Rabu, 28 April 2010

NIZAR BARUA DAP PENCETUS HASUTAN KAUM!



Siapa tak kenal Nizar barua Dap ni. Gila meroyan yang ketagihkan jawatan MB Perak. Nizar baru-baru ni berkempen di kawasan kaum cina dan menghasut kaum cina.

' KITA MESTI BASAHKAN KERIS INI DENGAN DARAH CINA' dan " Banjirkan pekan Kuala Lumpur dengan darah cina". Ayat hasutan dan fitnah terbesar Nizar!

Jika orang biasa yang buat, sahih sudah dikenakan tindakan. Takkan KDN dan Polis nak tengok saja kot. .bukti sudah ada didepan mata tunggu apa lagi. Kalau akta hasutan pun sesuai ni!.

MctHeory:
Orang macam ni perlu diajar!

4 ulasan:

Pemerhati berkata...

Seperti biasa Menteri Amaran tidak akan ambil apa2 tindakan. Rakyat mesti tolak orang macam ini di PRU13 nanti!

Tanpa Nama berkata...

melayu /cina sekor ni dah meroyan ke tahap gaban yang sukar diperbaiki. dia hanya layak jadi MB (macam berok) terloncat sana terloncat sini, buat kecoh sana sini, jerit sana sini dok pokok tak punn bawah pokok buat mesyuarat. tak Macam Berok (MB) ke tu..

Tanpa Nama berkata...

PEMUDA UMNO DUK TUNGGU APA LAGI...PERKASA PUN TAKKAN NAK PEGHATI JA..TAKKAN NAK BIAQ KUT..BUATLA REPOT POLIS ATAS KENYATAAN CELAKA NIZAR LAKNATULLAH NI...

Tanpa Nama berkata...

Manusia kurang ajar macam ni kita ajar dia betul2 supaya dia dah tak berani langsung buat kenyataan suka hati mak bapak dia ja di bumi kita Malaysia ni...

bertindaklah, kami akan tetap menyokong setiap langkah tindakan.kalau boleh kami nak tengok dia dimasukkan dalam ISA ja..