Jumaat, 2 Januari 2015

Anwar Ibrahim Buat Lawak tahun Baru!


“Saya minta maaf kalau saya lambat datang. Memang saya tiada ada keupayaan untuk balik segera kerana tidak ada penerbangan, tempahan tiket tidak boleh ditukar," kata KETUM Anwar Ibrahim. Ingatkan hebat sangat. Sembang berdegar-degar. Kenal sana kenal sini. Tempahan tiket kapal terbang pun tak boleh tukar ka? Awat la bagi alasan bangang sangat. Kalau tak boleh tukar, beli baru la. Kata prihatin dengan Rakyat? Macam-macam alasan la Pak Ketum ni bagi kerana tidak mahu balik awal untuk membantu mangsa banjir.

Maka macai pun hanguk sajalah. Depa ni bukan boleh membantah. Kalau marahpun, sekejap saja. Maka akan berkatalah macai yang dipetik oleh Haprakah dan Suara Keldaian, "Hello tiket flight mana boleh tukar-tukar tarikh. Betullah Anugerah Tuhan cakap. Dia bukan penipu macam orang BN. Orang Ameno bangang, Tak faham prosedur operasi penerbangan". Walau bagaimanapun, CTS merumuskan ini mesti konspirasi kerajaan BN sengaja untuk melengah-lengahkan KETUM dari turun melawat mangsa banjir ... ahaks! - CTS

McTheory:
Kata hebat sangat, tiket flight pun tak mampu beli dan tukar ka? iskk..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kurang2 ada "minta maaf".

Yang turun dlm air MCM PELAKON, tak nak minta maaf???

Turun pun sebab pak2 menteri YANG BERTANGGUNGJAWAB tak NAMPAK muka.

Lagi malu weh.

Tanpa Nama berkata...

tak payah backup la, bersenang lenang kat Ireland sekeluarga merayau naik basikal sana sini, kenapa tak nak citer ? kenapa tak kecoh ? dasar puak longkang. ada ke si juboq tu turun bagi bantuan ?

Sentiasa Panas berkata...

Camana nak tukar, lelaki2 kat sana dengarnya jambu2 belaka..ahaks

Tanpa Nama berkata...

Admin dah tak de crita nak angkat mb ke???

Sonyap jo kat Kedah. Jalan kat bandaraya punya teruk skarang.

Tanpa Nama berkata...

Klw dia blh minta maaf..
klw org lain berlori lori maki hamun nya...kenal sangat mat penang

Tanpa Nama berkata...

Anon 2 Januari 2015 5:16 PTG

yes.. i sokong... pak menteri lgsg x nmpk muka...


diorg ptut mencontohi Pakatan Haramjadah.. dimana YB2 turun dr sampan kendian selfie n snap a pic for cover news.. then get bck on the sampan again.. move to another spot for another PHOTOSHOOT

Mat Sabun lg bjiwa rakyat.. dimana die ber photoshoot di dlm banjir separas dada!! giler kentang.. 'bekorban demi rakyat'!! dan di sisinye bediri seorang kanak2 berumur lingkungan 11 tahun dgn paras air separas pehanye

pak mentri korup.. x pndai berselfie!!


-Dato (dilucutkan) Nuar Berahi-m Kiram