Rabu, 6 Ogos 2014

HOT!! Khalid Ibrahim di Bayar RM50k Sebulan Untuk Lepas Jawatan?


Senangnya cara PKR nak settle problem di Selangor. Rm50ribu sebulan untuk Khalid sebagai penasihat.. huhu.. banyak tuu..

Ni nak dipanggil apa ya? Rasuah ke sedekah? He he..

41 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak rasuah sekiranya TS Khalid jadi penasihat ekonomi, gaji sebanyak itu boleh dipertimbangkan sedangkan Mafia Air Selangot TS Rozali Proksi UMNO dapat gaji RM5 juta setahun jadi pemegang aset Mahathir Mohamad Kuti.

Tanpa Nama berkata...

mafia air adalah SPLASH, ye la, aset SPLASH hanya berharga RM250 juta, tapi bapak kroni punaisihat Selangor suruh bagi RM2.5 billion, mana tak jadi mafia bentak-bentak kaki kat MB. Masalah air tak setel sebab SPLASH je, konsesi yang lain dah terima keputusan MB tanpa masalah.

Tanpa Nama berkata...

ni la caranya nak tolong kroni. You scrath my back, I scrath your back. Tapi tersalah scrath, jadi macam kes Tunku Abdul Aziz dulu...

Tanpa Nama berkata...

*typo - scratch bukan scrath

Tanpa Nama berkata...

kah..kah macai PR haram jadah 1.51 tu cuba nk protect jilat jugak pemimpin korup kotor mereka.. tp bodoh taik yg terpalik balik pd ko bro.

TS Rozali atau Tony Phua yg mafia kongsi gelap rumah pelacuran bro? setan byk dlm badan ko..sbb tu ko nmpk setan mcm kawan.

akhir2 ini Tuhan dh tnjuk bapak kepala taik rasuah besar ialah Pakatan Haram jadah. termasuklah bapak munapik-PAS laknatullah.. bergaduh sesama sendiri terbongkang rasuah berjela2..

tp apakan daya ramai manusia ikut jejak syaitan.. percaya.. rasuah pun rasuah lah jnji UMNO tumbang.. nah skrg Tuhan yg akan tumbangkan PR!

Johan berkata...

Semacam Rasuah....main lantik aje tanpa melibatkan parti komponen PR yang lain.

Tanpa Nama berkata...

Parti Ke ADIL an
ADIL=Anwar Dan Isteri Laknatullah.....

Tanpa Nama berkata...

Seteruk teruknya PKR adalah disebabkan politik UMNO dgn sokongan Sultan MahaTaik , tapi jauh lebih baik dari UMNO. Nak Yahudi bongkar cerita SyaiTun , tak lama lagi SyaiTun akan dibogelkan di pentas dunia bersama kuncu2 nya. Ingat kuat dlm Negara, tapi hakikatnya ialah kau semua kerdil di luar sana, orang tembak kapalterbang, boleh kah SyaiTun hantar tentera??? Tembak 10 pun tak ada apa2 yg akan berlaku. Lakunan SyaiTun semacam orang yg gagah adalah untuk org2 Kampung yg bodoh betul, boleh lah ditipu habis2 utk semangat perkauman, kerana apa yg orang2 kampong nak ialah duit, kereta, betina dan semua yang lawa2. SyaiTun bagi kau segala galanya tapi dia baham ketul yg besar sekali. Itu lah kerja Sultan dan SyaiTun di Malaysia. Tak malu punya Bangsa!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Minum air ketum kot tulisan pun arah syaitan juga.Taksub tokong kot????

Tanpa Nama berkata...

8.22 setan PR..
seteruk2 UMNO xde lah guna Agama utk balun betina pukul 3 pagi macam ostad haramjadah bardol amoon..

sewa hotel buat konvensyen.. tp betina diusung sama.. luar bukan main dgn zikir munajat.. ini tak dak satu setan pun boleh lawan PR punya lakonan. Sejahat2 UMNO nampak jht yg tk tipu guna Agama

Tp ini setan besar lagi dlm PAS.. stopa-setiausaha Agung PAS. parti kepala setan.. Nik Ajiz ckp setan kawan kami.. last2 nah betina dlm hotel.. Mat Sabu.. jahat2 org UMNO xboleh lawan ostad2 PAS haram jadah..

depan manusia tnjuk alim.. belakang kepala setan paling besaq.. paling jahat org UMNO pun kalah dgn setan2 PAS..

Itu belum cerita bakal Pii Emm Pakatan Haram jadah lagi... betina import maaa.. CHINA taste.. sampai jam omega hilang cari xjumpa..

agaka2 pemimpin UMNO mana boleh lawan jaguh2 setan PR ni??

Malu laa weii macai PR.. lg nk kutuk UMNO lg terburai BUSUK KOTOR JIJIK Pakatan Haram Jadah neh

Tak lama lagi akan MAMPOS lah Pakatan Haram Jadah ini.. sarang setan dan iblis..!

Tanpa Nama berkata...

Hai settaaan....yg pilih pun PR...Yg nk pecat pun PR...yg tuduh2 pon PR...yg nk ganti pon PR...awat tang mana salah UMNO pulak...ni la kalu kepala jingga hang dh settan...dasar Main Apa Caya Anwaq Iblolo...MACAI

Tanpa Nama berkata...

Oleh kerana kerajaan Persekutuan di tangan UMNO boleh lah main berpusing pusing dgn pembangkang, tapi UMNO sepandai pandainya tupai berlompat akhirnya akan jatuh juga.Ingat ini.

Tanpa Nama berkata...

Amat lah dahsyat dan rakus nya PKR menyeleweng dan khianat rakyat Selangor. Amat keji pengkhianatan yang dilakukan secara sogokan, dan boleh dipercayai bagaimana PKNS dilacur oleh pemimpin PKR yang duduk dalam barisan pengurusan PKNS. Macam ini punya penyamun dalam PKR pun PAS nak sokong dan rakan kongsi. DAP jangan cerita lah kerana mereka dalam senyap2 dah songlap banyak duit melalui kontrak dan projek2 pembangunan kroni2 mereka, contoh Teoh Beng Hock. Orang melayu sibuk berpolitik dan bercekau dalam parti, orang2 cina dah kenyang sekenyang2 nya.

Tanpa Nama berkata...


ANJING PAKATAN HARAN JADAH TU MEMANG BELAAN YAHUDI ZIONIS. SAITAN SAITUN MEMANG TOK NENEK DIA. JADI PELACUR LSGI BAIK AR BRO. INI NEGERI TAKDA TEMPAT YAHUDI ZIONIS MCM KETUA KXMU SI PELIWAT KETUA PENIPU YU. KE MANA PRGI ORANG HINA. TAK LDMA LG NK MASUK PENJARA SG BULOH DAH. AKU RASA KAMU PUN AKAN IKUT PINDAH DGN DIA JUGAK NANTI. TUNGGU MASA KAMU PULAK. MASA TU MENYALAK LAH KAMU SEKUAT HATI.

Tanpa Nama berkata...

SEPANDAI2 SI PELIWAT KETUA PENIPU TU MEMUJUK JANTAN MENONGGENGKAN PUNGGONG PADA DIA MASUK PENJARA JUGAK. INGST TU. APA LAGI KAMU YG BODOH TU.

Tanpa Nama berkata...

ANON 8:22 PTG.

LU NEMANG YAHUDI PUNYA AGEN.
APA PASAL YAHUDI MAU BUNOH DR MAHATHIR LU TENGOK SINI. ;

http://kerisputera.blogspot.com/2014/08/kenapa-yahudi-mahu-bunuh-tun-mahathir.html?m=1

apekesengal berkata...

Mcm print sendiri je. Ce tengok signature tu. Hadei... kelaka la korang ni... Sampai tahap camni nak fitnah.

Tanpa Nama berkata...

"Engkau sangka mereka bersatu, padahal hati mereka berpecah-­belah. Yang demikian itu ialah karena mereka itu adalah kaum yang tidak berakal." (QS. Al-Hasyr: 17)..inilah yg berlaku ke atas PR..Allah sedang menunjukkan Parti Kesyaitanan Rakus mereka..

Sym berkata...

Allah sedang melaknat mereka Pakatan Haram.Lg banyak mereka nk rosakkan UMNO atau pihak lain lagi banyak musibah dan perpecahan akan datang pd mereka.

macai2 Pakatan haram peranagi mereka sebijik macam perangai Zionis Israel. Mereka jenis makhluk yang TAK TAU MALU!
Kumpulan mereka rosak, buruk membusuk tp masih berlagak angkuh.. mcm Tuhan pilih mereka. Buat zalim, menipu.. bapak kepada rasuah, penzinaan di halalkan.. liwat jd amalan.. MUKA TAK MALU.. sama sahaja Zionis Israel dengan macai2 dan pemimpin Pakatan Haram Jadah ini.

Seperti Israel mahu lepaskan diri..menuduh Malaysia latih HAMAS.. sedangkan mereka mengebom kanak2 org2 tua.. wanita..

mcm tu lah Pakatan Haram.. mereka hancurkan pemikiran rakyat lepastu mereka tuduh UMNO yg buat. Sampai dlm kelambu anak bini mereka aib pun UMNO yg salah?

Pakatan Haram Jadah ini pasti dan pasti akan di hancurkan Allah!! Ameen!

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Selangor lbih rela diliwat,diperbodohkn,divabikn,diperjudikn oleh Persetan Keadilan Rakyat dripd memilih UMNO celaka walaupon ada sesetengah pemimpin mereka mmng celaka lahanat sbb mreka dari bekas parti celaka itu..

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Selangor suka benda celaka? sbb tu pilih parti Pakatan celaka? so padan muka lah skrg ni saling mencelaka..
tapi kan.. dah lah bahlol tp paling celaka punya parti tak lain tak bukan PAS...PAS lah paling celaka sbb bodoh jd balaci DAP.. menghalalkan rasuah demi mempertahakan Zionis PR...

tunggulah nnty bala musinbah akan hancurkan PR. Kalau rakyat Selangor taat jugak jgn hairan nant bala turun mencurah2 di Selangor.

Tanpa Nama berkata...

Bodo bahlol macai PR oiii tu bukan rasuah lagi ke?? Rm50k utk pujuk khalid cabul demokrasi semata2 utk jd balaci Anwar lahanat?? bodoh.. mmg bodoh macai Pakatan Haram..

silap2 elok anak bini korang pun boleh dijual/beli tepi jalan dgn harga murah.. sbb nk cover dana rasuah tak cukup.. elok suruh anak bini pencacai PR yg selama ini sudah dilatih melacor dlm BERSHIT.. RUSUHAN..

Tanpa Nama berkata...

Azizah layak menjadi MB Selangor!
Ini adalah masalah dalaman rakyat Selangor, orang luar tolong jangan sibuk, orang Selangor tak ganggu pun hidup anda, biar orang Selangor yang tentukan hal Selangor, tak payah nak sibuk ok?

Azizah sahaja harapan rakyat Selangor, lagi pun bukan Anwar tapi Azizah, so apa masalah nak menyibuk hal Selangor?

Tanpa Nama berkata...

kuasa Nenek kipas Isteri kpd Anugera Tuhan 4CM mmng xdak dpt dinafikan lg..Rakyat Selangor akan tunduk dgn kuasa Kipas tersebut..maka tidak mustahil tongkat Nik Aziz jgak tidak mampu melawan Kipas Wan Ajijah..buktinya sate kajang bgitu mudah dikipaskan oleh wan ajijah

ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa  ntah  apa  apa berkata...

Tanpa Nama

ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค ภՇคђ คקค คקค berkata...

ntah la labu..

⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ ⒩⒯⒜⒣ ⒜⒫⒜ ⒜⒫⒜ berkata...

melayu gado sapa untong?


ntah la labu..

ⓝⓣⓐⓗ ⓐⓟⓐ ⓐⓟⓐ ⓝⓣⓐⓗ ‮ berkata...

ⓝⓣⓐⓗ ⓐⓟⓐ ⓐⓟⓐ ⓝⓣⓐⓗ

Tanpa Nama berkata...

setan atkreb muncul lagi. agaknya dah tak lama nk mampos.. ngacau blog org. ko tk takut ke nnt mampos kuar dr mulut ko cm kt atas tu?

PRbodoh berkata...

Kepala hotak lu macai 3.05.. macai haram jadah oii ko ingat negeir Selangor tu atok Azizah bini peliwat tegar tu punye ke?

Rakyat kalau dh amjoriti dibodohkan apakah nk biar? Tlg bgtau akau apa mende yg Azizah ni bagus dlm menjadi pemimpin, di permatang pauh dulu apa dia dh buat??

yg aku tau bagus Jijah ini ialah kaki penipu sama mcm laki dia.. sampai skrg jijah munapik ni xtunjuk mana dia JAM OMEGA laki dia?

bodoh macai2 PR.. minum air kencing Nuar byk sampai xboleh pikir waras!!

Tanpa Nama berkata...

macai PR haram jadah atas tu dh xtathu ape nk jilat.. so rasuah ke liwat ke zina ke jilat jer janji Pakatan Haram.. pakat2 lah terjun dgn parti2 busuk ini. moga Selangor akan hancur padan muka bg pengajaran pd org2 angkuh tu!!

Tanpa Nama berkata...


AJING PAKATAN HARAM JADAH TU KERONGKONG DIA TERSUMBAT TERCEKIK TULANG BABI. MCM TU JE AR BUNYINYA.

Tanpa Nama berkata...

zizah nak jd MB kena ada syarat, pertama tunjuk jam omega,
kedua kena cakap benar yang anwar memang peliwat sebab dia tahu siapa anwar,
ketiga azizah kena bagi tau apa yang dia kata " saya tau lah anwar punya macam mana"
keempat kena cakap benar hubungan anwar dengan samsidar
kelima kena cakap benar pasal kes azizan drebar dia dengan anwar
ke enam kena cakap benar pasal akaun anwar seperti wilkileaks sebarkan,
ketujuh kena cakap benar yang
anwar selalu berbohong...tak lalulah nak minta zizah cakap benar...banyak sangat.. kalau tak boleh cakap benar maknanya zizah juga penipu dan tak layak jadi MB sebab zizah akan juga menipu..kerana itu penyakit keluarga dia..

Tanpa Nama berkata...

hahaah korang tgk lah Jijah naik je jd Mb Selangor.. lg berlambak2 masalah akan dtg. Sekrang2nya Khalid xde tanggung masalah moral atau bini problem

tapi jijah? laki problem.. songsang..kaut menipu.. moral taraf longkang.. anak betina pulak ada jantan lain wpun dh bergelar isteri, pro murtad.. pendek kata SYABAS lah org Selangor.. SYABAS.. teruskan usaha korang.. biar lingkup selingkup2nya..

xde sape nk hairan lah.. cuma skrg ni nk ckp TOLONG JGN KAITKAN UMNO.. kalau taik tu korang yg berak.. !!!

PR=PAKATAN ROSAK=ZIONIS!

Tanpa Nama berkata...

Oi!
Puan zizah tak macam tu, belum cuba belum tahu.
Majoriti rakyat selangor menyokong puan zizah menjadi MB, itu hakikat sebenarnya yang berlaku di selangor!
Jangan jadi pakar spin!

Tanpa Nama berkata...

12.45pg... oiiiii... hakkkhh tuihhhhh...ko ni mcm lalat hijau yg menghurungi najis..
Jijah dan laki dia tu sama mcm najis , macai mcm ko tu tukan jilat najis..

teruskaannn lah macaii oooii.. bodoh tetap bodoh selamanya..itulah Pakatan Haram!

Tanpa Nama berkata...

BETUL BRO. . .
ITU TAK MASUK LAGI KENA CKP BENAR. TENTANG HUBUNGAN ANWAR DENGAN ADIK ANGKAT DIA SUKMA DAN APA YG DORANG BUAT DLM BILIK BACAAN DI RUMAH ANWAR SEBELUM PERGI MASJID SEMBAHYANG JUMAAT. KENA CKP BENAR HUBUNGAN ANWAR DAN ANIS MUNAWAR PENULIS UCAPAN ANUAR YG TELAH LARI BALEK KE NEGERINYA ?1

Tanpa Nama berkata...

Bila dia puji sangat si jijah sepat kering yu aku teringat pulak cerita ezam jijah naek kereta proton bawak anaknya pergi ke sri perdana melutut dgn Tun dr siti hasmah mintak tolong pujuk dr m demi nak menyelamatkan tengkok si peliwat ketua penipu tu.
Tuhan dh bg amaran jgn jadi penganut al sodomi dilaknat Tuhan. Sampai sekarang lepas satu bala satu bala menimpa.

Tanpa Nama berkata...

Ni mana punya badut sarkas bagi komen. Dah Tun tak lg berkhidmat sebagai PM, dah tentu la mandat atau kuasa pentadbiran negara bukan lagi di bawah tanggunggjawab Tun sepenuhnya. Sebagai pemerhati dan caunselor boleh la. Bodoh punya orang. Belajar tak habis tapi nak mengajar orang lain. Lg satu, kalau lu tak suka ikut dan duduk bawah pimpinan Sultan, lu boleh blah duduk di Danok ke, Golok ke, Sulu ke tak pun di Dumai. Macam
sial la lu. Sendiri macam tahik tarak sedar.

Tanpa Nama berkata...

Ni mana punya badut sarkas daa.. (6 August 8.22 ptg) Dah Tun tak lg berkhidmat sebagai PM, dah tentu la mandat atau kuasa pentadbiran negara bukan lagi di bawah tanggunggjawab Tun sepenuhnya. Sebagai pemerhati dan caunselor boleh la. Bodoh punya orang. Belajar tak habis tapi nak bercakap dan mengajar orang lain. Lg satu, kalau lu tak suka ikut dan duduk bawah pimpinan Sultan, lu boleh blah duduk di Danok ke, Golok ke, Sulu ke tak pun di Dumai. Macam
sial la lu. Sendiri macam tahik tarak sedar.

Tanpa Nama berkata...

Ko gay ke les? X pun transeks..