Sabtu, 13 Februari 2010

ANWAR SI PELIWAT KAKI PUSING!



Kali ni Mc nak menceritakan pasal bro anwar ni. Mc memang tabik springla kat bro anwar, kalau dia bagi ceramah, 1jam pun tak terasa, segala ayat dan fakta (walaupun tidak benar) disusun menarik hinggakan ia menjadi suatu kenyataan yang menkagumkan.

Dah lama Mc tidak dengar ucapan anwar. Baru-baru ni, Mc ada pergi dengar ucapan anwar, tempatnya berdekatan dengan Batu caves. Boleh tahan juga ramai orang yang hadir. Melayu ramai, india pun ramai, cina boleh bilang dengan jari la.

Mc tak tahu apa motif ceramah itu dibuat. Kain rentangnya, tertulis ceramah Selamatkan Malaysia, menjelaskan fitnah liwat kedua, tapi dari permulaan ceramah. Penceramah lain hanya cerita hentam kerajaan, UMNO, Ds Najib dan maki x-pkr yang keluar parti. Nizar Dap pun ada. Dia biasa la modalnya hentam Dr Zambry.

Bila keluar muka anwar, memang tepukan dan sorakkan yang dahsyatla dari para penyokong peliwat ni. Terkejut juga Mc, sambutan pada anwar. Dalam hati Mc berkata, laku lagi rupanya peliwat tua ni.

Anwar amat bijak beraksi bila dipentas, gayanya, cakapnya bagaikan pemimpin negara Islam yang terbilang, tapi sayang, bukan semua rakyat dapat ditipunya. Dari apa yang Mc lihat, Anwar banyak mengulang cerita yang sama dari dulu hingga sekarang.

Mc pun tak tahu, kenapa anwar tak mengubah cerita dan faktanya berkenaan kes liwat dan penafiannya terhadap kes ini. Benda yang diulang cerita, konspirasi UMNO, polis subahat, mahkamah tak adil, akhbar dan media penipu dan pendakwaraya buat bukti sendiri.

Mc dah dengar semua ini dari tahun 1998, sampaila tahun 2010. Sepatutnya anwar mengunakan peluang ini menjelaskan keadaan sebenar dan buktikannya, kalau dia tak salahla. Sepatutnya dia memerah otak memikirkan jalan untuk membuktikan dia tak bersalah. Bukannya dengan menunjukkan orang lain yang salah.

Jika benar ini konspirasi, buktikanlah wahai anwar. Jika benar kau tak salah, pasti ada saksi atau bukti yang mengatakan kau tak terlibat dalam kes liwat ini. Setakat tunjuk baik, alim dan kuat agama. Modal ni dah tak laku. Zaman sekarang, alim kucing lagi banyak dari alim betul.

Mc percaya, ramai lagi rakyat Malaysia yang berasa sangsi dengan anwar kali ini. Walaupun anwar menafikannya, tetapi kali ini anwar dilihat sering menunda kes. Bagaikan mahu melarikan diri. Mengapa nak lari bro? takut ke?

Dalam apa Mc perhatikan dalam ceramah anwar kali ini. Kaum india ramai yang hadir untuk mendengar anwar punya temberang. Kenapa kaum india terpukau dengan anwar? next posting Mc akan dedahkannya. Mc ada interview seorang uncle kaum india, pemandu teksi. Dia ni penyokong tegar bro anwar. Bagi kaum india, Anwar ni umpama abang angkat mereka. Kata dia la. sambung lagi nanti.

MctHeory:
Kadang-kadang Mc kesian, melihat orang-orang yang kena tipu dengan Anwar ni. Cuma Mc tak tahu macam mana nak jelaskan kepada mereka, bahawa meraka kena tipu. Sebab mereka semua ni, kepala batu!

4 ulasan:

bayan berkata...

Salam Bro,Bang Nuar kaki buntot hey!Bang Nuar Kaki buntot hey!Bang Nuar kaki buntot hey!!!!

Detguaq berkata...

Salam Bro,

Tolong contact aku atau bro GMC untuk synchronize berita dan maklumat. detguaq@gmail.com.

Di dahului dengan ucapan terimakasih.

PUTRA MERDEKA berkata...

bro MC,
kata orang sebab puak paria jer yang berani ambik sabun yang jatuh bila mandi dengan nuar! huhu

Tanpa Nama berkata...

Dey macha! pundek dey. . eii. . tu anwarr. . manya tipu daa deii. . jange pircaya sama dia da dey. . jange jady lumbu da dey. .