Rabu, 5 November 2014

Kursus Kahwin Percuma, Anjuran Kerajaan Negeri Kedah? @MukhrizMahathir #KedahSerataRata


Ramai yang tahu Kerajaan Negeri Kedah menganjurkan kursus pra perkahwinan secara percuma kepada golongan muda dan belia di negeri ini yang ingin mendirikan rumah tangga bermula Disember 2013 yang lepas.

Dato’ Seri Haji Mukhriz Tun Mahathir pun dah rasmi, malah kursus pra perkahwinan secara percuma itu dijalankan secara berkala di semua daerah di negeri ini.

Cuma tak ramai yang tahu macam mana nak apply kursus tu..disini admin nak bagi penjelasan tentang kursus tersebut.

Pada yang nak mohon #kursuskahwin percuma anjuran Kerajaan Negeri Kedah tu, sila ke pejabat agama daerah anda untuk daftar, atau anda boleh ke pejabat Majlis Belia Daerah untuk bertanyakan soalan berkaitan dengan kursus kahwin tersebut. Insyallah depa akan bantu.

Pada yang berniat nak berumah tangga pada bulan 12 cuti sekolah ni. Jangan tunggu lama-lama, baik pi daftar lanie. Kalau terlepas nanti rugi.

#HanyaDiKedah #MMFC #KFA #PulunKedahPulun #KedahSerataRata #KedahAmanMakmur #MBmesraRakyat #Kedah #AlorSetar #KedahRules #ThisIsDarulaman

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku juga nak cadangkan supaya POLIGAMI dipermudahkan, supaya tak payah ada yg. terpaksa pi kahwin secara haram kat Thailand atau terpengaruh dgn. zina yg. keji! Bahkan pertubuhan poligami yg. dah hilang mesti dikembalikan BERLAMBAK!

Ramai anak muda terutamanya yg. professional, anak juga makin kurang. Juga disyaki kerana suntikan Vaksin oleh Barat-Zionis, yg. ganjilnya sering mensasarkan hanya anak-anak perempuan di sekolah, dan kononnya utk. Kanserlah, Denggilah dsbnya - tetapi disyaki mensasarkan kemandulan besaran. Sebab itu pelbagai Vaksin oleh Saintsi-saintis Islam mesti dipatenkan segera dan di perkembangkan.

Makcik Sambal Belacan.