Selasa, 30 September 2014

HOT! Apa Kerajaan #Kedah Buat Selama Setahun 4 Bulan Ni! @MukhrizMahathir KedahSerataRata


Ramai yang selalu bertanyakan pada aku apa yang telah kerajaan negeri Kedah buat selama lebih setahun setengah memerintah negeri Kedah ni.

Untuk menjawab pertanyaan mereka, kami telah membuat satu poster khas, apa yang telah dilaksana dan apa yang masih dirancang kerajaan oleh negeri Kedah.


Harap sahabat dapat sebarkan hingga ke pelusuk tercorok negeri Kedah. Bagi semua orang Kedah didalam atau diperantauan tahu, bahawa, Kerajaan negeri Kedah dibawah pemerintahan Dato Seri Haji Mukhriz Tun Mahathir senantiasa mencari jalan membantu rakyat dan meningkatkan ekonomi negeri Kedah menjadi samataraf dengan negeri maju yang lain.

McTheory:
#KedahSerataRata #KedahAmanMakmur

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila orang tanya, orang nak lihat jawapan tepat dan boleh lihat hasilnya.

Bukan nak lihat poster.....!

Tanpa Nama berkata...

Baru setahun setengah dah nak macam-macam pembangunan yang nampak hasilnya seperti silap mata.
Yang memerintah 20 tahun lebih satu habuk pun tak nampak pembangunan yang ketara untuk kesejahteraan rakyat. Tak ada siapa nak komplen pun. Itu pun rakyat masih bagi sokongan walaupun tak buat apa. Nasib hang la...

Tanpa Nama berkata...

SYUKUR ALHAMDULILLAH, di atas pembangunan yg. banyak menumpu pd. pembangunan ISLAM serta kebajikan rakyat miskin.

Tapi harap YAB DS Mukhriz boleh memperluaskan lagi Hotel bercorak Islam, bukan hanya yg. mewah tetapi juga utk. org. miskin/sederhana termasuk cthnya "International Islamic Youth Hostel". Di Barat, Youth Hostel di setiap ceruk, juga amat popular di kalangan famili bukan hanya utk. org. muda - dan harga biliknya cukup murah walau kecil tapi penuh kemudahan moden dan canggih, terutamanya di kawasan pelancongan alam semulajadi. Di samping itu, Youth Hostel canggih dan moden, bercorak Islamik ini dpt. diserapkan nilai-nilai Islam, termasuk Seminar/Ibadah Islam utk. menarik anak-anak muda, utk. bercuti sambil belajar agama dgn. sukarela - dgn. disediakan paket-paket cuti + agama yg. murah!

Dan di samping itu, perumahan kos rendah/sederhana mesti dipastikan KUOTA BUMIPUTERA sekurangnya 70% - itu adalah hak kita dan mesti dipertingkatkan hingga BERJUTA, termasuk utk. cucu-cicit kita.

Dan sekiranya Airport dibina kelak, biaqlah pekerjanya memakai uniform bercorak Islam - malang sungguh bila lihat "Website" MAS; seoalah website SIA, termasuk paramugarinya; tak dak lansung muka Melayu ASLI, mahupun ada yg. BERTUDUNG! Tak lansung menggambarkan Malaysia ini sbg. NEGARA ISLAM!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, serta bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU dan adalah legasi PENJAJAH British-ZIONIS utk. melahirkan dasar “bangsa Malayan bersatu”, pelansungan dari Malayan Union-JAHANAM].

Tanpa Nama berkata...

Yang dok perintah lebih 50 tahun....... Masih dok harap brimmm dan tuduh bangsa lain buat hal.... Harta Melayu makin hilang... Nasib la.....

Tanpa Nama berkata...

Aku masih ingat zaman PAS perintah Kedah. Bab poster & Billboard besar2 ni rata simpang gambar MB depa. Bukan setakat itu saja termasuklah muka2 wakil rakyat mereka bersepah2 di merata simpang.

Propaganda tak kiralah macam dalam cerita Seribu Satu Malam. Namun hakikatnya. Negeri Kedah ni waktu itu penuh dengan sampah busuk, projek2 kerajaan PAS yang terbengkalai, merangkumi sektor pendidikan, pertanian, nelayan, pembalakan haram, pencemaran, perdagangan dan banyak lagi termasuk pembangunan Umat Islam secara menyeluruh.

Inilah sejarah dan inilah hakikatnya. Rakyat Kedah tidak akan lupa selama lima tahun sudah cukup. Tak perlu nak sambung lagi.

Bak kata perpatah sesat di hujung jalan balik ke pangkal jalan.

Tanpa Nama berkata...

Beee ndd skarang pun apa kurangnya. Billlboard gambar pakai kopiah+jubah lagi. Mantap betul lakonan.

Konsert jalan macam biasa beb...

Tengok la bila orang dah meluat... tukar balik ke Pakatan yang lebih kukuh.

kakaka berkata...

Kukuh kepala bana. Sampai kena letak jawatan sana sini nak ikut anwar punya selera. Kah kah kah. Hang nak mohong sapa?

PASngokDUKDIAMLAH berkata...

Setan geng parti PASngok dh mula masok dh. Lama xkacau depa mula dah.
Puak PAS haram jadah ni muka tak malu.
PAS perintah kedah menatang apa yg depa buat untuk rakyat melainkan suap kroni dgn duit projek. Sanusi ngok ex setpol Arwah Ust Azizan mengaku sendiri terpaksa lulus balak rasuah ADUN PKR..

tu pun bodo berok2 PAS ni mula tak malu duk nak komen pasal kerja UMNO dan MB Mukriz?

Wei berok2 PAS.. duk diam la.
Pi jaga kelambu hangpa nu. Pi tengok di Selangor tu lembu lg cerdik dr ADUN2 PAS.

Berok2 PAS.. parti hangpa tu penuh taik najis.. toksah duk ckp pasal parti org lain la.

Stkt perintah Kedah lepaih tu duk mentakedarah balak, sapa pun boleh buat. duit masuk senang2.. anak bini dan kroni2 kaya sekelip mata.

Kita doakan Mukriz terus berjaya mentadbir Kedah.. dan mengajag muka berok2 PAS ni ckp serupa pandai tp berok lg cerdik dr depa.

Tanpa Nama berkata...

Dulu Exco PAS Kedah kaki betina pun ada.. cuma sbb depa ni pakai kopiah selalu jd org segan nk kata.

Cuba tanya Sanusi ngok tu kot2 dia kenai sapa.

Bg berok2 PAS dlm blog ni.. pi balik suluh muka hangpa dlu dlm longkang la.. pi jenguk pejabat Perhubungan PAS kedah tu.. mcm lubuk setan.. xdk apa la nk ckp pasai Islam

melainkan ckp pasai duit dan nk berkuasa.. munafik PAS

Tanpa Nama berkata...

Mana pergi akujanji PRU13 nak buat Universiti taraf dunia dan teknologi hub di Alor Setar, nak maju Alor Setar setanding bandaraya metropolitan? nampaknya MB baru hanya minat kembang projek sedia ada di Langkawi, Kulim dan kayu hitam!