Sabtu, 10 April 2010

STRATEGI ANWAR MAKAN DIRI!



Gaya Anwar macho la konon!


Link-link kroni Yahudi Amerika!


Gambar bersama sahabat sejati!


Meeting apa Bro? Macam mana nak pelingkup Malaysia ke?


Sahabat sehati sejiwa Cohen di Pentagon


Sahabat sepeliwat Michael Danby!

Kata orang-orang tua, jangan main api, nanti membakar diri. Dah tau badan tu kena minyak gas (Tanah) dok pi cucuh api buat apa. Itu kata-kata yang boleh digambarkan keadaan Anwar sekarang.

Punyala seronok sekarang ni pemimpin Pakatan Haram dok tuduh UMNO-APCO, UMNO-APCO. Sana-sini diorang dok canang. Setiap kali ceramah pasti ada topic ni keluar.

Tuduh punya tuduh, bukti haram takdak pun. Hitam putih pun takdak. Gambar lagi la takdak. Kalau betul UMNO berkawan dengan yahudi, cubala buktikan. Setakat kata APCO tu agensi dari yahudi dan takdak bukti kukuh, baik tak payah.

Buat sidang media dan tuduh APCO tu yahudi Israel, baru betul. Kalau tuduhan itu salah, sahihla Pakatan Haram akan kena saman berbillion dari APCO dan UMNO.

Kita lupakan topic APCO-UMNO dan kita cakap pasal anwar. Kalau anwar tuduh UMNO sekutu dengan yahudi dan dalam PDRM ada perisik Israel. Bagaimana pula dengan Anwar? Berribu keping agaknya gambar anwar dengan pemimpin yahudi.

Kalau UMNO hanya guna khidmat APCO dituduh sekutu Israel. Apa kita nak panggil anwar bila dia selalu berjumpa ,bersalam ,berpeluk dan bergelak ketawa dengan pemimpin yahudi?

Mana ada pemimpin Islam atau umat Islam yang dipuji oleh akhbar Israel jurusalem? Mana ada pemimpin dunia yang bersekutu dengan Georgh Soros penyangak mata wang dunia.

Mana ada maruah lagi kalau seorang pemimpin yang beragama Islam boleh berpersatuan dan masuk organisasi yang dibuat oleh yahudi dan meminta bantuan kewangan yahudi.

Sekarang cuba bagitau Mc. Yang mana lebih yahudi? Anwar, APCO atau UMNO?

MctHeory:
Jawab! jawab! jawab!

5 ulasan:

teratailiar berkata...

UMNO

Tanpa Nama berkata...

BRADER ANWAR BIN IBRAHI aka BABI aka ALJUBURI aka ALIWATI aka KAKI JANTAN aka KAKI PEREMPUAN (bini kawan pun dia sebat. dia peduli apa? US dollar dia banyak, yahudi bagi) aka PEMBOHONG aka PEMFITNAH AGUNG aka PELIWAT aka PENYODOM aka PENGKHIANAT adalah penyokong sejati zionis, isreal, yahudi

Tanpa Nama berkata...

teratailiar mmg bodoh!! takkan fakta dh jelas pon tak paham2. Ni la penyokong tegar al liwati..

Tanpa Nama berkata...

bro, sape leh bagitau aku APCO yg sebenar2nye tu asal dr Negara mane? coz kerajaan pun x bgtau kat rakyat jelata?

McTheory berkata...

Apco ibu pejabatnya di US. mempunyai banyak cawangan diseluruh dunia termasuk di Israel dan Malaysia. Disebabkan Apco ada di Israel dan pekerjanya juga ada yahudi, pembangkang menguna helah ini untuk mengait dan menuduh kerajaan yang bukan-bukan. Itulah fakta sebenarnya.