Isnin, 22 Februari 2010

APABILA PAKATAN BERKUASA KELAK!



Posting ini adalah sambungan dari kisah Gay menyokong anwar, nak baca di sini. Mc nak huraikan apa yang dicita-citakan oleh beruk-beruk gay jika Pakatan Haram menjadi kerajaan pusat kelak. Ini adalah ulasan kenapa dan mengapa mereka memilih untuk menyokong kepada Pakatan Haram dan anwar.

1. Anwar adalah pejuang demokrasi dan hak asasi manusia. Ini bermakna, kebebasan bersosial dan seks adalah bebas kerana ia adalah bersifat peribadi.

2. PKR adalah parti berbilang kaum, maka ahli PKR kelak bebas beragama, tiada agama rasmi, semuanya bercampur, tiada halangan untuk bersosial.

3. Andai kata Pakatan haram memerintah, anwar tetap bersama Pas dan Dap. Untuk memujuk hati Pas, anwar akan memperkenalkan Malaysia dengan Islam liberal, Islam moden yang diguna pakai di Turki sekarang.

4. Hak asasi manusia dan demokrasi seperti di Amerika menjadi makin mendalam. Mungkin keadaan politik dan sosial, akan menjadi bebas seperti di Amerika sehingga tiada halangan.

5. Anwar akan buang sistem diraja dan dia akan jadi Presiden pertama republik Malaysia, oleh itu tiada sesiapa lagi yang dapat menghalang cita-citanya.

Mc tak dapat bayangkan, apa lagi yang akan terjadi nanti. Andai kata rakyat tetap memilih Pakatan Haram memerintah, langsung tak nampak kebaikkannya. Malah keburukan makin bertambah.

Komuniti Beruk gay pula, sudah menyatakan sokongannya kepada PKR, nampak sangat PKR menjadi pilihan disebabkan anwar dan perlakuan songsangnya.

MctHeory:
Malaysia akan jadi Amerika. Ataupun Amerika kedua. Amacam setuju?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

heh~
dunia dunia mmg dah kiamat