Rabu, 7 April 2010

SIAPA CAKAP DAP RASIS?



Nampaknya Dap sekarang betul-betul menjadi pejuang kesamarataan di Malaysia. Mereka juga bangkit menentang sesiapa juga yang membawa isu berkaitan dengan kaum. Dahsyatnya Dap ni, mereka betul-betul mahu membuktikan bahawa mereka ini tidak rasis.

BOLEH BLAH! Lim Kit Sial dan konco-konconya hanya pandai berlakon didepan rakyat. Mereka berlumba-lumba berucap diparlimen menghentam Tun Dr Mahathir, Datuk Ibrahim Ali dan Perkasa yang kononnya terlalu rasis.

Beruk-beruk Dap ini terlalu pandai berlakon! Satu Malaysia kenal apa itu parti Dap! Sebuah parti yang ditubuhkan dengan hanya tujuan untuk menjajah Malaysia untuk kaum mereka bagi menjalankan dasar kaum mereka. APAKAH ITU TIDAK RASIS?

Paling kurang ajar apabila Lim Kit Sial dan konconya sering kali mengejek Ts Muhyidin didalam ceramah dan blognya dengan mendakwa dia utamakan Malaysia baru bangsa Cina. Percayakah anda? Apabila seorang Senior parti rasis berkata demikian.

Sedangkan organisasi Dap pun dikuasai oleh bangsa cina. Malah dalam Dap sendiri bukan kata bangsa cina, tapi ahli keluarga turut menjadi keutamaannya. Setelah Kit Siang hampir bersara, dia menjadi penasihat pada anaknya Guan Eng. Kini Guan Eng mentadbir Dap dan dipimpin oleh Kit Siang.

Perturunkan kuasanya kepada anaknya umpama corak pemerintahan komunis atau sistem ala pemerintahan beraja dizaman cina kuno dahulu. Ini nampaknya lebih teruk dari rasis. Dap nampaknya masih mengekalkan sistem komunis yang cuba dilindunginya dari pandangan rakyat Malaysia.

Senang cerita macam ni la. Hanya orang gila saja yang percaya cerita orang gila. Kit Siang dan konco-konconya memang gila, ditambah lagi dengan penghasut dalam Pakatan Haram yang sememangnya gila. Inilah jadinya, apabila si BAPAK SEGALA RASIS menuduh orang lain yang rasis.

MctHeory:
Cuba tanya orang gila tepi jalan. Parti roket tu parti apa. Confirm dia tahu, parti orang cina punya!

Tiada ulasan: