Ahad, 25 April 2010

HULU SELANGOR! YAKINI BN!







Pada semua pengundi Hulu selangor, keluarla mengundi awal-awal. Jangan tangguhkan sehingga lewat petang. Sebelum mengundi, fikir baik-baik yang mana boleh menjamin masa depan dan yang mana sekadar bermain janji.

Barisan Nasional adalah satu gabungan satu perikatan yang sah, yang ditubuhkan untuk memupuk semangat pepaduan rakyat Malaysia. Tujuan gabungan ini hanyalah untuk membentuk kerajaan Malaysia yang adil dan saksama.

Mewakili semua kaum, mengagihkan kuasa pentadbiran kepada semua kaum selain tidak terpesong daripada perlembagaan sebagai rujukan rasmi undang-undang negara.

Segala perancangan, segala janji dan segala harapan kepada Barisan Nasional sudah pun terbukti selama ini. Walaupun ada cacat celanya, akan tetapi jasanya memerintah Malaysia adalah sangat besar.

Barisan Nasional masih tidak jemu dan mahu berbudi kepada rakyat. Perjalanan kita masih jauh, ikutlah kami, sokonglah kami dan undilah kami, Yakini Barisan Nasional!

MctHeory:
Pakatan Rakyat hanyalah satu gabungan gila al-juburi untuk memiliki kuasa di Malaysia! Tiada erti, tiada perancangan, tiada pendamaian hanyalah kuasa untuk menjadi PM!

Tiada ulasan: