Sabtu, 25 September 2010

SENARAI PEMBONGKARAN YANG SUDAH BERJAYA!! NEXT MISSION SKANDAL DAP!


Semalam Mc ada buat post mengenai skandal Dap dengan perempuan simpanan. Kepada yang belum baca klik sini. Siasatan dan risikan Mc mengenai skandal ni masih diteruskan malah tempat penginapan si gadis pun sudah Mc dapat. Kondo mewah di PJS 8/9, nama kondo nanti Mc kasi (takut ganggu siasatan), pandai-pandai la cari sendiri. Mc sedang kumpul bukti kukuh supaya tak kena backfire kat Mc balik.

Mc faham sangat dengan puak Dap ni, kalau pasal kita mereka dedah atau aibkan, mereka akan bercakap mengenai kebebasan media. Tapi kalau kita dedahkan pasal keburukkan mereka, mereka akan buat laporan Polis! Opss bukan Polis tapi pada SKMM. Inilah cara kebebasan ala Dap. Sebab tu Mc nak kumpul bukti dulu baru Mc nak letupkan Dap.

Sebelum ni pun Mc pernah selesaikan beberapa kes pelacuran dan pengedaran dadah,

Kes pertama bertajuk 'Selangor Darul Lendir'. Mc mendedahkan kegiatan pelacuran dikelab malam sekitar Sunway dan Selangor. Lepas seminggu dari artikel Mc keluar, polis dan pihak penguatkuasa majlis membuat serbuan menangkap 'ayam-ayam' dan taukeh ayam yang menjalankan kegiatan pelacuran dikawasan sekitar Sunway dan PJ. Nak baca artikel Mc klik sini.

Kes kedua pulak mengenai Hotel Murah yang digunakan untuk mengedar dadah, kes ni pun Mc dedahkan. Tapi Mc tak pasti kes ini pihak berkuasa ada buat tindakan atau tidak. Yang pasti selepas post kes ni, email GMAIL Mc terus kena 'flood' dan tak boleh digunakan lagi. Selamatlah blog ni tak mengunakan email yang sama. Kalau tidak, habis la. Bagi yang belum baca yang ni, klik sini.

Kes berkaitan dengan penipuan logo halal dan logo halal swasta pun, Mc pernah bongkarkan dahulu. Kes jenayah dan penipuan ni, semuanya melibatkan kaum cina dan ada sangkut paut dengan kongsi gelap. Bagi pembongkaran sijil halal klik sini dan sini. Mereka kaum cina, sanggup buat apa saja untuk kaya. Ye la, mereka mana ada haram dan halal.

Kini tumpuan dan kepada pembongkaran Skandal Dap ni, untuk tidak menghampakan rakan blogger dan pembaca, Mc bagi 'hint' seterusnya. Beliau diantara exco yang banyak masalah dan selalu terlibat dengan 'kongsi gelap'. Mc rasa mesti korang semua dah syak siapakan. Takpe sabar.. biar lambat asal selamat. he he he..

P/s: Lokasi sudah dapat dikesan, nampaknya tidur dalam kereta la hari ni..

MctHeory:
Seperti biasa, 'risikkan' akan diteruskan... ha ha ha (gelak lagi jahat)..

Tiada ulasan: