Jumaat, 5 Februari 2010

KES LIWAT ANWAR: AKHIRNYA SAKSI PENTING MUNCUL JUGA!



KY JELLY! itulah saksi paling penting yang dapat membuktikan bahawa pelincir itu digunakan untuk menembusi dubur tanpa kesan koyakkan.

Mc sendiri pun tidak tahu cara mengunakannya kerana Mc ni bukan dari golongan yang mengunakan KY Jelly, cuma dari apa yang Mc dengar dan baca, Pelincir ini banyak digunakan oleh Gay, Pondan atau pengemar-pengemar yang suka melakukan seks anal. (meliwat).

Berkesan atau tidak, telah dapat kita buktikan dengan kes liwat Anwar ni. Sebabnya ada doktor yang telah melakukan pemeriksaan keatas Saiful dan mendakwa bagaikan tiada kesan tusukan.

Ini telah membuktikan KY Jelly adalah amat berkesan dan mungkin sebab inilah ia menjadi pilihan Anwar. Akan tetapi, mungkin Anwar lupa bahawa, KY Jelly ini tidak dapat menghapuskan air mani dan DNA yang tertinggal.

Oleh sebab DNA yang tertinggalah yang akan menyebabkan brader Anwar ni kantoi dimahkamah nanti. Laporan doktor HKL akan mengesahkan segalanya.

Setelah 3hari mengikuti perbicaraan liwat Anwar, kita sudah dapat saksi-saksi penting yang telah muncul seperti CIFUT (can i fuck u today), MOKHTAR! dan KY Jelly.
heh!

Dijangkakan beberapa lagi saksi atau perkataan yang akan muncul memeriahkan keadaan. Mc harap para pembaca, bloggers dan rakyat Malaysia memberi tumpuan penuh kepada kes liwat ini.

MctHeory:
Gunakan KY Jelly tanpa was-was dan dijamin haram!

7 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, tetapi puak-puak ini tetap mengatakan sengaja diada-adakan oleh puak-puak UMNO......

Ipoh Marley berkata...

itu je la yg boleh diorng katakan...org dh xbleh nk lawan mcm tu la..lawan tetap lawan konon..tuihhhh..

McTheory berkata...

Betul tu Yang Gambi!

Ipoh Marley!
Anwar dah takdak aura lagi dah. .tunggu masa nak padam je.

amieiezam berkata...

McTheory...

teman teringat zaman sekolah di ipoh. Ada sudut LAWAD di sekolah teman...LAWAD = Learn A Word A Day..

1. CIFUT
2. Mokhtar
3. KY JELLY

esok masih ada!!! opss next week

Pemerhati berkata...

MctHeory,
KY Jelly boleh digunakan tanpa was-was dan ianya HALAL kalau digunakan dgn betul!
Para doktor menggunakannya sebagai pelincir apabila membuat pemerikaan faraj atau dubur.
KY Jelly dicadangkan sebagai pelincir utk kegunaan orang2 perempuan yg sudah menopause dan mengalami kekeringan faraj bila bersetubuh dgn suami. Tidaklah akan rasa sakit. Ini dapat memuaskan kehendak nafsu suami dan menjaga keharmonian rumahtangga!

McTheory berkata...

ohh yeke. . hehe. . Mc tak pernah guna pun. masih lagi guna yang origenal. .heh. . Halal kalau depan dan sah. haram kalau lain sejenis. hehehe

Logika berkata...

Tapi apahal si sepol pulak yg simpan benda tu?