Jumaat, 16 April 2010

CALON KONTROVERSI DI HULU SELANGOR!



Sama padan! itulah tanggapan Mc mengenai calon BN dan PKR di Hulu Selangor kali ini. Zaid 'mabuk' wakili PKR dan Kamalnathan calon dari BN. Kedua-dua calon ini bukanlah pilihan utama dari akar umbi sebenarnya, akan tetapi mereka dipilih khas dari kepimpinan parti peringkat tertinggi masing-masing.

Kamalanathan memang terkenal di kalangan kaum india. Tapi di Hulu Selangor Mc tak pasti dia mempunyai pengaruh yang kuat atau tidak. Walaupun calon BN sudah kita tahu siapa orangnya. Akan tetapi suara-suara sumbang dari Kem MIC dan UMNO masih lagi kedengaran, masih ada yang tak berpuas hati. Sudah-sudahla tu, masa untuk buat kerja pula, dok mengeluh apa lagi.

Kamalnathan merupakan orang Rawang dan dekat dengan kawasan Hulu Selangor. Perwatakkannya yang baik terhadap semua orang dan disegani ramai merupakan daya penariknya. Mesra dengan media juga merupakan satu lagi kelebihan P.Kamalnathan. Mungkin pengalaman politiknya tak sehebat Zaid tapi latar belakang peribadi dan politiknya yang bersih akan menjadi taruhan BN memenangi Hulu Selangor kali ini.

Bagi PKR pula, PRK kali ini merupakan durian runtuh bagi petugas-petugas mereka. Dilimpahi dengan peruntukkan 15k setiap cabang boleh menguatkan lagi kerja-kerja jahat mereka memfitnah dan membuat onar di Hulu Selangor. Cuma, jangan peruntukkan tu tak sempat sampai sudah la. Ada pula yang kebas nanti.

Apa-apapun, PRK kali ini seimbang, cuma tekanan lebih kepada PKR. Mempertahankan kerusi adalah lebih susah dari cuba memenangi kerusi. Setelah PKR diserang virus lompat-lompat, kali ini PKR harus membuktikan sesuatu sebelum serangan virus ini makin teruk.

Cuma satu pesanan Mc untuk PKR. Mencalonkan Zaid di sana hanya akan mempercepatkan lagi mentalkinkan PKRdi Hulu Selangor, cuma ia bergantung pada aura Kamalnathan dan kerjasama diantara parti komponen BN untuk tolong cepatkan lagi kubur dajal Malaysia (PKR) di Hulu Selangor!

Mctheory:
Masih menanti projek lompat-lompat!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita tengok sape yang terkubur. bee end atau PKR!

Tanpa Nama berkata...

umno-apco

umno-apco

umno-apco

umno-apco

YANG GAMBI berkata...

Mct, kawan rasa pengundi-pengundi Hulu Selangor sudah peka dengan segala putarbelit PKR-pakatan rakyat yg berkuasa di 4 negeri..... kita lihat saja nanti hukuman rakyat Hulu Selangor kpd mereka....

Tanpa Nama berkata...

PKR-ZIONIST
PKR-ZIONIST
PKR-ZIONIST
ANWAR-babi
Nik Ajis- n.ajis
Lim Kit Siang- bapak kominis malaya
Karpal Singh-kapal sink
Khalid berahi-mat mabuk gagap..burrrpppp

TokAyah berkata...

PKR akan menerima padah di Hulu Selangor.........Tak ada lagi fitnah Altantuya? Teoh Beng Hock? Rosmah? kali ini. fitnah apa pula..... APCO?
Pergi jalan dahhhhhhhh..... AlJuburi tunggu masa nak cabut tapi belum ada negara yang sanggup nak beri suaka politik kot? Kalau cabut pun kena balik kes belum tamat........semoga Allah swt akan memberi petunjuk kepada pakatan Haram.

amieiezam berkata...

betul tok ayah...

1ISRAEL ITU LEBIH MIRIP PERJUANGAN PR 1ISRAEL IALAH GERAKAN PARTI POLITIK UNTUK MEMERINTAH TAK SAMA DENGAN GERAKAN 1MALAYSIA YANG MERUPAKAN GAGASAN KERAJAAN UNTUK RAKYAT... YANG BODOH SAJA NAMPAK IANYA SAMA!!!