Khamis, 21 Januari 2010

BUBAR DUN PERAK! PEMUDA PAS PERAK SEDIA NAK SERANG UMNO/BN!



Mc selalu menjengah ke halaman portal Haramkahdaily untuk mengetahui cerita-cerita pembohong atau cerita-cerita merapu yang tahap syok sendiri untuk disantap oleh ahlul-ahlul Pas dan Pakatan Haram.

Sedang syok membaca, ternampak tajuk Pemuda Pas 10 ribu sedia untuk Pilihanraya Negeri yang akan dibubarkan. Sebenarnya ini adalah taktik bodoh atau perang minda yang cuba Pas buat untuk gertak ahli UMNO/BN.

Pas Perak dah takde cara lain lagi. Cipta pula satu benda donggeng yang donggong, kononnya Dun Perak akan dibubarkan. Sambil mengupah blogger-blogger penjilat Pas memainkan isu ini.

Difahamkan Nizar mendapat idea ni semasa dia tergolek tertungging masa exsident dulu. Mc rasa, dia exsident pun dia tuduh UMNO yang buat kot.

Punyala nak wayang jadi real. Pemuda Pas Perak sanggup berkumpul kononnya nak bagi semangat untuk hadapi Pilihanraya Negeri nanti. Bodoh Ya Amat!

Kalau nak tau cerita bodoh ni baca bawah ni dulu.

IPOH, 21 Jan: Satu Himpunan 10 ribu Pemuda PAS Perak (HEMPAP) akan diadakan pada 31 Januari ini sebagai persiapan dewan itu menggerakkan jentera mereka berdepan pembubaran Dewan Undangan Negeri (Dun) Perak pada bila-bila masa.

Pemangku Ketua Pemuda Pas Perak, Nur Amin berkata selain bagi menyatakan kesediaan dewan itu berdepan Pilihan Raya Negeri, ianya juga sebagai bukti jentera pemuda Pas negeri itu bersedia berdepan Umno Barisan Nasional.

"Kita yakin dengan program tersebut, pemuda PAS bersedia berdepan Umno BN dalam pilihanraya ini," katanya di pejabat Pemuda PAS negeri hari ini.
Program sehari tersebut akan berlangsung di Darul Taklim Kubu Gajah, di Selama.

Turut akan dilancarkan pada program tersebut adalah baju khas jentera pilihanraya Perak oleh Ketua Pemuda PAS Pusat, Nasruddin Hassan.
Antara pimpinan yang akan memberi ucapan pula termasuk Menteri Besar Pakatan Rakyat Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar kkk
. - haramkahdaily

Tengok tu, ketua militan tantawi pun ada sama, bersama ketua anjing Dap Nizar dan Tin Kosong Salahudin. Puak-puak ni semua syok sendiri je pasal ni. Mana ada Dun Perak nak bubar. Ds Zambry baik punya jaga Perak, siap bawa masuk projek macam-macam. Si Lembu-lembu ni dok kecoh kata bubar. Akal ada ka?

Mc nak bagi nasihat kat ahlul-ahlul Pas ni. Jangan dok sebuk kat Perak, pergi jaga Kelantan dan Selangor dulu. Takut yang dikejar tak dapat, yang kendong berciciran.

MctHeory:
Inilah pepatah orang muda mengatakan. Sekolah bertingkat-tingkat, tapi bodohnya berkotak-kotak!

6 ulasan:

Frodo Baggins berkata...

mimpilagi diorang nih!!
x abis2 ... yg susah rakyat biasa.
Mimpi jer lah weh ...

>>___<<

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

hamPAS suka hemPAP???

*PAP- parti adik-beradik DAPig di Singaporah

Tanpa Nama berkata...

Yeah betul tue. . patik sokong!

Anak Lenggong berkata...

Idup legi ke penyokong Parti Ajis Sekeluarga ni..ooo puak2 ni la yang dok tidur tengah jalan tu eks...apa nak buat nizar dan puak dia takde lagi isu nak kelentong rakyat Perak..so terpaksa la ujudkan isu baru..biar rakyat sedar dia tu ujud lagi kat Perak ni...

Rakyat Perak udah sedar laa sinizar tu sape jangan kata nak takbir sebuah negeri tapi nak tadbir PAFA (persatuan Bolasepak Perak) pun dia tak reti...dah bila disuruh letak jawatan..tak nak pulak..sebab dia tau kalau dia letak jawatan..abis la dia..dah tak tau camner nak glamourkan diri..dia peduli apa dengan pemain dan orang lain janji orang masih ingat dia maseh ujud lagi tu je yang dia mau..

McTheory berkata...

Mc sokong kata Anak Lenggong tu. Tepat sekali!

Tanpa Nama berkata...

ameno yang bodo