Khamis, 25 April 2013

PANASS!! Cerita Calon Pas Memalukan Diri Sendiri!! #TukarKedah #SaveKedah

Atas ni cuma hiasan semata-mata..

Ada cerita yang agak memalukan mengenai seorang calon ahli parlimen Pas. Mc agaklah, muka ahli parlimen tu tebal macam jalan tar kot.

Nak tau cerita, baca kat bawah ni,

ICU sebuah agensi khas di bawah Jabatan Perdana Menteri mengadakan satu program "Lawan Suara Burung".. bukan program "lawan burung" tau.. program "lawan burung" tu selalunya Anwar yang jadi juara...heh!

Program tu diadakan di Padang Terap dan dianjurkan bersama sebuah lagi agensi kerajaan, KEDA. Nak tahu apa jadi?

Di akhir program, maka tiba la masa untuk majlis penyampaian hadiah untuk pemenang. Jeng! Jeng! Jeng! Heh!

Patutnya, hadiah-hadiah di program tu disampaikan oleh Pengarah ICU, Datuk Azmi Lateh. Tapi tiba-tiba dengan muka tak tau malu, calon PAS ni datang merayu-rayu macam budak kecik nak susu meminta supaya dia diberi peluang untuk sampaikan hadiah..!

Pergghhhh..!!! Memang muka tembok betul laaa..!!! Dah la program tu dianjurkan Kerajaan BN, tapi dia ada hati nak tumpang glemer! Kononnya dia la VIP program dan tokoh paling penting untuk sampaikan hadiah! Puiiii..!!! Orang macam ni pun ada ka dalam PAS...???

Kesian punya pasal, ICU pun kasi la kebenaran kat calon PAS tu untuk beri hadiah. Tapi hina sungguh la...dia hanya diberi peluang bagi hadiah pemenang yang belakang-belakang saja. Pemenang-pemenang hadiah utama disampaikan oleh Datuk Azmi sendiri...heh!

Siap suruh macai PAS upload kat Facebook..! Heh! Muka tak tau malu betoiii..!!!

Teruk betul la perangai calon PAS ni. Orang macam ni pun PAS letak jadi calon ke? Takde muka lain yang lebih ada maruah ke? Kutuk BN, tapi merayu pulak kat BN.. poyo betul!

Paling tak boleh tahan, calon PAS tu suruh pulak macai dia ambik gambar dan upload kat Facebook! Kononnya dia anjurkan program bersama rakyat dan dapat sokongan padu la tuuu...heh! Pembohong besarrrr..!!!


McTheory:
Muka tak malu betui... he he..

7 ulasan:

Awanama berkata...

tgk muka pon tauuu.....muka taikkk

Awanama berkata...

Kat Melaka macai PR pura-pura angkat keranda jenazah selangkah dua lepas snap gambar keluar baris.

Yang ni pura-pura jugak bagi hadiah AliCafe sepeket.

Muka tatak malu...wakaka

Awanama berkata...

puak2 pas ni bukannya tau buat keje.. semuanya harapkan umno..

hangkedee berkata...

Dunioa terbalik rakyat marhaein yang kuat menderma.Ajaran Pas pis pussy.Parti sependa.

Awanama berkata...

KALAU PUAK TU TAU MALU TAK MAHU LA DIA BUAT FITNAH PADA KERAJAAN BN/UMNO.

Awanama berkata...

Kalau puak tu tau malu.. xde lah dpn rakyat laung HUDUD.. kt dlm bilik hotel pelok betina... PASPISPUS lahanat!

Awanama berkata...

Program org pun dia bole hijack..ni kan pulak klau menang putrajaya mau jd lanun maharaja ni..simpang la jauh2