Isnin, 4 Ogos 2014

HOT!! Anwar POKAI.. Kawan-Kawan Lebai Lari Bawa Diri!! #AnwarPOKAI

Hiasan semata-mata..

Semenjak Anwar Ibrahim sudah takdak pulus nak sara Pakatan Rakyat. Ramai kroni dan kawan yang dulunya sejati sudah angkat kaki, cuma tak berani nak declare kata depa blah dari Anwar, sebab takut kena maki!

Kebanyakkannya mereka ini dari Pas. Orang Melayu Islam ni, walaupun dimaki berkali-kali, bila ada masalah, bila susah, bila dah nak mampus, baru cari geng seagama. Tapi takpalah, sekurang-kurangnya depa sedar, bahawa orang UMNO ni sedia menerima mereka walaupun dulunya selalu kena maki!!

Siapakah mereka ini? ehem.. ehemm.. itu nanti kita selak pelan-pelan yaa.. Barang baik mana boleh dedah terus.

Tapi aku nak ingatkan, kepada orang UMNO yang baik sangat dok bantu geng Anwar berlebai ni. Supaya berjaga-jaga, takut-takut nanti depa ni bila dah senang dan kaya raya, dok guna duit tu lawan hangpa balik. Masa tu baru hangpa ada akai!

Jangan dok bela anjing yang bakal gigit tangan yang dok beri makan tu. Lain la kalau anjing tu dah jadi manusia dan bakal membantu kita nanti. Kalau tau nak kena gigit tangan, baik bagi makan pada yang memerlukan macam aku ni. he he he.. confirm 100% UMNO sampai mati... he he..

Pesanan tu untuk berjaga-jaga pada kemudian hari, takdak jeles pun, sebab rezeki Allah SWT ada dimana-mana. Usaha, doa dan tawakal.. Insyallah ada rezeki kita nanti.

8 ulasan:

PAslaknat berkata...

Bagi aku golongan PASbabi ni kita tk payah nk kasihan sbb depa mmg ada sifat perangai BABI.. suka pilih benda kotor busuk.. BERSHIT busuk tp didokong mengatasi Agama.

Bergaduh dgn UMNO mcm esok dh nk kiamat. Padahal entah apa salah org UMNO. Aku amat benci pencacai PAS sbb aku antara org yg jd mangsa kerja jahat PAS.. dipulaukan di hina dan dimaki hanya kerana aku tk setuju dgn beberapa hal ketika bergerak kerja dgn mereka.

Lantas aku dilabel sbg ejen UMNO, dan aku berdoa satu hari PAS dan macai2 mereka akan rasa dihina pula.

PAS bagi aku lebih hina dari BABI.. sbb BABI pun kenal Tuhan-NYA.. tp PAS belajar Agama bukan main hebat akhirnya Tuhan pun mereka jual.. meraka gadai demi Pakatan Haram..

jadi kita tak payah pandai2 nk kesian pada bangsa PAS babi ini.

kalau pergi ke markaz2 PAS di ceruk mana2 kebencian dan menyalahkan UMNO tetap tk lekang dibibir mereka.. bg mereka satu dunia punya masalah adalah hasil kerja UMNO..

PAS bagi aku ialah manusia yg berperangai BABI. Tak mereka keras hati angkuh dan takkan mengakui silap diri.. cuma org UMNO ja mudah lupa tak tak malu suka harap pada mereka!

Full STOP!

Tanpa Nama berkata...

Benar bagai dikata...
Bongkak sombong maki hamun bersangka buruk riak tak akan lekang dari jasad selagi meraka bergelar AHLI PAS...

Tanpa Nama berkata...

"Bantuan syaitan pun kita sanggup terima"
..n.aziz
patut la segala sifat2 syaitan dah sebati dgn jasad...dah jadi darah daging susah nak buang oii...

hangkedee berkata...

Spt kataUstz umno. Hati mereka hitam legam KERAS kematu. Itu lah sebabnya susah benar menerima Kenyataan. Bebal.

Tanpa Nama berkata...

Aku nak cadangkan ISMA bersama NGO Islam/Melayu lain, BERSATU dgn. PAS (tapi PAS mesti keluar dari PR) dan tubuhkan satu parti baru yg. memperjuangkan Islam dan hak/kebajikan umatnya dgn. amat BERANI dan TULEN - spt. sejarah permulaan PAS, dari Parti Orang Muslimin Malaya atau Hizbul Muslimin yg. telah ditubuhkan pada 17 Mac 1948 tapi kemudian diharamkan PENJAJAH BUAS, si British-ZIONIS! Ini adalah demi anak-cucu-cicit BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, di Tanah-Alam Melayu, PUSAKA nenek moyang kita ini!

Lihatlah Indonesia makin HANCOQ sbg. NEGARA ISLAM, di bawah si LIBERAL Islam Jokowi-dan PENDATANG Kristian Cina Basuki T Purnama! Teruslah BUMIPUTERA Islam/Melayu Indonesia, saudara kita, menjadi KULI dan PATI kat Malaysia ni - termasuk TERBUNUH dgn. KEJAM dlm. bot-bot karam akibat nak balik cuti puasa dan Raya; tapi jgn. harap dpt. simpati dari si Islam/Melayu-BONGKAK kat Tanah Melayu ni, yg. hanya pentingkan dpt. orang gaji/buruh kasar/kuli dari saudara se BUMIPUTERA Indonesia kita, dgn. MURAHAN sekali! Bayangkanlah, gaji pembantu rumah dari si KAPIR Filipina jauh lebih mahal - apa KEJADAHnya ni?!

Lihat Jokowi (dlm. gambaqnya disyaki juga sedang membuat isyarat pemuja Syaitan-ZIONIS) , betapa bahayanya dia ni – di http://www.jurnalislam.com/nasional/read/93/dari-syiah-ahmadiyah-lgbt-jil-komunis-untuk-jokowi.html , Dari Syiah, Ahmadiyah, LGBT, JIL, Komunis Untuk Jokowi, Oleh Amaif Senin, 09 Juni 2014; dan di - http://www.arrahmah.com/read/2012/06/25/21183-ahok-menghina-ayat-suci-jakarta-tak-butuh-pemimpin-liberal.html , Ahok menghina ayat suci, Jakarta tak butuh pemimpin liberal!, Oleh Saif Al Battar Senin, 5 Sya'ban 1433 H / 25 Juni 2012!

Dan Basuki T Purnama alias Ahok ini sebenaqnya adalah si Kristian Cina, yg. diimpikan oleh Bukan Islam termasuk dari Barat-ZIONIS, untuk menjadi Presiden Indonesia satu hari nanti - lihat biodatanya di http://en.wikipedia.org/wiki/Basuki_Tjahaja_Purnama:

Basuki Tjahaja Purnama (EYD:
Basuki Cahaya Purnama, Hakka Chinese: 鍾萬勰; Tsung1 Wan5 Hiap8; pinyin: Zhōng Wànxié; born June 29, 1966) is the current Acting Governor of Jakarta, a former legislator in the Indonesian People's Representative Council.[1] and the second [2] Chinese Indonesian to hold this position. He is also known by his Hakka affectionate nickname, Ahok ….

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

Sentiasa Panas berkata...

Semoga puak pas taubat nasuha jika benar mncintai Islam..

Gadho-gadho berkata...

artikelnya sangat bagus..
Jersey Grade Ori Guest House Malang Jasa Seo Murah Review dan Info Sepatu Boots Villa Malang Pulau Tidung Lukis Karikatur Obat Pembesar Penis Mmm Indonesia Jasa Seo Malang Sang Bayu Toko Alat Bantu Sex Grosir Jilbab Murah Mesin Spinner Murah Pulau Tidung Glucogen Moorlife

pulau tidung berkata...

Kegiatan Wisata Pulau Tidung
Posted on 25 September 2013 by pulautidung
Enaknya Ngapain di Pulau Tidung?

Meniti tepian pantai sambil membenamkan telapak kaki ke dalam pasir putih dan merasakan angin menerpa rambut atau sekedar bersantai sambil minum es kelapa muda dan menunggu matahari terbenam di balik cakrawala Pulau Tidung merupakan pengalaman yang indah dan jarang Anda rasakan.

Jika Anda ingin bermain air sambil menguji adrenalin, cobalah banana boat, jetski dan kano. Anda juga bisa mencoba aktifitas menyenangkan lainya seperti memancing dan berenang di pantai.

Sebagian pengunjung yang datang ke Pulau Tidung tidak menginap atau yang lebih dikenal dengan one day tour, karena lokasinya yang tidak jauh dari jakarta. Lihat Paket One Day Tour. Namun untuk kepuasan lebih dan agar bisa menikmati sunset dan sunrise di Pulau Tidung, lebih banyak lagi pengunjung yang mengambil Paket 2 hari 1 malam. Sebagian lagi mengmabil Paket 3 hari 2 malam

perahu-pulautidung

Jika berkunjung ke Pulau Tidung, Anda tidak akan menyesal, karena pulau ini menawarkan banyak hal untuk dinikmati dan dirasakan. Menikmati indahnya pemandangan pantai di kedua pulau tidung, menyaksikan gugusan terumbu karang yang cantik dengan snorkeling, menyelam dan berenang, menikmati indahnya warna matahari ketika terbenam dicakrawala, bersepeda sambil menyusuri indahnya pesisir pantai dan bertukar senyum dengan penduduk setempat atau sekedar berhenti di jembatan cinta penghubung kedua pulau sambil menyaksikan anak kecil penduduk setempat menghempaskan tubuh mereka ke dalam air dengan indah dan mengagumi hamparan laut biru langsung didepan mata.