Khamis, 26 Mac 2015

Kedah bersedia untuk 'airport' Baru! #KXP


Dalam hasrat Kedah mahu membangunkan Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim (KXP), Kedah juga bakal membangunkan industri aeroangkasa untuk keperluan KXP.

Bagi membangunkan industri aeroangkasa pastinya memerlukan tenaga mahir dikalangan anak tempatan yang dapat menampung permintaan apabila wujudnya industri tersebut setelah terbinanya KXP.

Menurut YAB Dato' Seri Hj Mukhriz Tun Mahathir dalam sidang media beliau kelmarin, Kedah bakal mengadakan perbincangan dengan pihak MARA dalam masa terdekat, untuk menjalinkan kerjasama agar MARA dapat menyumbang kepada kejayaan pembangunan KXP yang dirancangkan Kedah.

Video sidang media dibawah,

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sudahlaah.. tak habis2 dgn berangan..
Dari mula PRU sampai laa. habuk jaaa..
rakyat buleh apa??.

Hospital Pakar?UiTM? KUIN? meleleh2 laah janji PRU..

akhinya pengampu MB yg untung.. sbb MB lembik.
Parasit2 PAS Tajul Exco tu pun seronok lah dpt boss BLURR... tak reti pikir sendiri..

Kedah zaman gelap sejak jatuh kpd PAS laknatullah.. smpaiskrg UMNO pun kena sumpah xboleh buat apa..

sembang ja deraih.. airport la.. Bandar Getah laaa... Educational City la... terok2... MB berangan... dikelilingi punahsesat2 bodo2 belaka.. MB pun syookkk sgtt...

Tanpa Nama berkata...

..TAPI BAGUIH SIKIT PADA PAS YG DOK SOKONG ANJING DAN BABI..DAP DI PENANG TUU.!! HINGGA MELAYU TAK DAK KEMAJUAN LANGSUNG !!??

Tanpa Nama berkata...

Laaa anjing mana yg terlepas ni

Tanpa Nama berkata...

Lani ada sorang mamat nama Fharid Bin Ismail.Dia ni ada kawan nama Wan Suhaizi,kedua manusia ni,pengkhianat parti,bocor rahsia parti sendiri untuk dapat duit dari Pas.

Depa 2 buka team cyber nama TCK=Team Cakap Kosong.Dok gebang kata TMK jahat,sedangkan dua ekoq ni pemusnah segalanya.

Depa kena buang dari TMK pun sebab,si Mc dah syak depa ni pembelot.Sebab tu dia tendang awai lagi.Lani tengok la posting si Wan Suhaizi dan Fharid tu,depa kira nak hentam umno saja.

Manusia jenis apa 2 setan ni,apa belot parti utk kenyang perut sendiri.Patut boroi gemuk.Muka pun tak dak seri.Makan duit haram.

Tanpa Nama berkata...

HAHAHAHA PEMBELOT DALAM KUIN LAAAGGGGIIIII RAMAI....SBB TU MACAM-MACAM MASALAH DALAM KUIN....

Tanpa Nama berkata...

KUIN tu permata pendidikan tinggi di Kedah. Di asaskan oleh pemimpin terdahulu UMNO untuk kepentingan ilmu anak-anak KEdah.

Lepas PAS lngkupkan KUIN, jahanamkan kewangan, perancangan, reputasi dan taraf akreditasi serta aras akademik, kita harapkan UMNO berjaya rampas balik Kedah dari REJIM PAS, KUIN pun dipulihkan, di bawa balik ke Mergong.. rupanya tidak.. MB dan Exco UMNO dibodohkan talibarut PAS dgnbegitu mudah

Kredibiti MB jatuh krn gagal tempatkan KUIN di tempat asalnya.

KUIN akan trus tidak bermaya, gelap selagi tidak dirombak srukturnya dan di kembalikan semula ke kampus Mergong

KUIN adalah sbhagian dr pengiktirafan Alor Setar sebagai Bandaraya...

Sayang sekali.. pusat ilmu dihilangkan dr ALor Setar sekelipmata oleh rejim PAS sepertimana mereka meroboh Madrasah Salihiyah...

Org UMNO pun buat pekak sama. janji duit masuk temolok.. Cina duk di mana2 pun tetap untung maaa...

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI