Selasa, 6 April 2010

DALAM PDRM ADA PERISIK ISRAEL? DALAM MALAYSIA ADA PERISIK CIA!

Mc tergelak baca kenyataan si anwar mengenai dalam PDRM mempunyai perisik Israel. Dalam kenyataan tersebut si anwar kata, Bukit Aman pun dah mengakui kata dalam PDRM ada perisik Israel. Err. .Anwar. . siapa dari Bukit Aman yang mengaku ada perisik tu? Nyatakanlah namanya sekali. Kenapa nak rahsiakan?

Betullah si anwar dan Pakatan Haram tak sudah-sudah panas hati dengan PDRM. Benci betul ko dengan Polis ye anwar. Agaknya nanti kalau rumah ko kena rompak, ko panggillah unit amal Pas datang membantu ye. Atau contact je polis dari Australis ke, UK ke Turkey pun boleh juga. Kita orang semua tahu dendam ko pada Musa Hasan. Sebab tu ko asyik nak hentam polis kan.

Jika benar dalam PDRM ada perisik Israel dan telah dikenal pasti oleh Bukit Aman. Dedahkan identitinya! Boleh kita tengok siapa pengkhianat negara tu. Lagi satu...kenapa ko tak dedahkan dalam Malaysia ni ada kepala besar ejen Yahudi? Bekas perisik CIA! Cakap la sekali..dedahkan juga identitinya...biar 1Malaysia tahu siapa ko sebenarnya!

Pelik tak pelik la kan. Masa Anwar kena tangkap kes liwat dan pecah amanah berserta akta hasutan dulu tu. Tiba-tiba CIA keluarkan tawaran mencari ejen perisik mereka yang baru di Malaysia kerana perisik yang asalnya sudah ditangkap. Tawaran yang dikemukakan rm800,000 untuk satu bulan. Temuduganya pula di SIngapura. Ada siapa tahu cerita ini?

MctHeory:
Ada siapa tahu siapa pengkhianat Agama, Bangsa dan Tanah Air?

3 ulasan:

Skandal Politik berkata...

Salam bro,

Fuiyoo RM800,000 sebulan tu.

Ejen CIA asal Al Juburi, ejen CIA baru mesti beruk itam, anak didik al jub yang memang berdendam dengan kerajaan Malaysia.

sejarah hitam sekor beruk klik sini


beruk diarah sifu klik sini

tebing tinggi berkata...

Kalau Zahid Hamidi sebelum ini mendedahkan Kementerian pertahanan diresapi agent asing ,tidak mustahil PDRM ada perisik Israel.

Tak gitu ?.
Segala kemungkinan bolih terjadi,mungkin banyak lagi agensi-agensi kerajaan yang sudah diresapi.

sasha2020 berkata...

Bodoh punya Anwar...sekarang ni dia punya cara ialah membuat apa apa cerita supaya orang akan terpengaruh...sebab byk dungu-dungu kat luar sana yg fikiran cetek (ini semua penyokong merekalah)...

Memang betul apa Sdr Ezam bagi tahu, bila dia tanya Anwar samada ada bukti atau tidak, dia kata " bedal aje"..

Perosak negara sekarang ialah seekor ni(Anwar)...Orang macam ni memang dah kena sumpah. Tak pernah nak insaf...Tunggulah nanti balasan dari Allah...