Khamis, 8 April 2010

KISAH PKR, GAY DAN PENIPUAN!



Mc ada sebuah cerita menarik yang hendak diceritakan mengenai kisah kawan Mc yang Mc anggap sebagai kisah lucu dan juga memberi pengajaran yang besar kepadanya. Cerita ini juga merupakan satu pengajaran pada kita untuk sentiasa berwaspada.

Jika kita hendak kenal akan seseorang, jangan hanya pandang pada rupa, bentuk badan dan pakaian yang dipakainya. Tapi nilai dari hati budi dan peribadinya. Apa yang Mc maksudkan ialah. .seseorang manusia dapat menyamar menjadi baik dengan hanya berlakon alim dan pakai jubah serta serban besar. Tetapi hakikat didalam hatinya, memberontak akan nafsu songsang yang mahu menerkam sesiapa saja bagi memuaskan nafsunya itu.

Cerita ini berlaku pada satu malam apabila kawan Mc yang Mc panggil Yus, motornya tiba-tiba rosak ditengah jalan pada pukul lebih kurang 11 malam. Yus ni berumur dalam awal 20an. Kata orang rupa parasnya agak hensem la (jambu bak kata orang).

Bila motor rosak, Yus membuat keputusan untuk meninggalkan motornya disatu tempat dan jalan kaki balik ke rumah. Jauh rumahnya dari tempat tersebut lebih kurang dalam 2km. Terasa juga la bila berjalan kaki ye tak.

Semasa dia sedang berjalan, tiba-tiba ada seorang pakcik menaiki motor honda ex5 berhenti disebelahnya. Nampak gaya pakcik tu serupa orang balik dari masjid. Nampak baik saja. .pakcik tadi mempelawa Yus naik motornya supaya dia boleh hantar Yus pulang kerumah. Baik betul pakcik tu ye.

Yus tanpa mensyaki apa-apa, terus bersetuju dan membonceng belakang pakcik tadi. Dalam masa perjalanan kerumah Yus. Pakcik tadi bertanya.

''adik tinggal dimana?''

Yus Jawab ''dekat je, depan sana, di Taman Delima lorong 2''

Pakcik tadi bertanya lagi ''tadi dari mana?''

''Baru balik kerja'' Yus jawab.

Mereka pun berburak biasa diatas motor sambil pakcik tadi membawa motor. Tapi yang peliknya. .semakin lama semakin perlahan motor yang dibawanya. Kemudian timbullah niat sebenar pakcik tadi.

Pakcik tadi pun bersuara lagi

'' adik tak payah balik rumah la ye. Balik rumah pakcik aje la. Rumah pakcik pun takde sape tu''

Yus dah rasa lain macam, dia pun jawab.

''takpe la pakcik, saya nak balik rumah, letih ni nak balik mandi nak tidur''

Pakcik tadi bersuara lagi.

''alaa. .balik aje rumah pakcik, kat rumah pakcik pun boleh mandi, boleh tidur, ada tv, boleh kita tengok cd''

Bila dengar jawapan pakcik tadi, Yus terus tertelan air liur. Takut beb. .nampak macam baik, alim. .sekali mengayat jantan pulak. . Nak tahu apa Yus buat? Dia lompat dari motor dan terus larikan diri. Dia takut kena rogol. .hehehe. .

Pengakhiran cerita ni paling best. Yus ni penyokong tegar PKR dan menyokong Pakatan Rakyat. Setiap kali ceramah Pas atau PKR. Mesti dia ada punya la. Pengikut tegarla katakan.

Nak jadikan cerita, ketika dia pergi ceramah Pas dekat Jalan dato Kumbar. Dia terserempak lagi dengan pakcik gay tu. Ketika tu diorang tengah bertakbir beramai-ramai dan pakcik gay tu pun turut bertakbir sama.

Pakcik gay tu siap pakai serban dan vest Pas lagi. Kalau orang tengok memang tak syak la dia tu gay. Pakcik tu pun tersenyum bila nampak muka Yus. Yus pun apa lagi, terus tinggalkan ceramah dan balik ke rumah.

Sejak dari peristiwa itu, budak Yus ni dah tak pergi lagi ceramah Pakatan Haram. Dia pun dah tak percaya pada sesiapa lagi. Kalau dulu dia mati-mati ingat anwar kena fitnah sebab meliwat. Tetapi kini dia percaya bahawa anwar terlibat dalam kes liwat tersebut.

Kalau angin tak ada, takkan pokok bergoyang ye tak? Moralnya disini. .pakaian dan paras rupa tidak menjaminkan hati yang baik dan mulia. Puak-puak laknat ni memang pandai berpura dan bermuka-muka dengan masyarkat. Oleh itu kita kena sentiasa berjaga-jaga.

MctHeory:
Dahsyat sekarang ni. Pak aji pun dah ada jadi gay. Sahih tepergaruh dengan anwar lani!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Padan muka si Yus tu. Mujur tak kena toron dengan lebai tu.Dia ingat CIFUT Babi tu maksum ke?? CIFUT ni pun ada nafsu jugak beb!!Main lubang jubor ni tak kira warna kulit, pangkat, bangsa dan ugama.

Kemut Keliling beb...

YANG GAMBI berkata...

Salam Mct, sebab itu orang tua-tua selalu berkata, jangan di nilai diri seseorang hanya melalui pakaian, wajah yg wark dan sebagainya.... nilailah dengan mata hati yg bebas dari konkongan dakyah songsang....

Pinjam gambar tuan, nak buat projek sikit...

McTheory berkata...

bole aje. Mc pun ambil dari rakan blogger.