Jumaat, 16 April 2010

HULU SELANGOR TALI HAYAT TERAKHIR PKR!



Nama sebenar PKR ialah Parti Keadilan Rakyat, gabungan diantara parti rakyat Malaysia dan Parti keadilan. Gabungan antara dua parti yang hampir pupus dimuka bumi Malaysia. Dua parti kepupusan ini bergabung disebabkan jumlah ahli yang makin kurang dan tidak ada sokongan dari rakyat Malaysia.

Bagi mengelakkan dari terus pupus selepas PRU ke 11. Dua parti kepupusan dan sengkek ini bergabung jadi PKR. Tapi nasib mereka baik, apabila Pak Dollah telah melepaskan penjahat 1Malaysia iaitu Anwar Berahim dan memberi CPR semula pada parti yang hampir pupus ini.

Akibat dari kebodohan BN Pak Dollah dan menantunya. Anwar hampir berjaya menjual Malaysia pada PRU ke 12 dan mengejutkan BN dari tidur. Bila zaman Pak Dollah dan menantunya dah tamat, timbul Ds Najib dengan semangat baru dan mengejutkan Anwar yang masih lagi gah berkhayal mengatakan dia ialah bakal PM ke enam.

Sehingga kini! Ds Najib berjaya menghapuskan virus-virus PKR dan Pakatan Haram di Malaysia dan menyebabkan parti yang hampir pupus ini kembali kejalan kemusnahan yang asal. Mengikut sumber, keahlian PKR semakin susut dan berkurangan dari hari demi hari. Bukan kata jumlah ahli parlimen, jumlah ahli parti pun dah nak habis dah. Pakat dok keluar je pun.

Yang tinggal kini hanya yang dok cari makan dan tukang sapu sisa-sisa kewangan PKR saja la. Tu pun, kalau duit habis, diorang pun lompat. Hulu Selangor ni ialah tali hayat terakhir PKR, jikalau PKR kalah di Hulu Selangor, PKR akan tinggal nesan sebelum PRU ke 13. Amin. .

MctHeory:
Piss. . .berita terbaru! Ada lagi Ahli Parlimen PKR yang nak lompat! Tunggu!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I hope you are right...Amin 44X