Selasa, 2 Februari 2010

CABARAN DS ZAMBRY KEPADA PAKATAN HARAM!


Mc tertarik untuk mengulas, berkenaan kes ini yang agak unik bagi Mc. Tak sudah-sudah serangan Nizar KKK kepada Ds Zambry mengenai kes MB Perak. Bersungguh-sungguh dia nak Ds Zambry membubarkan dun dan buat pilihanraya kecil. Kadang-kadang perkara serius begini boleh menjadi kelakar. hehe. .ngok ngek betul la Nizar ni.

Kemudian Mc membaca mengenai Ds Zambry yang mencabar wakil rakyat Pakatan Haram di Perak supaya mengosongkan kerusi mereka masing-masing jika hendak sangat pilihanraya kecil!, kalau PR Perak berani la. Dijawab pula oleh Pas Perak bahawa kenyataan Ds Zambry tu sebagai bodoh!.

Sebenarnya siapa yang bodoh sekarang ni? Ds Zambry atau Pas Perak? Tidak mungkin seorang pemimpin kerajaan negeri hendak bubarkan dun, atas desakkan oleh pembangkang dinegeri tersebut. Baik beliau tumpukan pada pemerintahannya dan jimatkan wang negeri dari membazir buat pilihanraya atau benda-benda pelik yang lain.

Ds Zambry tak usah la layan permainan bodoh pembangkang yang terdesak sangat nak jadi kerajaan Perak. Biarkan mereka dengan angan-angan bodoh mereka itu. Orang macam ni, kalau dilayan, makin menjadi-jadi. Biarkan Nizar meroyan terus meroyan!

MctHeory:
Kepada Pakatan Haram, jangan dok rebutkan Perak! Pergi jaga Selangor dengan Pulau Pinang dulu. Dah nak terlepas dah!

1 ulasan:

sesenang sesuka berkata...

Saya amat-amat bersetuju dengan ulasan MC tu. Hanya nak tambah sikit. Jgn lah MB Perak melayan orang yang dah gila, meroyan pulak tu. Buat lah kerja supaya rakyat Perak buka mata, siapa yang berpolitik dan siapa yang bekerja.