Ahad, 17 Ogos 2014

HOT!! Pas Tak Sokong Khalid Jadi MB Selangor!! #BubarDunSelangor


Kenyataan media hasil mesyuarat Pas Pusat, menolak Khalid Ibrahim sebagai MB Selangor. Malah menyokong Wan Azizah atau Azmin Ali sebagai ganti Khalid jadi MB Selangor.

Kenapa Pas tiba-tiba bertukar arah? Adakah disebabkan perkara dibawah? Atau pengaruh Anwar dalam Pas makin kuat hingga mengenepikan keputusan Majlis Ulamak?


Kepimpinan Ulamak hanya tinggal kenangan dalam Pas!!

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cakap pun macam DAP maklumla barua DAP, tak guna satu sen pun, penting diri sendiri aje, hampasssssssss

Tanpa Nama berkata...

Gitu la dianya bila duk caya kat mudzabzab ni.

Zaihan berkata...

Aku lah org yg amat sedih melihat kebodohan dan kemunafikan PAS.
Punya benci tahap gila pada UMNO apa shj termasuk iblis syaitan pun mereka sanggup terima.

Di manakah Islam akan tertegak dgn bersama pakatan iblis DAP PKR ini? Setidak2nya berjuanglah sendiri, tak yakinkah pada Allah Tuhan yang Maha Berkuasa?

PAS pasti akan terima azab Allah SWT.. Azab yang Maha Pedih. petunjuk demi petunjuk Allah SWT telah zahirkan tp mereka sombong dan angkuh spt bangsa Yahudi juga.

Teruskanlah perjuangan.. baikilah UMNO wpun kelihatan jauh lagi setidak2nya UMNO mahu berubah.

Ya Allah.. Hancurkanlah PAS bersama pakatan haram laknatullah ini.. mereka menggadaikan Agama-Mu utk kegunaan kafir laknatullah..hancurkanlah pakatan mereka spt dihancurkan Tentera Ahzab.. Ameen!!

Tanpa Nama berkata...

Amin...sama sama kita tunggu latnat Allah keatas pemimpin pemimpin PAS yg jelas MUNAFIKUN

Tanpa Nama berkata...

Sebesar besar sifat munafik adalah bila mengambil org kafir sbg wali dan teman setia dgn meninggalkan org org beriman.

Tanpa Nama berkata...

Nampak dan jelas Parti yang hanya hidup dengan melacurkan nama Islam sekarang tak ubah seperti tong najis yang digunakan oleh DAP dan PKR untuk buang najis mereka , punya la hina sampai nak buat penderian pun terpaksa melutut kepada kehendak kafir harbi, mana mungkin Parti pas boleh memajukan agama islam kalau PR memerintah putrajaya kalau hanya menjadi barua.

Sentiasa Panas berkata...

Kasihan sebuah parti yang mendakwa parti Islam walhal bukannya memperjuangkan Islam pun. Dalam politik segala-galanya hanya atas kertas.

hangkedee berkata...

Pas barua totok daPig

Tanpa Nama berkata...

Memang tak pernah terlintas dlm fikiran pas sokong wanita jadi mb. Mmg dah jadi dajjal

Tanpa Nama berkata...

Khalid, hopefully you will stay as MB of Selangor. We Selangorean have faith in you brother! You are just a victim of a political game by PR. These people just want to get their hands into the state coffers and feed their chronies!

Tanpa Nama berkata...

mat sabu kata dia lbih rela mkn babi dgn Dap drpd mkn ayam dgn umno..kini dewan ulamak pas telah brjaya dibakul sampahkn oleh geng Anwarinas

Tanpa Nama berkata...

Pas jangan cuba2 lagi nak bercakap pejuangkan islam...setelah islam kamu longkangkan....nyata perbuatan kamu bercanggah dari percakapan kamu..

mustafa8785 berkata...

Bila berkarya, jangan lupa dimulakan dgn Bismillah, semoga ketenangan dirisebagai hamba Allah swt dirasai.

Tanpa Nama berkata...

Jgn benarkan lagi PAS laknatullah ini pakai nama Islam. Merekalah perosak Islam yg menjadi bapak munafik.
Mereka tak yakin dgn Allah. mereka yakin dgn kafir. Nk salahkan bangsa Arab tak batu PAlestin. cuba tgk dlm Malaysia PAS bodoh ni sama shj.. sama dgn Yahudi.

APa nk hairan lepas ini akan banyak lagi keptusan2 yg menghina Islam!

Tanpa Nama berkata...

Doa K.O Pas sebenarnya sudah makan tuan..INi lah Pari U-Turn..

u̵̶̡̹̞̘̭ͦ͛̒ͫ̄̄͑͞͡i̸̴͎̯͙͔͓̩̞͇͍̻͓̣̮̪͎̬͂ͥ͛̏̏̌ͅf̂̉̇̇ͤ͋͗ ̲̱̹͚̮͉͖͖̬͚̫̻̍͞͞͞ ̘͍̫̹͔̱̍ͧ͐ͥ̃͜͞ ͎̯̭̥̙̣̃̿̇̾̓̀͞g̸̰̣̝̰͙̙̺͐ͭ̿͊̇̍͑ͥ͂͘ ̴̼̩͔͇͓͓͙̌̔͒̅͋̌͐̈̓͘͜ ̢̭̻̞̦̠̫̗͎̦ͬͬ͆̚͟k̶̷͈̟͉͕̖̖̙ͫ̎̓̄͑ͧ̿͝f̢͈̦̟̪̃̏͐̿̇͑͞f̵̨̯̲̮̮̟̏̿̑̏̋̒̚ͅ ͕̮̙̯̪̜̯͖̬̱̰ ̀͑ͮ̓͟͜͏̱͓̠̩̘͚̬̹ ̴̵ͤ̾̃̏͊ͬ͆̀͞͏͇̲̤̝̮̯̬̞̦͕̻̯̩̞͔̲̳̟k̸ͮ̈́̿ͭͦ͊ͯ̏́̊̓̐̽̍̇̇͏̧͢͏̲̗̝̞̱̥̬̯̦̫͉̟̪̠̯̻ͅ ̧̳̼̻̲͔̭̻̒ͮ̏͛̐̅̀ͫ͆͐͊̌͊͊̅́́͘͘ ̢̬͈̠͍̠͍̜͖̼̗̞͚̼̪̱̭̌͐̊ͦ̆̐̋ͮ̈́̈̽̃͗̒̓̈̕͝i̢̛̛͎͓̱͎͓ͫ̏̇͂͗͂ͫ̓̍̾͊̑́ ͈̪̟̲̹̤͉̮̞ ͥ̎̈́͊̚̚͏̺̼͓͇̖̱̘͇̱͓̫̖͘͟ ̸̗̫̺͓̹͕̞̳̖͚̫̘̭̦̯͖͍̝͈ͨ͑̀͂̅͊ͥ̽͐ͮ̐́̓ͪ͞k̷̸̜̪̦̤͎̏̾̈́̽̈́̓̃̔ͣ̅́͞ d̴̖͓͈͎̖̟̖̞̘̭̤̲̼͐ͦ̀ͣͪͨ̿͋͟ͅ ̵̦̟̼̟͎͍̣̞͕̖͇̖̹̮͕̤ͫ͆̇̃̈̍͗ͩ̌̍͆̆́ͅ ̶̵̡̠̠͓͍̯̇ͬ̋̑ͥ̐̇̅ͬͫ̿ͯ͋̃́̕ṡ̠͉̹̲̫̦̟̼͉̖͈̰̰̮̰̺͙͙̆̽ͪͯ̚͞ ͋̓ͩ̈̓̓ͧͭ͢͏͏̘̹̞̱̥͚̳͎̙̻̲͚͎̙̦ ͆ͪͬ̆̄̆ͧͥͧͨ̏̓̎͆̅̆̅̈́͡͏̵̘̖͍͇̯̰̻̞̠̫̜̦̜ͅyͮ̄͑́ͤ̄ͨ́̈́̆̚ ̶͔̺̞̳̻̭͎̟̟͚͚̘̤̬͕͢i̼̹̪̬̪̹̳̖̭̹̼͖̙̮̭̜̻ͯ͐̄͆̉̓̈́̍͟͡ ̶͊̏̏̊͗ͥͪ̀̆̏ͩͦ͒́̚҉̨̤̲̟̼̘̙̜͈̮͈͖͇̞̟͞ͅ ̡̨͈͙͓̜̩̖̻̥̞̭̤̣̻̗̼̄ͮ̒̆ͮ͆͐͛͊ͮͮͪ̔̇̇ͮ͝ͅͅo̼̝͚̅ͦ̾ͪ̓ͧ̔͝͡ ͔̺̖͖͕k̢̡̼͔̝̼̱̮ͪ͋̑̎ͩ͆̋͛̀̋́ ͓̜̮̲͔̙̣̻̮̮̆ͫͨ̈ͫ̔͂̋̓̐̊̌̇͗ͪ̕̕͞ ̳̞͇̩̜̩̱̟̹̗̫͈͖̥͇̟̎̇ͣ̈́̈́̑́͡͠b͆̈͆̏̈́ͨ͐̿ͯ̄͋̈́̈́̔̂̽̃҉̭͍̻̯͖̀ ͔̝͔̟̭͚͈̼͇͚ç̷̛̝͔̮͍͈̣̞̝̠̯̲̫͉̝̝̻̩̼̆̓͐ͧ̇̉͠͡ͅ ̸͕̮̖̻̜̼̟̙̱̱͉̟̦͓̦ͨ̇̔ͭ̏̋̀ͮ̄ͤ́̊͘͢͜ ̛͉̱̻̲̩͕̙̗̰ͪ̇͆ͦͨͦ̄ͦ́ͪ͒́̋̉̀̚͝͝͠z̢̯͕̣ͫͬ̔͗͋̋̍̍̂̐ͪ̽̇̚͘͡ ̷̸̴̼̬̦̖͍̹͈̳͎͉̝̙̘͔̲̲̼͂̀ͯ̎ͮ̄ͅ ̡ͦͤͧ͗̅͟͡҉̻̮̼̼̱̤̦̻̺͚͙͉ͅs̶̛̽̐ͭ̽̏͏̺̤̱̝̠̫̙͙̙̞̥̮̼́͢d̢ͩ̑ͩ̿ͩͪ́͛̔̒̀ͮ̇̈̊ ҉̡̧̨̻̼͔̳̮͙̻̝ͅ ̨̛̞̖͓̣͒ͫ̆̽̅̒ͣ͛̑̇ͮ͗͒͊̒ͤ͆͘͟ ̡̯͇͇̬͖̱̾ͨͧ̌̓̐ͣͯ̄̈̕̕o͖̤̙̳̝̲̙̫͍̖̣̭̘͙̻͚̬̹̓ͨ̊ͯ͌̚͝ͅ ̵̡̤̮̤̖̟̹̬̹̺̘̲ͫͭͯͣ̄͗ͫ͆ͦ͌͒̾̈́ͤͣ̿͌́ ̵̵̛͇͔̩̼̭͇̠̥͇̟̤̖ͩ̋ͫ͑̅̅͆̾ͩͭ͌̆k̝̤͖̜̯̺͍͉̯̹̈̔̌ͥͯ̕͘͡ͅ ̿ͩ̅̏̇ͫ̈́ͬ̉ͪ̇̆̚͘͏̶͕͇̯͉̫̗͙͈̝̳͕͟ j̢͈͓̟̻̭̤̲͈͉̠̥͚̠̰͇͓͚̖̥ͥ̏̆̃̃͟͟͝ ̎ͩ̊͗̎̄̀ͥ̏̒ͬͨͣͩ͌͂͏̵̢̝̫͉̬̮͎̘͓͜͟ ̴̢̧̼͙̳̩̔̒͒́͛ͮ̈́̓͡k͛ͫ̑ͯͧͧͭ̇̑̓ͩ̈ͥ̾̐̊͛͏̴͏͙̻͍̦̫͔̭̖͕͕̕͠ ͖̰̳̫̗̠͚̱ ̸̡ͯ̔ͫͤͥ͏̯̜̦̳͇͉̻̞̜̭̮̪̖ ̳̲͓̞̦̦͚͎̔̉ͩͯ͊͒͆ͥ̈̇̇̈́ͤ͝f̈́̃̓̐ͮ̉́̓ͩ͆ͥ̊̄̚҉̤͇̭̪̺͙̹̹͟͞͝ ͙̞̮̼͚̺͚̜̱d̶̢̧̞̹̠̭̺̪̯̬̫̩̩̠͓ͪ̆ͨͭ͆̀͗̋ͪ ̨̈́̃̐̅̽͂͋ͮͦ̋̔̔ͬͯͥ̎̎͜͏̸͈̮͉͇̯̟͓̫̲̣ ̶̶̜̖͇͕̤͔̹͙̤͎͔͎̫̰̱̺̪ͯ́̒ͩ̑ͣ̍̏͜ͅy̡̹̖̮͎͂̓ͧ̈́̐ͮ̉̍̀͒ͭ͆̏̌̈̋̔̏̚ ͉̻̖̮̰̮̭͍͔͎̗̖͚oͯ̋̉́̾ͩ̊͋̋ͦ͋̈́͛͆̚҉̸̳̗̜̪͓͚̼̱͉̠ ͐̅͆̍ͣ̌ͮ̏͊ͫ͐̇͂́͏҉̰̯͚̬̼̦̮̰͎̤͔̱̩̳̯̘̕͟͠ ̢̨̹̝͖̱̰͍̙̲̙̝̩̘̦̩̺͓̋͆͑̈́͆̓ͅk̷ͦ͂̄̃́̃̐͒̃͆̑ͦ̇͑͘͏̯͈͓̮͈̲͈͜vͤ̿ͬ ̎͗ͪ̑ͤ͛̈ͦͦ͆̽ͦ̕͏̧̲̼͕͔̫͓̙̗̱̞̱͔̗̟̮̲̫͇̩ ̵̡͙̥̦͙̱͎͖̖͔̭̯͔͌ͥ̾͆̇ͫ̿̌̒̉ͧ͑̉͗͌ ͑ͣ͒̉ͬ̋̈ͣ́͊̃̏̅ͤͭ̆̚͠͏͈̫̠̠ç̶̧̨͇͙̖̫̀ͫ̾̾ͫͤ͆͛̌͠f̋͆ ̷ͮ̌ͭͩ̔҉̷̢͏̱̹͚̠̝͖̳̟͎̳͉̤ͅ ̺̹̟̼͈͊͐̍͒̓̾ͪ̌̉̊͆ͮ͂́͘͟ͅͅ ̷ͯ͊̀҉̀҉͍̬̬̙̪̥̠͓̜͔̦͔̖͈̤̣̩̝ͅj̨ͯ̔̋͒͂ͬ́̒̚҉̨̛͍̳͙͚͓̗͉̦j̈́͂̀ ̢͉͖͎̺͙̯̻͎̰̙ͭ̎ͯͭ̽̌ͬͫ͊̆̍͗͌̆̒͟ ́̊ͨ̆ͨ͛͛̂̓̏͂͘҉̧̝͍̤̥̯̺̤͙̖͚̰̩̯̣ ̶̰͖̫̖͖͔͍̬̙̟̩͕̪͎̦ͣ̐̊̿ͨͯ́̃̆̈́ͮͩͧͮ̆ͮ́͘̕͡ͅͅͅg̋̽͛͗̑ͮ̋̀ ̴̶̢͚̝͓̗̪̙͎͔̯͔͚̳̯̠ͯ͟͢ͅͅ ̷̶̡̛̭̼̜̺̟̟̜͇͇͈̹̠̳̊̃̏̃͑̽̓ͦ̋̑ͮ̅ͬͧ̊͂̄́ ̨̛̦̯̫̱̟ͦ̍ͨ̈͂̽͂̊ͫͨ͆̏͊̄͆̚j̐̿ͧ̓̾̈́͂̌̍ͥ̈́̽̏ͮ̚͠͏̝̹̘̼͜kͤ́ͥ̎ͯ ̱̰͉̙̺̦̬̪͔̙͙̬̩̱͓̭̲̳͖ͤ̀̃͘͟ĥ̶͔̫̘̫̼͔̗̏̂̉ͬ̾͆ͮ̓̓͡ ̢̜̣͉̗̮͎̬̳͍̟̞̘͔̐ͧ̾̇̍̈́͊̑ͧͣ́̽́́͟ ̷̢̛̤͈̙̗͙̳̙̙ͭ̽̔͊ͯ͐ͩͤͭͭ͗͂ͯ̚̚̕͘d̢̝͓̪̼̼̪͉͙̠̪͈̠͕͍̬ͦ̌̄̑̀̄͝d ̧̺̝̣͇̰̖̮̫̟͙̝̱͕̗̙͐͂ͦ̂̀͢͜ ̛̘͈̝̹̫͙̟͙͂͆̓́̄͐̓̃̆̓ͨ̈́̀̚̕ ̷̢̧̛̪̮̤̘̮͓̞̗̹̘̘̮̱̳̰͇͂ͤ̑̊̈́̈͐̕ͅo̰̺̫̮̝̝͕̬̰͓͎̰̘̘̜ͧͩ͆ͫͬ̈̋͐̌͐ͯͮ́͜͡ͅlͣ͑ ̡̨̰͔͍̯͊̌̿ͩ̊̌̐̄̈́̐̎̀̚ ̸̨̦̼͚̭͇̼͍͖̹̼̤ͭ̇̔̓͐́ͬͦͣ͑ͥͦ̄̂ͦ̑ͣͨ͡͠ ̤͕͇̫͍͚͚̩̭͎̻̟ͣ͋̐ͥͥ̈ͭ̂̍͗͂̒̈ͭ̅͢͡k̋ͣ̉̒ͭͮ̈́̍̏͋̚͏̛͘͡ ͓̭̝̪̜͈̞͈̝̯v̶̷̹̦̲͔̌͆̐̔̉͋͛̇̆̆̄̓̾̏ͨ̊ͦ̽͢f̊͑̾͛ͬ͊̍͊ͫ̎ ̵̴̡̮͍͈͈͈̘̭̘̅́͢ ̵̵̛͎̜̝̱͚̗̝͍͈̬̹̍̀͗ͤͭ̕͠ ̴̧̬̼̯͙̣̦̗͔̓̈́͗̍̏ͯ͐̃̊͆ͥ̐ͯ͊̈́͊ͧ͘͟͞ͅf̈́̂̉̾ͧ͋͂̆̉ͮͭ̏ ̶̨̡̛͙̘̞̱͈̣̗̺̝̗̟͍͇̣͉ͮ̒͝ơ̧̨̦̦͙̪̬̣͇̝̎͗ͫ͑̍̓͗̎͑̎ͪͦͨ̃̽ͪ̇̀͘l̓̈̄͗ ̷̘͈͎̺̦̻͍̗͙͔ͨ̂͐̇̿ͬ̊ͭ̍ͩͨͣ͜ ̴̨̦̘͙̲͖̲̳̱͔͎̓̇͌̈́̄̏ͪ͒͂ͫ̈́͌̆̾ͮ̈́̀̄͡ ̢͈͇͚̘̭̻̗̘͎̘͔̻̲̾̽ͤ͗̆̿̏̎ͥ̽ȕ͚͇̪͕͓̪̤̼̗̭̽̊̃͛́̏ͩ̒͆ͧ̕͢͝ͅ ̶̨̢̛̳̪̼̯͓̮̺̞̑̂͛̿͂͜ ̸̷̢̯̼͓͊̉̐̔ͮͪ́̅̉́̀̽̍̔ͭ̽͞ͅȑ̢̮͉͈͎̣̬͉̖͈̀́ͦ̾́́̀ͅwͬͪ̂ͨ͛̔ ̧̨͍͕̬͍͔͔̠̠̫̥̱͖̞̰̌ͮ̔̆͊̇͛͑̄͠ ̵̢̪̞͍̇ͯ͋̓̃ͫ͆̉̄͐̅͊͂̍̇̄͑̾̚͝͠͞ ̨̙̝̲͌̾ͨ̓̊̾̅̈́̒̔̄̒̂́͞e̷̴̴̪̲̬͚̞̫̼̜̮̜͓ͩ̑̎́ͨ͂̇̒ͮ͐͢͠u͑̀̆ͤ ̬͇͕͖̪̱͖̩ͫͥ͘͢ͅ ̴̇ͪ͐̌ͣ̀҉̧̥̹̞̰͎̫͎̘̀ ̇̒ͤ̇͌̽̋ͦ͆̿͟͏҉̦̘̝͚̥̜ ̆ͭ̔̇ͤͧ͂ͣ͌ͤ͡͏̡̠̘̯̞̯͖͉͓̙̺͇̟̹̯k̛͎̘͉͇̦̝̲͇͇̼̬̤̪̉͑͊ͫ͂͆ͥ̄͡ ̝̜͙̥̲͔̩̩̖̼̞̰̳͎ͯ͋ͥ̓̓̊̀̆̓̋͘͜ ͧ͐ͤ̓͌ͬͪ̈́̉̊ͭ̚͏̭̰̲̱̭͕̗͙̪͠͞ͅk̷̡̦͍̳̺̭͈ͧ̌ͬͨ͌̒͐̚ṅ̆ ̵̧̜̱̣̘̤̲̹͎̖̅ͧ̓͌ͤ̍̌̓̐ͯ͒̉̒́͑̾͜͝ ͍̮̜͚͇̬̺̰̭͍̺̳̪͖͓̝̺̊̈́ͪ̉̀̕ ̶̷̛͕̰̩͕̒ͪ̾̎̃̀ͯͤ͊̓̆̏̃̊ͦ͟͠d̶̝̜̹̤̤̜͍͛͂ͤ̽̇̇̆̾̎ͤ̃ͩ̀͑ͯ̃͡ ͓͖s̷̡̳̣̞̫̘̗ͨ̈͂̓̅̊̏̀͠͡ͅf̴͎͕̟̰̭̗̮̤͆ͤ̇̃͂͐ͅ ̷̷͎͇͙͈͉̺̙̙ͩ̿̑̃̿͑͟ ̶̷̞̞̜̮̘̘̱͌̏́͋̎̽͐͞ķ̧̹̦̳̗͈̻͙̼̝ͧ̋̇̈́̏̀̚̕͠lͩ̓̿ͬͥ͛ͩ́͊̓͗̓̂̓̇ ̢̮̤̥͙͚̱͍̳͆͜ͅ ̸̢̛̗̜̺̯̥̌̍͐̎̄̅̑̿͊̂ͩ͢͠ ̆͆͐͒̕҉̴̦̳̜̠͚̙̭̯̠̞p̷͎̮̜̜̌͛͒̈̏̂ͣ͋ͫͫ͂̅͛͗̆̔̆͛ͯ́͘͢͠ ͙͉̱̜͎̫̥̼͈͉͕̙̭͈̤ ̗̤̲̯̹͚͕̺̲͍͔͇̤͂̒͛ͭͣͭ͝ͅ ̴̧̌ͧ͒̂͌ͯ͆̄͏̠͚̤̥̖̭͢͞ó̴̶̲̠̱͇̣̤̯̦̥̠̦̮̺̪̇̂ͯ̈͊͘ͅm̼̊ͦ̑ͧ̀̉̑ͬ́̚̚͜͠͝͡ ͇̘̰̭̦̥͓ ̶̱̞͚̦͕͕̉̈̍́̑̍̍͐ͫ̈́̅ͧ̀͘͜ ̵͕͖̤̥̬̘̩͇̥̄̂̋ͦ̒̈́̀b̨̡͕͚̤͉̺̦̩̪̟̞͔̒̆̐ͪ̊͋̑͋ͭͣͣͨ̂́ͤͧ̏ͣ̓ ͍͖̦̱̭͇̘d̵̸̩͔̳͑ͪͧ̍̇ͅͅ ̴̩̼̪̰̣͕̩̞ͦ̿͐̑̓ͯ̉̔̿́̕͘͡ ̷ͪͪ̽͂̀ͦ́̒ͨ͐̂ͪ͆̍̋ͬͫ́̚͏̸͏̮̦̜͚̜͔̩̝̝̱̮̫̜͖s͐ͬ̾ͨ̒͋ͨ͋̚ ̶̛͙͓̼̻̠̤̫͈̥̝̜͍̥̤͚̪̻̭̪̍̆̂͑͢͢͠ ̏̿̑̈́̅͊͏̡̤̟̭͙͔̝̯̙̼̞̬̺͚͍͖̺̕͠ ̛͈̬͖̭̠͖̥̘̳̞͇̳̲̗̜̲̱͂͗ͨͦ͗̓̉̀͝ű̸͓͈̖͚̘̥̪͎̝͕̲ͥ͆ͯ̉̕͝i̅ͬ̓̋̔̆ͬ ̶̆ͧ̊̈́̄̂͏͈͓̹͉͉̪͙̞̦͇͟͢ ̛͂ͭ̿̑̽̓ͨ͗͆̿̄͌̐ͣ̔̅̃̃̚҉̵̭͖̼̖̼̯̲͎ ̢̯͚̝͈̲͆͆̌͊ͣͦ̑̀̏ͩ̐͐̈͡j̵̧͕͙̜̺̻̝̫͎͔̭̮̠̪̟̤͖̤͎͑̋̏̆̾ͯ̏́f̅̄ͥ̈͑̎̄ ̡̲̰͇̗̯͖̗̲̤ͣ͗̀͟͞ ̪͉͓̟̣̜̮͈̯͉͊͂͗̇̌͆̒̆ͦ͐̕ ̛̝̦̦̳̝̥̣͔͔̣̩̞̫́̈́ͦͥ̐̊͌͑̽̿ͣͪ̔̃̎̽̈͂̚d̳̱͍̦̘̞͙̤̻ͩͦ͒ͧ͂̈̌̍ͣ͊́̊ͫ́͠ ̵̵̴̗̹̥͈̍ͬͣ̋ ̷̶̰̮͔̖̹̭̭̹̟͇̰̭̜̪͆͒͛̂͛ͭͤ̅́͡d̶̴̝̱̯̺ͩ͆ͤ̾̒ͧ̍͑͂ͯ͛ͫ̃̅ͫ ͍͇͕g̷̾̀͗͗ͤ̌̊͘͞҉͔̘̜̱̟̘͉͙̫͖̞̗̲̺͓͚̦k̶̲̤̜̬̳̮̣̭͓̝̪̳͖̣̗ͣͨͩͥ͝ͅ ̸̶̛͚̙̼̟̪̯̝͉̖̖͊̏ͥͭ́͋͢ͅ ̶̢̹̻̫̫͈̼̘ͧ̊͑̊̏̿ͧ͌̽̀̿̽ͨ̑̇̕͢ǫ̴̛̤͈̗͚͚͇̙̞̰̦̬͍̣̜̠͍̺̈́͌͌͋ͦ̿́͘d͑ ̘̘̰͖̱̤̗̜̣̙̦̦̻̜͖̍̿̆͊̐ͯͪ̑̇ͣͮͤ͂̏̒͂́ ̵̾̊ͨ̾͆̄ͬ̓̃ͩͤ̅̔̔̿̊ͬ̋͏͇͚͇̲̳̝͈͍̬̙̰̠̠̀͜͞ ̸̦̖͚̭̰̘̝̭̞̺̪̤̳ͯ̉̓̉͊̃̈́ͫ̌̓̀ẉ̶̸̢̝͓̮͎͖̖̖̰͛̀̈́ͭ̀ͪͦͤͫ̃̅̐̿͊́ ̶͎̝̖̞̳̼̇ͤ̅ͪ͋ͥ͘͞͡ ̴̛̦̙̜̜̫ͯͯ͂ͯͯͮ͐͑̋ͫͪͦͫ̓͞w̧̼̳̪̦̝̯̲̣̼̟̳̼̠͇ͩ̄̂͐͘ͅiͫ̌ͮ̈́ͬͨͯ ̵̡͓͍̜͈ͨ̔̾̏͊͞ ̷̨̰̠̙̘̣̩̅ͯͨ́̾̈́̏̃̚ ̵̫͍̜͉̲̯̼ͣ̀͆̐̚͘͢ͅȍ͑ͨ̅̐͒ͧ̐͌̚͡҉͏͏̲̘͈̗̦̟͔̹̬̫̮̰̞̳̥̘ͅ ̔̈ͣ̅̋̇̓̍̇ͩ̐̔̄ͬ̈̋̚̚҉͉̜͎͈͔̗͉̲̻͢͢ͅ ͗̐͗̏̚͘͜͠҉̙̭̘̻̙ç̛̥͇̝̥̻̗͈̹̜̙̯̬̰͇͓ͥ̄̔̍͌ͤͮ̑ͮ̓̓̂ͭͩ́͛ͭͯf̄̂̾̋ ̸͖̖̺̞̤̰̲̓͋͂ͧ̈́͟͡ ̹̯̖̲̰͇̗͇̺̫͓̦̳͎̳̲̮̊ͣͧ͊̋ͭ̄̅̔̂̀̚͜͢͝͝ͅ ̘̖̰̣̝̔̃͒͒ͭ̋ͣ͒͊ͥͭ͋ͧ̀͟͢͝ͅͅǰͬ̓̇ͮ̊̂̍ͯ̆ͮ́͊̀̌̚ ̢̳͓̞̪̬̦͟͜͜ͅh̯̳̦̤̲̪̣̬̰̬͚̪̻̫̬̤͒ͨ̽̌̌̎̍̈́͜͝ͅ ͔̥̲͉͚̺͉̝ͭͦ͋ͤ̔͛̊ͥ̔̇̈́̀͛͋͂͞͡ͅ ̓̏̋̋ͯ̑ͯ͘͏̴̰̜̘̘̺͘ḟ̊̈́ͧ̾̈́ͣͥͦ́͘҉̙͇̻̳̫̤̺̞̻͙̮̰̦͓͎̮͞tͧ͆͋ ̸̛̘͓̲̫̻̼͍̬͖͇͓͇̜̗̳̠͎ͩ̊̕͞͡ ͍͙̣͑̔͌ͯͣ̕͜ ̡̛̞̪͎̙͇͍̠̘̖̞̻̤̰̹̲͔̺̊̋̄̓ͫͪ̚̕̕o̷̞̞̤͉̟͈̻̫̬ͬ͌̊͂̐͋͌ͫ̈́̃͆̒̃͞i̧̛̛̠̟͚̝̘̜̟̪̯̖̦̦̾̉̐ͭ̇́͐́ ͇͓ ̷̷̴̷̟͔̬̤̞̭̰̱͉̥̲̱̯̟̞̮͋ͤ͊͂̓ͭ ̷̼̭̟̩̝̰̘̺̪͉̹͎̘̖̱͂̓͋̄͟h̶̵̡̧͎̮̯̘͎͐͂͊̃̈̾̌̔̓ͣͨ̃̊͝ ̜̟̤̼̟͉̱̦̮̹̳̦͉̜̤̼̪̟̆̏ͬ̃ͣ̆͛̑̎͂͞͡ ̶̸̨̦͍̳̠̞̝̭̙̟͚̇͛̑̃̄ͫͬ̽̉̕ͅ ̯̬̟̠̗̙̹̰̣̤̖̹͂ͩ͌̃ͦ͌̓̇̀ͬ͒ͬ̔̿̇̏ͨ̉ͦ͟͠͝u̔̓̚ ̪̥̥͈̘̝̘̼̳ͣͮ͂ͩ̍͗͋́́͢͠͝ ̶́͒̏̈́̽̐̊ͪͬ͌̈͑̅ͯ̾̅͂҉͏̗̼̫̰͕̥̯̘̮̦ ̸̨̼̘̭̥͉̼̒͊͋̓̆̊ͣ̍ͩ̃ͯ̾̃ͨͪ̀̚̚͢͠i̒̈̉̓̓ͧ͐̾̈̍ͮ̍͐̂͂͒ ̵͇̣̳̻̤͎̮̰̭͖̯̭ͮ͛ͅj̷̨̽͋̑ͤͨ͆ͬ̕͟͏͈̠͚̩̗̤̘ ̧̗̳͇̱͓̼̺̼͇̻̯̱̳̋ͮ̓͒ͧ̃̃̒͛̓̌ͤ͝ ̴̢̙̲͓̝ͤ̏̃͌ͅf̴̮̞̲͖̤͎̳͉͉̺͉̙͂͋ͩͫͯ̀́̂ͧ̎́͘͜d̵̢̽ͯͦ̐ͣ͋͊̊̃̃͘ ̘͖̣̫̬̘̯͍͍̘̼͍̝̙͝s͒̎̎̄ͦ͂̒͆̈́͆̌̀̚҉̛̯̱͕̙̫̗̦͔̀ ̲̻̣̟ͭ͊̈ͪ̂̂͗ͥ͗͐̀̚͢͝ ̴̴̦̪͎̱̻̯̜̬̲̣̃ͥͬ́ͣ͑ͨͣͭ̓ͪ͂ͣ͒̃͞ͅy̨̡̰̥̲̬͔͚̹͙͓͉͒̈́̄̃̾̈́͑́͊̈͛̑̾̏̈̔͜ ͔̯̮̗̦ḭ̴̧̢̤̖̤ͫ̉̍̑͐̓ͣͅk͌̀ͧ̓ͦ̀̃̇͋͒҉̛̹̙̠̱̟͔̥̱͖̥̰̰̪ͅ ̢̓̓̎͋ͤ͒̓̏ͮ̉̕҉̲̼̲͔͈̪͎̞̣̗̩ͅ ̛̣͈͍̦̦̯̼̠̟͇̟̙̬̙͇̄́ͪ̎̋ͩ͑̀ͥ͐ͬͅͅͅh̞̲̦̟̱̫̩͎̮̖̫̪̩̮͍̿͊̋͒ͧͧ̈́̌͐̏͟͞ ̉̇ͧͧ̇ͤ̓ͤͧ̈́̈́͑ͭ̉ͫ͌̑́̚͏̩͉̞̲̤̪̯̲̗͙̺͔̭̦̠̭̤́͝ ̡̅̍̋̽͜҉̲̝̲͙̞̲͎͉̼̯͔̩̦̥̙ͅf̒͆̆̋̅̊ͯ̑͒ͮ̽̆̌̈́ͣ͋͏̷͙̦̦̭̼͓͇̤̣̫͠ ͓̫̗̺̹̬̮̳ẍ̡̬̠̭̬̙͇͌ͭͩ͛̍ͬ̔̇̂́xͨ̉̉̔̾҉͟҉̢̩̻̖͇̜̥̩̘̱͉͎̜̦͚̣ ̵̶̑̽͆̔̿̂ͩ̂͆̄͌͛͊ͧ̅́̒̆͏̴҉͚̜͓͈͉̮ ́͒͛͌̀̌͛̒ͮ͒͏̟̳͍͈̖̹̪̀͢͝j̥͖̹̬̏̋̇͡j̎̈̑ͯ͌̋͆̇̾̏̉ͣͪ̓̉ͩ̓̈ ̫̝͖̹͈̞͉͚̘̀͠ ̶̶̯̙̟̥̳̯̺̈͗͐̋̉͆͒̂̎̆͐̈́̚̕ ̶̴͚͈͖̘̮͈̙̓ͣ̇̏̉̆ͦ̕v̸̢̛͔͔͇̮̓͛̔ͫ͂ͫ̑̽ͭ͒͂̓̋ͣ̀͞ͅ ͇̣̟̫̜̻̟ ̴̤͇͙̰̼͈̣̙̜̫̦̳̩̩̌͒̂͒ͫ͆̎ͯͣ̀́ ̴̨̛̤̝͔̠̣̯̻̗̺͈̭̮͛̆ͦ̋ͥ̔ͣ͊ͦͭ̓̚̚͜͟x̵̫̱̃ͩ͆ͫ͛̔̍̔̊ͤ̆ͥ̒ͩ̈̅̚̚͠ͅ ͓̦͍̮f̶̸̶̧̙̬̞̙̭͇͉̗̲̦̣͍͍̱̥͋̆̎̒̆͠k̲̯̳͖̮̋̔̇̌͌̾̏ͩͯ̇̉̽ͥ̈̀̕ͅ ̶̵̛̜̬͓͎͈̖̮̹̦͕̩̗̿͂̌ͩ͌ͭͪ͗̐̌̍̃͢ ̴̡̗̲̻̰͉̭͉̠͓̬͙͖̂ͯ̊̓ͯ͋͛͐͒̔̿͛̃ͥ͌́͟h̷̛̻͐̆ͩ̑̾ͨ̀͑́ ͉͈̬͉̝̹̗͖̠s̢̛̤͉̮̳̱͓̣͔̜̠̻̘̖͙̗̺̳͔̍ͥͩ͌͛̀̚͟ ̸̫̤̬͍͔̯̳͕͓̻͈̫͙͗̓̎̅ͪ͐ͯ̈́ͤ͐͌̄͛͗͒̃̚͞ͅͅͅ ̵̷̯͙̲̓ͨ̉͗ͬ̂̋ͮ̎͒̃̚̚e̶̶̥̼͖̤̼͕̲̓̃̉̓̆͆̎̓͑̐͛ͣͬͩiͭͭ̈́ ͣ̃̅̓͏̛͓͙̥̻̙͎̩̤̣͓̤͘̕ͅ ̶̸̛̬̭̝̣̲̳̥͕̯̱͉͋̇́͌̉̃̍ͩ̇̄ͥͯͯ̕͜ ̴̧͕̻̩̹͉̬̘͕͔̰̍̄ͪ̌̏͊̈́̎͆̉͢ǫ̵̪̖͈̯͈̐́͐̌̈ͥ̈ͪͪ̋ͬ̋g̛ͪͩͣͦ̚ ̸̵͙̦͓̯̠͎͕͙̞̩̱́ ̵̷͎̖̳͔͈̙̫ͤ̄ͣ̐̎ͮͩ̔̔̇̈́͋̃ͫ͛͒ͬ͐ͭ͝ ̷̡̬̙͍͓̮̠̣̻͍̜̯̰̫̞͋ͨ̅̽͆ͭ͛͌̌ͬͤ̀͞ḑ̸̢̣̩̝͎̤̙͎̥̩͉̞̒ͮ̓̀̚ͅ ̷̵̢̛̩͔͙̳͉̤͙̥͔̺̰̞͓͍ͥͪͨ͑̈́̂̄ͫ͗͝ ̂̀̓̄̉ͭ̓͐͜͏̷̴̱͇̝̟͎̫̦̹͚͖́ͅu̎ͮͪ҉͏͎̭̞̪̣͈͙̥͎̜͖̰͎̪͙̠̟͜ͅ ̶̡͙̲̥͕̺͈̪̞̜̘͉̝̬̙͖̙̭̤͂͐ͫ͌̿ͪͬ̔ͯͯ͗ͤͯ ̛̰̯͙̬͎͉̝̰̞̟̑͌̏̍̑̈̋̑̎ͭ͝͡ ̸̧̛̞͉̟̦̼̮̟̭̝͔̻̖̥̝̹͙̩̭͗ͮ͋̋̄ͬ͋͂̓ͧ͊ͤ̔̓́͛ͩ̿̀͘͠ ̋͌͊̊͂͆ͬ̓͏̨̼̫̺̤̪̗̻͘j̷͇̙͈̘̼̣̩͕̪̺̠̪͚̘͎͔̬ͫ̈ͮͤ͝͝kͭͪ̅ͨͤ ̴̧̼̝͓̥̦̺̭͇͚̯̭̦͇̤̜͓̻͉̳ͭͭ̒̐̀ ̦͓̺̪͎̮̣̈́͒ͭͫ͗͘͠ ̔̂̽ͣ̓̇ͯ̓̑̏͛̆͏̢̢̛̥̠̪͕̪̜̤̣̲̳̥̙͈ḣ̸ͤ͑̃̑ͭ̓͌̽҉҉̻̘͕̱̲͈͖͝f̈̒͒ͭ ͪ̊̂͗̂ͤͤͥ̑̉ͨͧ͐̅͟͏̸͏̺͈͚̩̲̖̯̟͙̬̘̤̹̙̲͚̤̱͜ ͥ̃ͮ́ͥͭͩͩͨͥ̔̓ͯͣ̚͞҉̷̨̠̩̳̗̖̰̰̞̘̜̗̱̞̬̺̞͠ͅ ̶͑ͥ͌̓ͨͤ̿ͨ̿ͣ̀͏͈̬̞͎̩̣̳̟̣̜̩̥̯̖͍̝̱̰͘͞͝ͅd̡̫̪͕̣̠̜͉̲̮̘͍̊͌̀̉̎̋̓͒̕͞͡ ͇̻̼̻͖͙i̡̧̛̦̝͔̠͔̙ͩ̄̀ͩ̇͟͡ ̸͎͍̫̙̞̟͕̤̯͉̺̤̖͌͒͋̽͑̕͞ ̶̨̙̥̺̼̭̖̻̝̩͎̞͋́̐̅ͬ̆̅ͬ̉̇̃ͬ͑ͤ̑̽̆ͥͅͅļͪͬ̅̋̓̾̔̌ͫ̐̕͡҉̵͚͇̖̞̞̰̙̩̯͎̺ ͇̖̹̲̩͖͓̼o̧͇͉̤͈̹̦̼̤̣̤̗̘͚̼̳̭͇̣̔̈̑̊̀̏͊̒ͮͩ̓ͮ ̸̢̢̟̲͔̫̜̆͂̽̒̾̐̕͞ ̛̺̳͇͔̤͚͈ͭ͛̌͐̿y̖̗͚͖̲̳̙͕͇͕͔̞͙̲̽ͬ͆ͤ͋̏ͮ͂̏̐ͤͬ̃͆̓̀̚̚͞ ͎̯̜̪ḋ̶̢̈́̽̿ͨ̿͋́͘҉͎͍̙̦̲͎͖͎͍̹̠̼̮̲͈̤ ̶̧͓̬͔̖̜̭̩̝̝̬̝̗̜̠̥̤͈̞͌ͧͩ̋̔̋ͣͣͧ̒ͨͬ̈́ͨ̍͑͟͜ͅ ̸̧̓̊͑̍̎ͭ̂̀ͩ͌ͮ̈̃̑͌̂̂̄҉̼̮̻̣̣͙̤̺͝d̴̫̳͓̳̟̒̅̍͋̀͟͞͠u͂ͭ ̲̩̣̜̯͉̙͓̿̈́̈́̓͛̑̾̌͊̎͊̏̀́̕͘͟ ̵̧̧̳̣̲͓̟̲̗̭̗̼̇̀̑̏͆̔ͤ̐͒̈ͥͦ̾̂̿͊̓̃̿̕͝ͅ ̢̱̩͚̗̪̬͔̟̜̯̘͊̎̿̃͐̆̆̋ͨ́̚̕h̸̛̻̺̠̳̣͔͎͈͈̲̯̝͖̤̥̳̗̑̎ͭͫ̂̑ͭͨ̆̌͊͢͝͡ ͚c̍̊̈́̇̂ͣ͒̐ͥ̄͒҉̶͚͙͇͚̱̩̮͍̲͇̤̼̝̦͔̞͕̥͡d͊ͨ̊̿̆̽̍ͦ ̵̈́̿̔ͨ͂̽̐̀͝҉̼̭̭̞͚͔ ͤ̿ͥ̈́ͪͩ͋͊͒ͯ͆̾ͭͩ͑̌͏̢̢̹͎̝̬̖͍̞̞̰͙͈͇̬͇͓̻̥̻͞ͅ ̛͎̼̙̳̞̠͉͚̣̭̘͙̦̤̐̓̅ͮ͟͞g̱̗̣̯̫͙͑ͦ͊̿̆̑̈̍̉ͩ̔ͩ̓̑ͤ̓͗̂̂̕͡k͐͊ͤͩ ͎͓͖̖͚̬̣̠̫̝̳̬ͫ̊̉̌͂͒̿̿ͦ̃̀͢͢͠ͅ ̸̹̦̝̞̗̘̱͉͎̮̮̫̜̻̠͑͑̌͐̀̉̈́͜͠͞ ̢̢̯̙̬͎̼͓̜̭̓̑̈ͩ͗̏̽ͅh̢̜̼̗̮̩͚̥̲̫̺ͦ͒ͭ̑ͦ̃ͭͬ̓͑̓̑ͪ͊͋̈́͘͟͡ͅ ̸̦̗̳̪̮͖̤̣̻̦̖͓̲̤͍̗̳̈̓̄͘ ̴̠̝̗̦̪͎̮̐̇̎ͩ͒c̅͗̈̍̀ͥͮͪ̏͗̔̏̚͏̛̘̺̤̬̝̼͢ḏ̴̨̛̳͍͓͉̮̼͙̹̪̜̾̋̿̆̚͜ͅ ̢̧͉̻̟̗̯̤̜͉̖̥͓ͫ̈̐̚͜ ̯͙͇̗̻̤̣̘͕̇͛ͩ̍̽̎̊ͭͬ͘͢j̡̹̥̫̘̱̟̫͇͚̜̾͑ͥͫͨ̊ͥ̎̑̃͊̂̓̀̓̈͂̓͊͜ ͇̖̠͔̝̩ ̧͒̂ͥ̐ͬ̒̓͒̓̔̋̃̀̚҉̙͖̪͎̟͖͚̳̺͔̮̙͓͞ ̬͕̝̱̩̼̲͉̖̲̫̭̻̩͇̼̣͕̮ͩ̓ͩ̓́͝k̸̨̨̫͙̫̪̪͖̺͚̩͔͔̦͎̟̟̱̟ͣ̄ͨ̕jͮ̾͋ͪ̏́ͮ͌̉̎̒̚ ͇͔̤̝̜̫̘̘̱̠͓͋͐͊̆͘͠͡ ̵̧̟͈͓̬̘̩̹͔͕̘̮͍͕̙̮̞͈͙͆̇̉ͤ̓ͦ̏̏̓̍̎ͤ͛́́͝ͅ ͓̭̙͇̻̮̞̤͇̞̘ͮ̒̑̿͋ͫ̔͑̅̒̃̾̔̋͗͢͢d̉ͯ͊ͮͮ͂ͩ̾̐̾ͦͬ͊̃͆̀̚ ̎͞҉̛͓̭̯ḍ̛̩̘͎̱̼̖̫̭̦ͭ̎ͯ̋ͪ͠͞ ̸̶̶̸͎̥̯̭̝̣̬͇̫̙̜̺̭̖̣̘̲͊͛̒̓̈́ͤ̓ͨͧͅ ̸̨̨̢̻͎̭̣͉̐̄ͨ̚ḋ̨̫̜̟̎͐̃ͮ͋̄͗̚͞k̯̼̥̞͂̐͐̔ͤ̈́ͯ̅̇͐̽̉̒̀ͯ̃̚̚͘͟ ̴̨̬̠̞͉͉̥͗̈͛ͩ̀͘͝ ̢ͨͬ̎ͬ̚͏̡͕̩͙̯̫̩͔͚̺͇̀ͅͅỉ̴̀̋ͩͦ̈̽̽͒ͤ͌̈̏̽̐ͫ̆͛ͮ͏͎͍̘̱̣̻̭̙̘̪̞̦ͅ ̛̳̖͖̠̲̙̮̤̰͇̳͉̱̲̭̜̜͐͐̐̂̈́̔͂̇͋ͧ̅͟͟ ̶̨͎̱̯͖̐ͮͮ͌̅̔ͪ̒ͣ͋̎̕l̓ͥͯͩ͛͛̐̒ͧ̍ͥ͗̏̈́͏̶̨̯̪̞̭̩̣̥͈̣̻̼͘͟ ć̽̉͛̀̄͂͒͐ͦ̍̅ͧ͒̍́͠͞͏̠̳̲̻ ̵̝͚̪̟̣̣͔͈͎ͯ̑̏͑ͦ̒͑͢ ̛̂̆ͬ̊͌ͨ̒ͥ̐̏̈́̑̓̃͞͏͓̗̦͕̙̝͇͖͔̺̩ͅd͛̄ͣͧ̏̓̈́̓̓͗̇͋̓̚̚ ̵̭̭͙̞̦͓̘̮̹̱̪̳̑͢ ̛̣͕̱͎̲̲̫̹͚̻ͮ̋͐ͣͪ͊̅͆ͮͧ͘͠͠ ̸̷̻̩̺̀ͪ̓̀͘ͅw̷̛͎͕̺̦͔̌̓ͤ̂ͥ͂̌͑̚̕͟ò̶̳̝̅̑̂̌͊ͩ̚̚͠͝ ͓̪̪̳̥͖̰͉̩͍̼̲̬ͅr̴̡̗̬̻̼̙̳̲͇̹̩̮̽͌ͣ̇͋̅̊ͧ͋͒̅̍͝͞ͅ ̵̧̧̗͚͎̪͖̺̟̜̠͕̲̰̝̣̱͕̮̞̓ͬͭ̊ ̵̷̪͎̰͕̜̩̩͉̠͕̪̰͎̪̦͈͎͚̲ͧͪͪͥ͋͊ͨ̒ͨ̆ͬͮ̑̀͟r̈́ͪ͐͟ ͈̹̝̝̺̤̞͖͙͘o̷̹͙͔͇̤̱̝͉̫̱̭̲̼̜͓̟̮̊̔̽ͨ͌̒̀̈́̀̚ ̷̛̘̻͎̯͈̥̩̌̉̌̋ͤ̆̅̈̒̂̋̌ ̸̡̛̙̯̲͇̓̿̅͆ͪ̅͞ͅf̛̖̠͍͇̩͙͎͕͖̽ͨ͑͗ͥ̋͐̅́͠d͋͛̾́ ͢͏̷̳̤̼̣̝͚͙̦̤̻͖͕̜̻̘̙̻͔͝ ̴̴̢͙̤̼͍͍̠͇̩͚̪͓̜̗̞̽̊͑ͩ̑ͫͯͪ͋̅̆͢͡ ̡̥̪̬̟̞̒́͛͑ͬ̌̾ͯ̕ḩ̨̜͇̣̰̮̰̲̱̈́͆̽́͟͠ ̡̛̜̝̱̜̩̠͇̬̣̼̮̥̙̺̹̩̱̤̿̀ͪ́̓̍̆͆̿͑ͨ́ͦ̈́ͦͯ̚͠ ̸̵̵̢͎̫͉͚̣͈͍̦̙̼͕͓̯̟̜͆̓ͣͤ̄̌ͣ̌̊̓͐̚͜ ̡̧͉̩̟̞̹̫ͬ͌́̋ͣͅͅ ̵̴̟̮̥̜̘͔̻͕̜̼̞̟̤̦̟̫͔̤͇ͨ̏͒́ͭ͒ķ̶̶̢̹̪͇̜͍̰͚̦̻̲̙̭͌ͮ̏̓͋͌ͤͪ̉͐ͣͣ̌̅͘ͅ ͙͓ ̠̩̟̜̠̹̰̥͈̤ͯͥ̉̃̀ͬ͠͠ ̢̧̯̺̬͖̩̩ͥ̒ͩ͌̈ͣͪ͆̇ͫͬ̾͂͂ͯ͂́̚̕̕mͣͧͥ̽̍̊́͡͠͏̤̰͈͙̻͕ ̸̛̠̬͉̙̬̘̖̪̼͙̩̳͚̀̓͗̃͌̾̎ͤͬ̑͡ ̵̷̛̳͖͍̹̩͓̫̰̞̣̠̭͎̫̊̒̆ͯͥ̊̿ͨͩ͆ͩ̃͒́̚͟v͆̃̍ͧ̓̌̃͆͋̚̚҉̥̺̬̯͕̻̩̼͇͕̥̤ ͔̬̟̯͇͕̬c̶͖̼͉̳̝̺̤̻̹̪͙̪̣̙͕̟̼̘ͭ͊͂͛̆ͩ̒̈́ͣͦ̒͂̚͞ ̛͍̞̱͕̫̬̆͗ͨͨ ̷͐͗̇̒̑ͣ̀̐ͦ͘͘͠҉̠̪͍̱̮̭͇͙̫̣v̸̴̩̟̣̝̱̹̺͈̯̥ͫ̋͌͑̊̓́̃̂̓͗̆̎͡͠l̎ͣͨ ̊͆ͩͮͥ̍̐̆̂́ͯ͏̴̵̬̰͎͈̣͍̜̹͇̗̯̰̯͙̀d̙̀ͤͭ͛̓̆͋ͫͣ̂̌ͤ̂͞͡ ͔̥̞͉̻͓ͅ ̸̣͙̰͎̂̔͆ͫ̾̇̆ͩ̈́͌ͩ̚͟ ̸̇͒̓ͮͫ̓̒͒̿̀̊҉̢̘̼̲̰̙̞͙͎͘͝o̴̸͔̤͒ͥͯ̑ͮ̾͐̌ͥ̈́ͯ́͞ ̳͙͍͉̭̖̦̱̲̰͉͎̖̗̩͉ͅg̴̢̈ͯ͗́̏͛͐̌̓҉̮̣̰͙̱̦̻̥̙̺̝͍̞̻̲͝͡ͅ ̨ͣ̑̆̍̌ͫ͆́͒̒ͯ͂̾̏̾̈́̚͘͝҉̤̮͔̫͎̣̼̳͎͖͚͝ ̧̹̩̹͙̖̪̳͕̞̳̙̺̹ͦ̍̿ͭͫ̅̀͟͠d̒ͪ͊ͨͮ̿̋ͩ̊̚͞͏̴̛̹̬̹̰̪̝͎̱sͭ̈̇ͬ͗ͤͬ ̛̩̹̺͚̰̻̟̩̪̖̄ͮ̅͗̈́͛͆͗͆ͫͪ́͝ ͆͆ͭ̎ͦ̑͊ͣͫ̐͏̵̙̣̠͓̪͎̝̞ ̴̨̜͇͙͉͔̱̲̳̩̫ͧ̈́͛̓̈̋̅͑ͫ̄ͥͯͪ̉̕͟x̴̛̣̙ͦ̽̆ͨ̒ͭͣͣͧ̐̎̔ͫ̐̒̇́ ͚̞͎̼̮̮̳͇ ̧ͣͥ̀ͯͪ̓͊̿̔ͮ̈́̒̓͒̽͘҉̯͖̥̼̕ ̨̥̜̻͕̗͇̝͉̯͇̰̱̳̞̲͇̗̮͇ͯ̈ͥͦͣ̽̉ͤ̀̿͛ͮ̊́͡͞c̵̴͉̙̮̘̱̃̽̊̒̽̒ͮ͛̓͝͠ͅj̏̊ͩ̃ ̷̡̧̩̞̤̣̗͇͖̬̳̳̯͚̭̝ͯ̃͊̃ͭ͋̓͐͂̋ͨ̇́ͅ ̊̊̉̋̆̓͊ͥ͗̐̾ͤ̎̀̚͏̛̯̳͎̭ ̡̛̙͎̦̤̱̹̘͔͈̹̣̺̙̪̈ͥ̀ͩ̓̍͡z̸̧̬͈̙̺͍̭̖̰͑ͨ͑̇̇ͧ̏̈̆̍̎͛ͫ̌͟͝ć͂ͫ̈ͥ̃͛ͮ͑ ̿͂҉̴̜̬̝̗͓̙̟͎ ̸̧̥̯̞̭̳̼͓̻͉̦͍͕̜͔͚̬̓̾̓ͦ̂ͧͨͨ̈́̅͂ͪͦ̅ͅ ͐̉̑́͗͋̏ͫ̇̈́ͤ̇͏̸̛̪̘̣̬̘̻ǫ̛̌ͯ̇̓̾̿͒̋͢͝͏͎̞̠̹̩̱͍̬̱̖̫̥̫̘̥̙ͅ ̸̸̢̦̥̮̗̫̻̗͇̺̗̥̫̙̟̘͋ͫ̆̉ͫ͜ͅͅ ̡̭̰̻͙̗͈̤̠̮̀͒̄ͅͅg̷̝̦̞̦̱͉͇̟̗͙̖ͬ̑̍͊ͤ̊͋́d͍̥̺̞̲͙͇͈̪̫̞̞͑̆̐̄͑ͩͧ͝͡ ̴̵̨̫̜̖͕̠̩̥̟̺͕̤̜̥̫̙̥ͯ̆ͥ͗̐̔̆̈́̂̎̃́ͮ̊͋̉̃̋͞͠ͅͅ ̊͊̏͐̈͋͗ͨͣ̐̏̂̚҉̵̨̛͏͉̱̦͖͔̪̭̬k̐̃́ͮͩͮ̎ͬ̃ͨ͏̯̤͎͕͕̪͟͢͞ͅ ͙̤̩ ̶̴̺̥̮̺̯͈ͧͧ̽̅͌́͘͡ ̷̱͖̺̤̲̳̭͉̲͛͆͌̇͆̕͞k̵̡̛̛̞͎̮̦͕̻̹̮̼̥̩̺̼͔̖̞̥̖̝͛͆̎͌̌̓͂ͮͧͣ̔̋ͦ͑ ̽̋̾̍҉̵̴̘̤̤̼̻͈̀̀ ̊ͦͫͯ̑́ͩͤͧͣ̋̑͊̆͠͠͏̴͈̻͖͔̗̥͓̳͇͎̲͖̤̗͓kͫ̾̃̅ͤ̂ ̨̪̺͔̣̭̀͘l̷͗̓͋ͣ̃̎͌͆ͥͧ̿̀͛̿ͫ̎͘͢҉̝̠͔͈̣̗̫̜̤̻̻̬̮̤ ̸̴̵̖̜͍̙̭̞̜̗̫͎̘̝̭̌͆̉͌ͣ̈́͑ͤ̿̓͗̉̈́̌͘͜ͅ ̴̧̤̤̭̥͎̭͗͊ͫͣͬ̅ͦ͊̾͟͢͝j̸͍̜͓͚͎̬͓̰͛ͥͪͯ͟͠͠͝d ̨ͪͫ́ͩ͗ͯ̕͏̗̯̜̩͖̰̯̯̘̭̻̼̯̥̖̘̻͝ͅ ̴̗̰̠̮͓͖̤͚̬͎̪͊͐ͧ̂͛̓̓ͤ̈͂̑͊͗́͡ ̷͉͚̠̯̗̮̣̠̥͈̬̹̙͕̻ͨ͆͑ͪ̽̆̇̌̉̋ͬ̕s̽́̓̇ͤ̏̌̔̑͆ͯ̃ͯ̓́҉̲̳̹͚̘̝̦̠̥̀͟͞s ̢̌͋͗ͦ̎̌ͦ̆̔͗͛̒͞҉҉͏̬̝̩̠͇̘̝̭̺̰̜̺ȩ̴̸̬̮̤̠͕͓̬̘̺͉̩̣ͣ̇̑̃ͥ̒ͦ̈͗͗͐ͩ͊́ ͈̥̜ ̸̶̧̟̗̣͔̲̘̖͓̮̞̹̥̎̂̅ͥ̎͜ͅͅ ͮ̈̂͐͑͒ͣͩ͛͌ͫ̀̆̇ͬͣ̅ͯ҉̶̢̱̩̠̗̼p̧̝̗̞ͨ̊̀̋̐ͣͣ̋̋̎ͮ̚͢͡͠ ̻̥̩͉͔̳̞̹̩̰̭͎̲̥ͅp̽ͨ͊̌́ͮͩ̄̌͒ͭ̓͏̷̖̰͍̲͓͈̹̼͈ ̸̡̠̝̖̬̻̰̪̱̆ͩ͋͋́ͩ͗ͮ̅̔̓̀̋ͨ͂̇̎ͫ̕͠ ̢̓́̍̾ͫ͛̉ͮ́ͣ͑͗̅͛̉͏̞̪̬̩̥͕̟̣̼̠̤m̦̪̠͔̺̤̰̯͓̮̂̔͑ͥ̅ͧͨͪͤ͑̇ͨͦ͊̀ͫ̐̽͘ ͈̬̮͕͔̬̠̤ͅn̷͂̃͐͛̑ͩ̀̔ͨ̆͞҉͍̙̯͇̟̗ ̐̂ͩ͆̈ͦ́͒ͤ̏͐͐̈ͧ̀̓ͯ̚͏͖̦̼̹ ̒͐̂͋ͫ̄͏̵̛̛̩̖̥̼̠̥͔̗̼̗̻͕̝̯͇v̸̶͂ͬͬ͌ͣ̓ͥ̈́ͤ͐ͥ̓̅ͤ̓͏̛̬̰̯ ͍̯͙̘͔͈͚̳̘͍͎̫j̛̛̘͕̜͔̖̥̜̓̍̓ͦ͟͠ ̧̢̢̲̖̥͔̮̘̮ͧ͐͒͋ͭ͐̒͐̇̓͞ ̧͔̝̼̱̺̹̺͉̠̠̦̼͈̊ͯ͛ͯ̂̄ͧͦͥ̄͗̐̇̽̀k̸͌̌ͧ̉̿̈́ͫ̐̽͊ͭ̄ͯ̈ͩ́͘͟ ̣͎̹͎̜̟̥͕͓̥̦̠̫͞ṡ̶̶̟̥̺͚̭̠͓̑́̚͠ ̧̹͉̰̝̳̤̺̱̋̋̿͐ͣ̔ͨ͋ͩͣ̎ ͧͦ̊ͧ̇ͪ͛̎͌̏҉̯̭̺͙̤͎̞̳͖̯̙͉̪͎̕ͅḟͩ͂̍͋ͫͤ̽̀̅͂̐̽̔̓̃̄͟҉̝̳ ͙̲͚͓̗̦ ̧̠̣̭͈̗̯̲͕̜͔͗͂̅̐ͬͪ̐̔ͩ̏ͯ̑͑̀ͮͭ̀̀́̚̚ ̷̨̗͈̰̣͕̱̙̼̠̝̬̣̯͉̲͍̰̮͖ͬ͆͌ͭ̏̎̐̇̀ͫ̈͐͐̕͠c̵̡̝̰͕̝̼̟̳̬̠͕̬ͤ̽̊͐̂͝xͨͨ̌̓ ̧̡͈̗̬̼̺͔̟̎͒͐̈̍͌ͩͨͨͩ͊ͪ̅͛͘̕ ̵̧̻͎̠͔͓͌̑̾ͤ̑̅̇͂͒ͪ͂̋̃͘͜ ̸̢ͭͯ̐͆̎̃̈̽͝͏̲̤̤͉͖̩s̵ͯ́̓̍ͯ̈̆͏̼̜̦̪̼̩̰̰̣̼͟i̓ͤ̇͗ͪ͗͊͑̓ͦ̉̀̆ͫ̏ͪ ̡̯͕̹͎̳͛͒͞ ̜͍͉͍̟̞͚̠̠̓̌͐ͭ̄̌͊ͬͮ̉͑͌͑̈̆̚̚̕͢͝ ̴͖̖̟̥̟͉͚͓̰̪̖́̍̓̅̐̒̈́̒ͫ̽̔ͤ̀͝͡l̶̴̴̢̘̫͙̱̗̜̰͎͚̮̎̿͌ͨ̌̈̋̇̑̿̀̀́j́ͮ ̢̟̭͕̹͇͇̥͈̩͉̱͆̓̊̌̒̅̿͂ ̹̱̤̥̩͔͕̗̥̼͔̬̫̞̆̄ͤ̑̆̏ͪ͘͡ ̶̸̹̟͉̖̦̘͎͚̮̩̮̙̗͙͙̫̝ͮ̅̃̇͐̓ͬ̓̋͐̆́ͅf̵̶̛̝̔̽̽ͮ̂ͮͨ̾̕ͅͅd̂ ̠̗̩̼̹͇̖͖͊̿̓̎ͪ̂̔͌ͮ̋̏ͥ̅͆̿͂̂ͨ̕ ̡̛̥̫̳͇̩̫̦̯ͭ͛̍͛͆̌͛̚ ͭ̋ͣ͂̈ͫ̐ͮ̒͑̏ͦ͐̈̈̈́͜͏͙͇̯̰̙̼͍̥̤ͅj̴̵̶̢̯̲̦͍̀͆͛̽ͬ̈́̇ͯ͌̓͡ ̵̰̭͇̥̝̟̻̺͔̝͇̭̋̒̇ͤ̉̉ͪ̕̕ ̸̞̘̤̗̟͍̥̗̗ͫͧ̋̆͋̿̇͐̔ͭ͑̀̚͜ỹ̛̛̙̜͖̳͚̩̻͉͕͖̭͌ͧͪ̃̆̏͒ͦ̎ͨ̈͂ ̵͖͙͓̤͎ͧͨ̑ͭͨ̆ͭ̇̕͢ ̷͆̃̏̑̊̓͐͑̉̀ͯ͊̈̈́̊͑̀̚̚͜͏̱̭̗̣̫̬͈̮̞͕̼͇̫̻̟ḑ̶̼͑̈́̾͛̉ͨ̾ͮ̀̀͒͆̈͑͌̈́͆ ͎̼͔̩̪̦͇͎͓̺̪̱̮g̿ͥͣ̌͋͂͊̐ͯͫ͂͌̓̓͊͏̭̮̦̮̭̠̩̪̱̘͕̰̱̤̰͜ ̨̡͇͎̙̪̞̝̙͛ͭ̏͐̑͒̿͘͜ͅ ̡̪̻̭̦̟̬͖͖͓̪͚̫̘̪́ͦ̃̽̈̍̄̇͐ͤͣ̌͑̕͡ͅͅͅk͂̒̽̿ͦͨͯ̈́̍ͯͫͤ̍͛ ̴̡̹͍̣̤̤̗͖͓̹ͤͮ͘̕͡į̪͈̺̮̞̜̱̞̼̥̯̹̗͖̥͎̫͙̊́ͪ̄͋̎̅ͪͫ̄̎̓̊̈̍̃́̆ͥ͘ ̴̛̦͎̹͔̣̫͍̤͓̙̣̘̱̥̗̯͙̹͇́̔̀͋͗ͮ͌͆̅̆͌̒͆ͨ̈͒͂ͤ̚ ̵̶͇̜̮̌̿̓ͧͭy̵̷̻̣͕̙̳̮͕̭͇͖̭ͥ̽̅͆͆̔͛͢͟tͫ͑ͭ͒͐̿ ̴̗̖͈͖͈͔̫͇͔͇̮̹͓̳̮͗͞͡ ̴̡̛̙̯̳̦̙͙͐ͫ͆ͥ͒̎͒̌ͯͦ̐͐ͥ͝ ̨̮͈̪̪̩̩͓̺̿͒͛͂ͣ̎ͫ̌ͭ͘͝͠f̨̨͖ͨͯ͌̊͌̎ͤ̐̓̉̓ͬ͛ͪ́͢ ͔̩̺͔̦̖̞̺̣̰̗̘̠̪͍͍̭h̴̴̷̙͉̪͇̺̘̖͉̥̼͉̱͈̦͎̪͔ͥ͋ͬ͐̄ͭ͒̇͆ͪ̃̇͂̾ͤ̈͌ͧ ̷̴̹̟̖̘͓̤̠̤̠̤̬͚͎̦͙͇̅̄̀ͩ́̀͂ͯ̍̑ͩ̈ͦ͋ͩ̅ͣ͡͝͝ ̸̹͔̹̬͖̣͚͍̰͙̦̞͔͍͓̜̆̔̍̌̍̾̓͗ͪ̀͌̊̌̄͐͊͐͠j̍̒͆͋̿̔̐ͦ ̑͌͒ͤ̈́́ͪ͛̿̍̈́͏͞͏̵̧̙̞̺͎̘͚̖̞̞͇͍̹̭̫̬̖̻͓d̸̢̳͎͔̪̪̩̎̂̒̍̌͞͝ ̴̡̢̘̭͔̟̭̐̐͑͐ͬ̓͐̾̐ͮ́̌ͤ̄͂̅̽ ̧̪͈͖̱̘̙͔̓́ͦ̀̚̚͜͝ͅg̸̱̭͓̦̗̘̪͍̫̪̠̙̥͙͈͂̌͂ͯ̐ͬ͂́͠j̷̛̔̿̓̉͛͌̑͗́̌ ̸͓̜̥̭̲̺̺̙ ̸̨̉͊ͫ͋͊̏ͥ̏̒͛̚̚҉̸̝̗̪̯ ̆̈ͪ͛͑͑͂̄̿͋̊̀҉̷̧͔̼̰͎̞̘͍ ̶̢͕̦̭̮̥̰̙̗͗ͨ̐̌͋̏̋ͦ̂ͤ̎ͯ͟ ̬̠͉̻͖̬̫̠͑̒̍̅͂ͦ̅͟͜ ̴̛̝̖̙̯̜̰̯̭͍͚̰̻̠̟͎̔͌̍̉̅ͪ͒ͬ͆̃̆̽̒̍ͫ͜į̢̛̛̟̭̼̹̱̓̓ͧͧ̾̄ͩ͂ͤ̋̃ͦ̓ͮͯ̔̂͘ ͚̻j̴̨͐̌̇ͬ͗̿͠҉̺̻͚͖̮̞͉̳̬̹̩̬̘͖̗̦̥̩c̷̲͍͓͕͔̰͋̈̈̈͛ͯͨ̔̾́͞ ̪̹͔̖̻̥̻͍͓̻̝̝̹̣̮̇͆̂̿͋̋̑́̊ͯ̂̅̾ͬ̄̔͋͐̚̕ ͈̼̗̰̟̱̝͖̖͔͚͆̐ͦͤ̑͒ͩͦͭ͗̃̾͊ͥ͌̚̚̚̚̕͠͞cͣ̋̎ͭ̎ͪ̄͑̉ͤ̿ ̭͕͔̟̹̯̱̥̱̤͚͙̯̯ͧ͞f̴̭̦̞͔̥̟̫̣̘͈̐̿̐̆͛ͭͩ͘͝ ͇͍̝̰̝͖̱͍̫̩͕̬̦̲̰̤ͬͥͨ̒͘͘̕͢ ̷̛̻̺̘͓͉̘͚̳̻͆͌͆̏ͦͮf̴̴̩̠̜͍͉ͥ̓̾̐ͤ̽̂͛̽̓͆̌̎ͪ͘͟͟fͭ̇͗̐͑̒̚ ̴̳̖̖̹̙̺̭͈͎͢ ̛͓̲͖̺͕͎̠̠͉̉́̑ͨ̏̆̊̋́̀ͫͤ̂ͬ̏̊͋͊̅́̕͡ ̑̉̅͋̃̿̊̑̋͗́ͨ̑̈̽ͥ͐̄͏̢̲̯̻͍͙̺́̕͜fͩ̏̈́̾̉ͧͭ́̈ͥ̇̊̋́̆̔̃҉̶҉ ̶̪̭̼̰̙͈̖̟̹̦͔̪̝͕̻͠f̯̪̣̮̠͔̄͊̒ͣ̓̌̄ͧ̀͢͠͝ ̴͎̪͓̹̖̰̟̤̮̐ͣ̏͆͑̋̒̃ͪ̚͟ ̡͉͈̯̰͉̯̞̥̯̝͔̰͓͐ͨͯ̐ͭ͌̿̉̄̓f̷͕̘͈̜̼̝̗͔̖̙̦̬̥̼̳̖͖̰̿̀̅̒ͣ̕͢͜ģͣ͛ͤ͋҉ ̸̗̜̥̠͖̤̺͎́ ̵̧͙̖̮̺͙̘̪̹̙̦̪͖̺͚̈̏̐̈͐̇̄͌̏͛́̄̐̓ͨ̈́͂́̚͠ͅ ̡͕̫̙͍̘̟̱̺͌͊̊͌ͧ̃̀͘͟l̲͚̫ͬ̏͌̉̐̕͠k̷̩̙̪͕͖̣̲̪̫͔̭̝͚̄͛̔ͯ͛ͧ͑́͟͡f̊ͤ ̷̵̳̙̲̮̫̫̼͕̯̪͆̽̐ͣ͗̈́ͫͪ͘ ͬ͋̇̄ͩͩͤ̒ͪͯ̌͌̽͏͍̬̪̹̟̝͔̜͞ ̼̼͎͓̠͚̞͎͈̩͖̮̪̙̞̟͙̫̉ͫͧ̈́̆͂̓̆̂́̚͘̕͢d̐̅͛̈́̄ͧ͐ͭ̈̀̔͒ͦͧ̆ ̴̵̨͈̠̙̻̦͔͖̗̰͕̜̍̕̕k̟̖̻̼͍̣̘̰̤̲̫̥͔͗̽̄̃̀̍̋̐̓̿ͥͭͧ̏ͮ͂ͧ̕͟ͅ ̛̛̞̥̯̯̯̺͖͔̯̣͎͈̱͇̭̙̆ͫ̌ͮ̇̆̑̽̆͂ͤͦ͑̋̑̒̚̚̕ ̡ͫ͂̉̊҉̸̥͚͔̰̫̞̜̱͉͔͝k͒̄ͩ̋́͢҉҉̺̬̹̹̖ ̶̮̣͔͚͍̻̫̭͎̞̫̘͔̫͖͉̂̉͑̋̊͊̀̌ͮ̍͋͂ͧ̅̿͒͠ ͮͧ̎ͤ͏̜̞͕̞̹̀k̙̤̳̝̤̫̬̼͖̦͖̣̳̗͔͌̎͛̉̓̕͘͞j̷̨͉̺̙̮̰̤̭̤̘̖ͩ͑̽ͮ̅ ̥͔̙͇̤̪̹͓͉̲̦̦̺͓ͨ̉̐ͦ̓ͭ̌̃͛ͭ͝͠ ̴̨̰͉̼̩̰̪̝͔̝̲̱̜̲ͬͤ͌̒̑̈́̓̎ͤ͝d̊ͪͪͮ̌̎ͭ͂́̎͛̓̌ͧ̇̍ͣͨ̎̀ ͏͉͉̩̰͕̣̹̘̖͕̺͔͚͔͚̪̰̮̞ ̸̶̪͖̼͖̠̖̓̃ͭͣ̋̈ͦ͐͛ͥ͡ͅ ̷̵̛̫̝͈̩̣̺̝̦̓̾̈́̎̈̚͜d̷̦̖̝̟͎̝̙̼̱́̇͋̾͂́̄̂͂̋ͧ͛̄͗͞ͅ ̷̧͈̦͚̻̜̖̼̝ͭ͗̇ͤͣ̂͒͜͞ ̸̵͇̰̻ͬ̓̒̄ͥ͜kͯ͗̋̃ͪ͂ͩ̎͐̽̋̓̅͒̿ͥ͑͌͏̣̣̥̥͞h̜̲̯̬̽̑̏́̅ͤ͊́ ̸̵̛͔̖̣͐̆ͥ͒̽̋̽ͪͫ̿͋͊͒͐͐ͤ́͘ ̵̮̦̣̯̻̱̟̖̳ͦ̃̋͗̓̾ͨ̒͌ͯ̚͜g̴̜͙͙̖̺̳͚̓ͪͤͤ̒̈ͥ͋͂̈́̐͋͞uͫ̍ͥ͗̇̃̆ͩ ̶̷̳̫̪͔͎̙̳̬̫̹̘̫̤͎̮ͭ̌ͮ̍ ̷̰̠̟̦͎͙̻͈̻ͪͣ̒ͯͬ̎͊̋́́͜ ̭̰̰͖͍̼͔̖̮͎̘̥͍̰̳̼ͮͨ̍̋̀͜͠͞ṵ͕̞͔̣̠̪͈̞̎͗ͩ͛ͩͪ͋̎ͧ̊̇̇͌̉̃ͥ̔͛̈͡ ͉̱͖͇̮͉ͅ ͓̫̖͇̹̮̥̍̅̄̾̾̈̋̕͜͢ͅ ̵̡̩̩̘̫̥̖̤̭̣̊͆̉ͥ̅̓̆̒͛͒͜͟ͅǘ̧͚̗̭̳̻̭̮̖̝̈́̄͛ͮ̔̋ͩͩ̇͒̋̓͒͂ͥ̚͟u ͂̔͐ͮ̋̽ͩ̉̂̍̂̓͑̓͠͏̨̩͙̭͔͍̪̦̦̬͖̼̻͕̩̺͘ ̨̋̀ͨ́ͪ̂ͫͥ̂̓̓͆̑̎ͤ̎͊͠҉͇͉̬̰̺̙̜͘͠ ̛̜͈̠̖̗͇͙̫́̈ͦ̒̓̔͜ͅú̷͖̼͇̙͇͔̺͔͓̤̰͕̪͚̜̠̟ͦ̓ͨ̋ͅç̴̶̧̧͍ͧ̉ͩͦ͐̒ ͍̟̹̲̣ ̯̯͕̺̝̏̾ͯ̇̏͆͋̿̆̈̍̅̿́ͬ̽́͘͝͝ ̸̸̵̛̠͓̮͕̥̜̟̾̂ͩ̄̆̍̊d̴̢̡̲̪̣͍͙͉̤̯͍̼̤͓̪̩͙̘ͨ̓ͩ̈͑̒͡h̢͐̌̿̍ͣͥ͏̝̼̕ ̫̣͚̮̭̥͓̣̹͉̪̜͖͚̻̲ͅ ̧̣̗͇̲̰̞͍̤͇̱ͮ̐͐̽́̕͢͡ ̷̬̗̝̫̲̥̹̩̊̒̈ͩͫͣ̌͗k̢̡̪̞̰͙̯̝̖͇̍̆ͥͪͨͪ̎͋ͣ͗̔̄̇ͥ̾̈ͪ̔̉͜͟͡ ̢̒̌ͣ͆̏ͮ̄̀̕͏͉͙͕̲̙̯͖͔̻ ̴̡̮̝͇͉͓̩̬̯͈̤̫̝̘̞͉ͪ͛̅ͣ̌ͦͪ͂̾̇͗ͮ̂͋ͧ̓ͬ̏ͥ̀i͐̎̿ͩͩ̍ ̴̶̶̜̲̘͕̻̘̝͈͙̝̙̠̖͕̓ͯͭͧ͡͞ ̵̸̸̻̮̥̯͈͎̦̘̂̑ͣ̆͗͛ͪ͝ ̀͑ͤͤͪͭ̈́͊̐ͧ̔ͤ͏̡̟͈̰̦̲̣͇͉͕̀̀h̷ͤ̏͛ͩ̀̎̄ͣͭ̄̅́̌̉͒ ҉͓̫̰̪̥̲̺͖̜͓̻͖̮̮̺̤̝̰͔́͡ ͤ̌̈ͩͬ͋ͮͪ҉҉̸͈̤̮̮͓͓͚̫͉̜̕ͅͅ ̧̰͎͍̭̱̩͕͕̻̳͈̥̰̝̩͓̻̬ͮͣͥ̓̍̑̃ͣ̄͋ͨ̈ͥ̀̀h̨͔̆̽̓̾͒͒̑̈́̇́̚ ͚͇̭͕͍̼̞̬͎̦̟̣͓̘͔g̷͓̮̲̻͚͙̤͈̤ͫ͆ͦ̀̍ͤ͆̓̍͜ ̶̧̡̡̇̋ͭ̏̿͛ͫ҉͙̖̮͕͕ ̶͖̖͇̥̪͍͈̞̤̱̮̬̗̮̞̻ͬ͌ͫ̾́͆́̈̈́̊̋ͨͯ̕͞f̴̩̹͕̳̭ͩ̔͂̆̃ͫ̀̆ͭ̑̊ͪ̆ͫ́͘͜͠ ͎̖̰̩̬̱͚̖͕̠̯̩͕̘h̴̴̹͈͖̻̖̰̼̉̄̊̄ͨ͂͆̂̀ ̢͇̦͎̺̲̬̟̭͕̫̭͍̯̖͉͓̤̠ͩ͆̀̓̆̑̋̓͞ ͆͌ͣ̀͛ͪ̊̂̆ͣ͌̒ͪ̀ͯ́̚҉̠̝͚͍̩̤̩̰̱̘̱̞d͋ͭ͊̒̿͐̂̂͒̅ͯ͆ͧ̚ ̸͎̘̗̮̞̦̗͇͉̱͎̣̰̝̣̰̺̤ͯ̉̀̕ͅ ̢̣̞̭̳̼̘̹͔̬͓̦̪̝̘́̄̓ͧ̄̑ͥͭ̆ͦ̒ͤ̽̕͞ ̷̞̳̪̗̖̔͋̈́͒̓ͤ̍͂̒ͪ͑ͣ͆ͫ̽ͦ̎́͢͞k̨̛͚̫̦̹̼̻̩̪̩̞̺̙̮̞̲͖̥̃ͨ́̇̋̉͊͑ͣ̾̏͘͠ ͕̝̱̭͔͚͎̞͋ͣ̑ͥ͒̀ͯ̔́͑ͯ̽̈́ͮ̒̕̕͞ ̵̺̞̺͉͇͓̼ͣ͗ͧ̎͛ͭͦͫ̾ͦ͘͢v̵̸̛̱͓̱̭̖̝̹͎̦̻̫̼͎̫̎́̎͐͢͞f͒͂̏ ̷̧̧̙͙ͧͩͧ̌̃̀ͮͣ̅͐̕ͅ berkata...

pas bodow