal. Orang dalam tahanan boleh bercakap mengikut skrip kerana siksaan yang ditanggung amat pedih. Ada bermacam-macam cara untuk menyiksa tahanan sehingga mereka tidak dapat bertahan. Sebab itu mereka lebih rela mengebom diri mereka.

Tanpa Nama berkata...

Hari ini saya ke kedai. Ingat2 nak beli Milo sebab setiap hari saya minum Milo. Tapi bila terpandang perkataan Nestle terus tak jadi. So, saya beli Vico saja (harap2 Vico tak support Israel). Sebenarnya ada banyak lagi product Nestle seperti Maggi, Nesquick, Kit Kat, Polo, Smarties, Nestea dll. Anda boleh google 'Nestle support Isreal', boleh jumpa lain-lain jenama juga. Mulai hari ini saya tak akan beli barangan Nestle lagi. Saya tak akan makan kat McDonald lagi.

Moga2 saya dapat menjawab di akhirat nanti sekiranya Allah bertanya kepada saya "Apakah yang engkau lakukan apabila Israel berlaku kejam terhadap orang2 Palestin"? Maka saya akan jawab "Ya Allah saya telah menderma untuk rakyat palestin, saya telah mendoakan untuk rakyat palestin, saya telah mendoakan semoga Israel dihancurkan dan saya telah memboikot barangan syarikat2 yang menyokong Israel, itulah saja yang saya terdaya". Mungkin tindakan saya tidak seberapa ibarat burung pipit yang membawa air di dalam paruhnya untuk memadamkan api besar yang dinyala oleh Namrud untuk membakar Nabi Ibrahim a.s., Tapi itu lah yang saya akan jawab. Saudara bayangkanlah impaknya sekiranya kesemua hampir 2 billion umat Islam memboikot produk syarikat2 yang membantu Israel? Ini akan memberi tekanan kepada USA dan sekutunya.

Tanpa Nama berkata...

Susah payah kita berusaha selama 5dekad untuk mencapai Negara Status Penganas. Dah lama kita menolong 'penganas2' di Thailand , Acheh dan Minadanao, lambat sangat kita diberi pengiktirafan sebagai Negara Penganas.Jadi dunia ini memang tidak adil, sepatutnya kita ni Penganas No.1 dunia tapi status ini memang tidak boleh dicapai Najib, hanya Madey yang boleh mengangkat Malaysia ke Tahap No.1 sebagai Negara Penganas, sebab dia adalah anak Syaitan yg diberi nama SyaiTun. Dia sendiri dah lakukan banyak jenayah, cam rompakan, pembunuhan dan menyumbat org masuk jel, takpalah ini semua politik yang sinonim dengan anak Syaitan.Dia bela pula ramai syaitan2 cam Papa Gomo utk fitnah.

Tanpa Nama berkata...

ANON 1:41 PG
AYOYO. . .DULU LU ORANG PUNYA NENEK MOYANG MARI MALAYSIA KERJA ANGKAT TAEK MAKAN PAKAI KAYU. SEKARANG SUDAH PANDAI MAKAN PAKAI TANGAN TAPI HATI LAGI BUSUK SAMA TAEK. LU SAPA MAU CAKAP PASAL NAJIB PASAL MADER ? LOW KELAS !

Tanpa Nama berkata...

Satu dunia dah mengiktiraf Ayahanda Mahathir Kutti sebagai Penyamun tersohor, sekarang pula dapat satu lagi pingat iaitu Penganas No.1 Dunia. Ini adalah satu Pengiktirafan kepada Malaysia sebagai Negara yg lantang & berani dalam isu2 antarabangsa. Harap legasi ini diteruskan oleh Najib. Selamat Hari Raya.

Tanpa Nama berkata...

Isreal takut Mahathir bab Cakapnya sikit tapi Amat Berbisa. Inilah ular yg paling bahaya di dunia. SyaiTan ini dah jahanamkan Malaysia dan sekarang ini dah masuk politik Timur Tengah. Selamat Maju Jaya diUcapkan kepada SyaiTun.

Tanpa Nama berkata...

Isreal takut dengan Malaysia. Harap ini membawa kemegahan kepada Rakyat. Segala Pujian kepada SyaiTun dan Anak2 Toyol nya. Berkhidmat untuk Negara.

Tanpa Nama berkata...

LU MEMANG TAK TAU MALU LU PUNYA MULUT BUSUK. NANTI MATI SERUPA LU PUNYA KAWAN KARPAL SINKY MAU KA.? MUKA HENYOT MATA TERBELIAK LIDAH KELUAR 2 KAKI. CIH. . BUSUK PUNYA ORANG.

Tanpa Nama berkata...

Nak memuji ayahanda SyaiTun pun tak leh, memang kau semua jenis yg diperbuat dari taik biawak.

Tanpa Nama berkata...

Guna bantuan jin untuk kalahkan Israel. Dalam darurat takpa.

Tanpa Nama berkata...

Kita sedang mnghampiri zon perang...suka atau tidak tetap kna bersedia...

Tanpa Nama berkata...

Mana boleh perang di Timur Tengah sampai ke Malaysia bodoh, hanya dengan sakti SyaiTun yang Mahakuasa Malaysia bleh terheret dalam peperangan dengan Zionis, bab keceluparan mulut Ayahanda kita ini yg nak perang . Syaitan mana yang suka damai

Tanpa Nama berkata...

Bodoh suma komen2 kt ats tu.mcm ni ke perangai org2 melayu yg beragama ISLAM?? suka2 hati gelar org dgn syaitan laknaktullah.klau x krn mahader tu malaysia ni x membangun tau.x berjaya mcm skrg ni..korg ni mmg muka x malu.malu la sikit dgn org yg non malay ni yg dr td dok gelak kt hampa smbil tgok hampa menghina org yg sma BANGSA dgn hampa..ada otak pikiaq hoi !!

Tanpa Nama berkata...

Segala Pujian kpd SyaiTun yang Maha Kuasa. SyaiTun ini sejak jadi PM dah mula menipu dan membunuh. Yang dia nak rakyat tengok ialah bangunan2 besar dan jalanraya2 express yg semua di miliki kroni. Makin hari, rakyat jadi miskin dan tidak mampu mengunakan prasana yg SyaiTun buat.Yang hanya kita boleh buat ialah melihat pembangunan tapi tidak dapat mengunakannya sebab tak cukup duit. Sebab itu lah yang dikatakan SyaiTun membina nafsu dan bukannya minda itu adalah betul.Akhirnya kita dapat kosong dalam pembangunan minda tapi 100% dalam peningkatan nafsu.
Bila rakyat memberontak , SyaiTun akan guna perkauman untuk menyelamatkan Bangsawan dan kroni. Itulah cerita Malaysia.

Tanpa Nama berkata...


BRO. . KALAU NK BACA KHUTBAH HARI JUMAAT BRO. KT SINI MCM BUNYI ANJING MENYALAK BAYANG2.