Ahad, 18 April 2010

AHLI PAS TOLAK ZAID!


gambar diatas adalah sebagai hiasan semata-mata, bukan ahli Pas yang ni kot! Kalau yang ni, sahih sokong BN punyalah! keh keh keh!

Mc gumbira mendengar berita bahawa masih ada ahli Pas yang sedor diri dan berfikiran waras. Rupanya masih ada lagi ahli Pas yang memegang teguh pada perjuangan asal Pas yang mahu menegakkan syiar Islam.

Mc bukan menyokong Pas. Tapi Mc menyokong ahli Pas yang mahu menolak Zaid di Hulu Selangor. Walaupun Hadi Awang sudah mengeluarkan arahan supaya menyokong calon PKR dalam PRK kali ini, akan tetapi masih ramai yang terkilan dengan pemilihan Zaid sebagai calon disana.

Apakah pak imam, bilal, tok siak dan khatib-khatib masjid mahu menyokong seorang sosialis dan berfikiran sekular? Sedangkan dulunya bersembur dan berbuih mulut orang masjid ahli Pas ni mengutuk UMNO kerana menolak Islam, tetapi kini mereka dipaksa menyokong seorang yang lagi maha teruk dan berfikirkan ala barat.

Memang patut pun mereka menolak Zaid ni. Sebab dia ni teruk, dalam UMNO dulu pun ramai orang tak suka dia ni, perangai macam jamban. Agama langsung tak penting, memang sesuai dengan Anwar, pejuang sosialis, liberal, sekular dan kebebasan segala-gala.

Apapun, dari calonkan Zaid. Baik ambil je si Ronnie Dap bertanding kat situ, lebih kurang je, takde bezanya. Pasti banyak pusat-pusat spa, kedai minuman keras, nombor ekor dan kedai cafe game judi dibuka kat Hulu Selangor. Baru maju betul tak?

MctHeory:
Undilah Zaid untuk kebebasan segalanya!

Tiada ulasan: