Selasa, 9 Mac 2010

SAMSENG INDIA SEMAKIN KURANG AJAR!



Samseng india si pemandu teksi di kawasan Petaling Jaya dan sekitar Sunway semakin kurang ajar dan biadap kepada pengguna jalan raya yang lain. Mereka bagaikan raja dijalan raya. Cara pemanduan mereka juga amat berbahaya kepada pemandu kenderaan yang lain. Keluar simpang sesuka hatinya. Potong kereta lain tanpa lampu isyarat dan terus masuk dengan slambernya.

Mereka pemandu teksi india kebanyakkannya tidak mengunakan meter dan mengenakan tambang kepada pelanggan dengan sesuka hati. Kekadang tambang yang dikenakan langsung tidak masuk akal. Mc dengar cerita, mereka ini berani buat demikian kerana mempunyai 'kabel' atau orang dalam dikalangan penguatkuasa. Tapi kebanyakkan diantara mereka tersangatlah kurang ajar dan terlibat dalam kongsi gelap india.

Macam mana Mc dapat tahu pemandu teksi india ni terlibat dengan kongsi gelap? Kalau pembaca nak tahu kebanyakkan mereka ini dibawah Hindraf. Untuk pengetahuan pembaca semua, Hindraf bukanlah satu persatuan india yang berdaftar. Mereka juga bukan NGO. Hindraf ditubuhkan hanyalah untuk merosakkan keamanan kaum india di Malaysia. Mereka bukan ditubuh untuk membela nasib kaum india, tapi untuk menghasut dan meracun otak kaum india supaya membenci kerajaan Malaysia.

Kalau betul mereka ini mahu membela kaum india. Apakah sumbangan Hindraf kepada kaum india selama ini? Pernahkah mereka membuat kuil hindu di Malaysia dengan sumbangan duit dari mereka? kalau ada pun mungkin kuil haram yang bina ditanah kerajaan. Pernahkah mereka membantu kaum india yang susah? Jawapannua TIDAK ADA! LANGSUNG TIDAK ADA! Mereka hanya menjerit-jerit dijalanan dan memperbodohkan samseng-samseng india untuk membuat kacau.



Apakah selama ini samseng india dan kaum india yang lain tidak sedar akan keadaan ini? Hindraf diwujudkan hanya untuk membuat kacau di Malaysia bagi membuatkan keadaan keamanan negara tergugat dan melumpuhkan keyakinan kaum india kepada pemerintahan negara. Mereka dipergunakan! Semua ini adalah hasil rancangan si Anwar Berahim. Dialah punca segalanya, dialah pakar membakar sentimen, tujuannya hanya untuk kepenting politik dan impiannya untuk menjadi perdana menteri.



Mc pernah menyiasat kenapa kaum india sokong anwar! nak baca boleh klik disini. Mereka menyokong kerana mereka telah tertipu dengan dakyah dan politik permainan akal anwar dan hasutan syaitan Hindraf.

MctHeory:
Kalau jumpa anwar, hindraf dan harimau. Tembak anwar dan hindraf, lepas tu kasi harimau makan sama anwar dan hindraf.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya pernah dua kali dengan pemandu teksi india... diorang memang tak pakai meter..... jangan salahkan org.

Tanpa Nama berkata...

yang jaga penguatkuasan jpj bangsa ape ni la jadi bila rasuah,ada paham.

pakngah santan berkata...

bangsa mana yang selalu dok bagi rasuah? ada faham anon 14:24!!!

pakai otak berkata...

pakngah pun satu bodoh yg di maksudkan kalau elak rasuah takde la keling2 ni nak besar kepala ada paham atau otak penuh santan je.

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, setuju dengan komen Tanpa nama 14.24....... perlu difikir juga mengapa mereka sanggup terus membiarkan puak-puak samseng ini berleluasa...

Tanpa Nama berkata...

KES AKU LAGI TERUK!!!..KERJA 20 TAHUN LEBIH....LANGSUNG TAK DAPAT SATU SEN PAMPASAN BILA SYARIKAT TUTUP OPERASI....MULA DULU SYRKT NI OMPUTIH PUNYA....LEPAS TU THN 2002 HINDU TAK OVER...TAK SAMPAI 7 THN LINGKUP....NGADU KT UNION [NUCW]..SEMUA HINDU DALAM TUH....DEPA KT TAK BOLEH TOLONG ,SEBAB UNION BELUM DPT IKHTIRAF.....???GI PEJBT BURUH,,,SUBANG JAYA-WISMA CONSPLANT...INGATKAN JAWA SEEKOR TU BOLEH TOLONG...BICARA PUNYA BICARA...LAST2 BAYAR GAJI GANTI NOTIS...TANPA PAMPASAN....JUMPA LWYER...HINDU JUGA....SEMUA DEPA BACK-UP HINDU...INI MCM APA SUDAH JADI???...MANA KEADILAN???...CUMA UNTUK HINDU DAN CHINA SAJA KOT......SEJAK ITU AKU NYAMPAH BETOI NGAN SPECIS KAPIR NI!!!...PELIK???..MCMANA PUAK2 PAS /PAKATAN RAKYAT SUKA DEPA NIH!!

MymassaVoice berkata...

kalo jumpa anwar, hindraf dgn harimau, sepatutnya bagi password "mokhtar" dulu...kakakakaka