Sabtu, 6 Mac 2010

KEBODOHAN PAS DAN KEBONGGOKAN PKR!



Bila ada adun dan Ap (ahli parlimen) keluar dari Pakatan pembangkang, mulalah ada individu yang mula menjadi hero dan hakim yang membuat pelbagai andaian dan tohmahan yang menjatuhkan maruah individu terbabit.

Kenyataan Timbalan Presiden PKR, Dr Syed Husin Ali didalam haramkahdaily yang menyatakan mereka yang keluar parti ada masalah kewangan peribadi yang serius menyebabkan mereka melakukan kesalahan lalu melarikan diri dengan keluae dari parti. Boleh baca disini.

Paling Mc tak boleh tahan, apabila majlis dewan syura Pas yang mengugut mengadakan sembahyang hajat supaya Allah menjatuhkan bala kepada Mohsin (ahli parlimen yang keluar PKR) jika dia tidak meletakkan jawatan.

Pas memperalatkan Islam sebagai senjata untuk mengugut pihak lain yang bertentangan dengan mereka. Apakah tindakan mereka ini betul? Apa yang cuba mereka sampaikan? Adakah mereka cuba mengatakan bahawa doa mereka pasti dimakbul oleh Allah?

Berani sungguh Pas mempermainkan Islam. Dulu N.ajis dengan syurga Pasnya. Kini dewan syura pula mengarahkan Allah menjatuhkan bala kepada Mohsin kerana tidak menuruti kata mereka.

Betul kata Ds Zambry, sesiapa yang bersama Pakatan Haram pembangkang akan dianggap mereka sebagai malaikat. Walaupun Dap yang tak sunat pun boleh jadi malaikat. Tapi jika anda melangkah keluar dari pembangkang, anda semua sudah jadi syaitan. Tidak kiralah walau anda Mufti atau alim ulama. Itu undang-undang Pakatan haram!

Mereka berani mencabar undang-undang, mereka berani mencabar Sultan tetapi kini mereka sudah lebih, mereka terlalu berani mencabar Agama! Sudah berani mempermainkan kuasa Allah Swt.

MctHeory:
Kebodohan Pas dan Kebonggokan PKR memang tidak dapat ditahan-tahan lagi!

9 ulasan:

Manjung Mari berkata...

Yang bodoh ialah blogger upahan UMNO yg tak mau terima kenyataan bahawa PAS adalah satu2nya jalan lurus ke syurga! UMNO juga tak dapat terima kenyataan bahawa ada orang lain yg lebih hebat dpd mereka spr YAB Guan Eng yg berjaya memerintah P.Pinang dgn telus dan berkesan.UMNO frus sbb dia tak boleh nak kaotim kat P.Pinang mcm dulu2...hah,padan muka hampa semua!

Tanpa Nama berkata...

Hehe. . yelah. . ameno memang bodoh pun!

4JJ luZ berkata...

Manjung mari...Anda jenis manusia yang pandainya tak boleh diikut dan bodoh yang tak boleh diajar juga jenis haiwan sembelihan yang tak boleh dimakan..samalah juga dgan tanpa nama 19.38... Lu Pikirlah Sendiri

Istiqomah berkata...

Manjung mari & Tanpa nama... awak 2 orang tak mengaji agama ka?? Sapa kata PAS lurus ke syurga.. tambah banyak dosa ada la. Nabi SAW njur perpaduan, depa dok nak pecah jee... akai ada ka???

sasha2020 berkata...

MP atau ADUN yg keluar parti tak perlu letak jawatan sebab tak ada undang-undang yg perlu mereka berbuat demikian....so, kenapa nak paksa orang letak jawatan...

lepas tu nak mengungut pulak tu...macam budak budak!!!.

Yang PAS lagi teruk, nak buat sembahyang hajat bagi bala kepada MP yg keluar parti. Yang keluar parti ialah PKR. Apa yg PAS sibuk sangat tu!!!

Pakatan Rakyat sebenarnya tak wujud pun!!! Mereka tu semua adalah kerajaan campuran aje. Sampai sekarang tak pernah pun Pakatan Rakyat didaftarkan sebagai satu parti macam BN..

Ini satu lagi penipuan kepada rakyat...PR bukannya Pakatan Rakyat tapi Penipu Rakyat.

Fikir fikirkanlah....terutamanya Manjung Mari dan Anon 19.38 yang jelas mempunyai pemikiran yg lemah dan rendah...

tOy berkata...

Penyokong PR BODOH!!! Kalau ketua hangpa suruh makan taik pun hangpa makan..Pi jahanam dgn PR!!!

CucuAtok berkata...

Salam Manjung Mari dan Tanpa Nama....Mana punya mahzab yang ko belajar tu..... Setahu saya ada 4 mahzab saja... Cuba habaq kat saya sat...... Kalu none of the above tak tau la......
Yang lagi best ko kata telus kat Khalipah Guan Eng tu?
Wargahahahahahahahaha........
Alo cuba cari artikel pasal orang bakar bendera Malaysia dulu.... Ko ni buta kayu ke buta perut....Pilih mana satu yang sesuai.....
Saya tak nak ler kata UMNO tu tak baguih tapi hang tengok sendirila apa yang big boss buat dan second big boss bikin...
Saya minta saudara bagi tau yang kat manjung tu.... nak register anak kat sekolah agama pun tengok parti? Aper citer? Cukupler bagi hint...... Cari ler maklumat tu sendiri....

Tanpa Nama berkata...

Kau yg bodoh...tw x di berape ramai melayu dan islam ditindas...sebagai contoh azan subuh di penang tidak boleh kuat lpas peruntukkan utk pembinaan masjid dikurangkan itu kau ckp pemerintahan... adil...wei sedar dan berubah...jgn disebabkan bende ni kite org melayu bergaduh dlm mase yg same kaum2 lain tepuk tangan kite..itu yg kau suke

Tanpa Nama berkata...

Fuyooo... jalan lurus ke syurga tuu. Pas ni sebenarnya dah berapa jauh dia punya cawangan? Mesir? Mekah? Rasulullah saw mengajarkan ajarn islam ke menubuhkan pas dulu?

Bercakap mau pakai otak. Hal syurga neraka hal kita dengan allah. Tak masuk pas boleh je ke syurga. Tak masuk bn, tak korup pun boleh ke syurga. Aku tak dengar pun imam syafie dulu pas, khulafa ar rasyidin pas.

Jalan ke syurga ialah islam. Seangkan islah pun ada 4 imam utama, ada fahaman berbeza. Ada para sahabat, salafu soleh dan macam macam. Ini baru malaysia, yang mazhabnya syafie, beraliran sunni.

Yahudi pun kata dia akan ke syurga. Macam mana tu? Sedangkan yahudi pun ada ashkenazi, ortodoks, zionis.