Isnin, 30 September 2013

PANASS!! Gambar Menarik Dato Mukhriz Gempur Sungai Limau!! #PrkSgLimau



Semalam Dato Paduka Mukhriz Mahathir turun bermesra bersama rakyat di Warung Pak Su, Bukit Besar Sungai Limau. Bukit Besar ni adalah kawasan HITAM bagi UMNO/BN. Bak kata orang, kempen sampai lunyai pun takkan menang. Namun pendekatan yang dibuat oleh MB Kedah, mengejutkan ramai pihak.

Mana ada pemimpin yang turun padang ke tempat musuh dulu betul tak?

Mai kita tengok sambutan orang Bukit Besar terhadap beliau,

Kedatangan MB Kedah disambut meriah


penuh..
Malah Imam Masjid Bukit Besar Ustaz Sayuti turut bersama MB Kedah

Sambutan hebat..

Boleh tahan! Sewaktu sesi berbual dan bermesra bersama penduduk di Bukit Besar ni, ada juga yang sok sek sok sek mahukan Datuk Suhaimi, Ketua Bahagian UMNO Jerai di jadikan calon DUN Sungai Limau.

Sambung baca di blog PRK Sungai Limau

9 ulasan:

Awanama berkata...

si botak ni belakon saja baik,mana jaga rakyat pun,dia org kaya bole la,org lain nk mkn pun susah

Awanama berkata...

Kalau susah nak makan tu maknanya malas kerja
Dah tak boleh nak buat apa ...cuma tunggu kerajaan suap mulut dia

Rakyat asing berduyun-duyun dtg cari kerja di Malaysia
Bagi dorang Malaysia ni lubuk duit .. dgn syarat rajin berkerja lah
Kena kerja kuat ... jgn asyik nak salahkan org lain kalau tak cukup makan

Awanama berkata...

cayalah anon 39 Sept 2013 12:52 ptg,

memang org pemalas jer yg tak bole cari mkn kat malaysia nie.

hangkedee berkata...

Semua nak free masuk tandas pun kena bayar.Nak ada duit kena rajin kerja bukan asyik dengar ceramah Mat sabu syiah

Awanama berkata...

Kah kah kah nk makan pun susah...? Kau duduk somalia ke..?

Awanama berkata...

Indon n bangla sanggup mati utk cari rezki d Malaysia...Anon.kat atas.xcukup.makan?. Malas la tu. Asyik dengar ceramah 24 mmg la.xdak.duit. eh eh...dari.beronline n.mengomen bodoh.ni..baik.g.keja...dpt jugak duit

Awanama berkata...

ini sah kubu lawan bertanding pau....juga dr kubu kj.. yg nak mukhriz kalah.. buat fitnah la tu..

makin dekat pau... makin byk fitnah

Awanama berkata...

sama mcm ayahnya Tun... berlambak lambak difitnah... tapi hasil yg dibuat Tun... berebut org kaut untung.. tak kira sape pun termasuk pembangkang berebut...dah tu apa yg dikumpul zaman Tun.. dijual pulak buat kumpul harta... habuannnnn masyukkkkkk

Awanama berkata...

Mungkin anon tak cukuo makan tu si haire otman peceramah@ustaz pas yg kecewa...muahahahaah.