Khamis, 16 April 2015

Kenyataan Mukhriz letak jawatan sebagai MB Kedah adalah FITNAH!!


Awas fitnah dajal untuk mengelirukan rakyat Malaysia!


Berita diatas telah direka khas oleh mereka yang tidak bertanggung jawab dengan mengunakan 'portal' hantu kononnya mirip Pakatan, tapi sebenarnya ia kerja jahat untuk mencemarkan nama MB Kedah, Dato Seri Hj Mukhriz Mahathir.

Mereka ini juga mengunakan Page FB atas nama UMNO Kubang Pasu, bagi menyebarkan segala berita buruk dan maklumat palsu, diberitakan Mukhriz bersedia melawan Najib untuk menjadi PM.

Jelas kelihatan berita tersebut adalah fitnah dan mahu menjatuhkan imej Dato Mukhriz.

Biasalah dalam UMNO ni pemimpin yang mempunyai rekod bersih dan baik selalu dibunuh kerjayanya lebih awal.

Sebab tu nak cari pemimpin yang baik dalam UMNO, umpama nak cari jarum dalam jerami.

Macam manalah parti melayu ni nak kuat kalau semua pemimpin muda hendak ditanam awal-awal.

Akai takdak ka depa ni.

Malas nak pikiaq banyak.. lebih baik kita orang Kedah bersatu sokong MB kita.

Mari rakyat Kedah kita sokong MB kita..

Tunjukkan sokongan anda!

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan-jangan kerja orang dalam UMNO yang mahu singkirkan Mukhriz.

Tanpa Nama berkata...

Bapak serang.Anak pula jadi mangsa.Bodo punya Jibby!

Tanpa Nama berkata...

Assalam Tuan. Saya org Perak, menetap di kedah, mengundi di Perak. Selalu pula bekerja di KL. Jd ni perspektif saya..org Kedah mengundi masuk BN sebab Mukhriz & faktor Mahathir. Kalau Tak ada dua2 ni, UMNO/BN bungkus. PAS lebih baik dr UMNO.

Tanpa Nama berkata...

PAS lebih baik dr UMNO?
PAS haram jadah pelacor Agama dan Bangsa tu ko kata lebih baik dr UMNO?

Teruk2 UMNO pun lbih bagus dan mulia dr PAS.
Tgk Nizar Brok ex MB Perak tu skrg apa jadi.. itu kebanggaan PAS? Bapak Munafik jadi MB Perak.. bagus ke?

Kedah PAS perintah dulu.. apa bagus? Madrasah 102 tahun terkorban. Balak beratus tahun musnah.. pub dan karaoke bercambah..

woi org Perak cacai PASngok.. hang balik perbetui PAS yg dh nak mampos tu. Elok dimusnahkan markaz org2 PAS biar lenyap bidaah2 Agama

Tanpa Nama berkata...

Off topic pasal parti celake PAS lahanat tu. Itu parti tak boleh pakai langsung melainkan utk melayu2 munafik, ostad2 penipu yang jual air liur untuk jadi kaya dan puak2 kaki betina tapi berlakon alim

Baik buruk macam mana pun UMNO parti berjasa dan naungan org Melayu dan Islam. Lain dr tu haprak2 politik pelacoran seperti Pakatan Haram

AntiMahaZalim berkata...

Siapakah yang tunjuk contoh buruk??

Siapa yang mula 'membunuh' karektor pemimpin UMNO dulu2? Sejak Pak Lah, KJ di 'dibunuh' karektor mereka oleh Bapak Pembelit Negara, Tun Mahazalim, sekarang nafsu serakah org tua itu tak berkurangan malah semakin memuncak.

Akhirnya anaknya jadi mangsa.Mukhriz.. MB yg lembab dan blur lebih dr Najib tu..
Org Melayu pecah kerana dua makhluk ini = Mahathir Mohamed dan Anwar Ibrahim

Sejak aku celik mata sampai sekarang dua ekor ini lah perosak org Melayu.. konon jasa banyak.. jasa banyak melingkup pun banyak.

Jgn jadi alasan munafik.. puak2 penjilat Tun Mahazalim.. konon org tua itu berjasa maka skrg di bebas buat apa sahaja..aturkan aa yg dia suka..mcm Firaun!

FULL STOP!

Hai O berkata...

Knapa bangsat sgt kata2 kamu ni.. Kamu mmg tiada adab ker... Mak bapak kamu yg ajar kamu bersikap sedemikian rupa yer... Jaga tatasusila... Org mcm kamu ni laa yg merosakkan bangsa melayu...

Tanpa Nama berkata...

woii anjing mahazalim..
ko dapat ape menyalak2 sini ha??
mak bapak ko ajar derhaka pada Sultan dan PM utk jilat mahazalim?

Tanpa Nama berkata...

Berapa banyak sekolah didirikan PAS. nasib baik sebab UMNO/BN yg dirikan..Kalu tidak ALIF BA TA pun tak tahu tulis.

amiinnn berkata...

al amin
heran betol. kita nak baca komen yg membina. Tapi kata kata hina yg dilontarkan. Minta admin delete jer komen sebegitu.
Kekuatan Islam bukan pada parti, tetapi adalah hasil kesedaran semua org Islam.
Jgn tulis yg macam tu lagi bangg oiii.. sat lagi masa nak mati, kot tak boleh mengucap kot!!

Tanpa Nama berkata...

Apa hang tau tatak nama oii,dlm kepala hang x ada apa langsung zero.akai x ada ka apa hang nie??