Jumaat, 21 Mei 2010

AHLI PKR TAHU MEMANG ANWAR PELIWAT!



Mc nak cerita tentang hal ahli PKR yang masih tegar mengikut pongkoq Anwar walaupun mengetahui bahawa Anwar ni sememangnya seorang peliwat tegar dari zaman sekolahnya lagi.

Mc akan ringkaskan cerita. .sewaktu Mc sedang membaca surat khabar, sampai la ke muka surat pembicaraan liwat Anwar, ada gambar Saiful kat situ. Tiba-tiba si mamat PKR tegar ni terus tumbuk gambar Saiful sambil berkata ''mamat ni confirm masuk neraka!''.

Mc perhatikan mukanya sambil bertanya, ''kenapa kata begitu?'' dia jawab ''Saiful menipu!, semua ni konspirasi!''

Mc kata lagi, ''kan semua bukti dah ada, takkan lah menipu lagi'' dia jawab, ''alahh bukti boleh buat''

Mc bagi point, ''anwar support Saiful belajar, bagi duit, bagi hadiah dan gaji tinggi, takkan semua tu menipu kot''. Dia terus balas, ''ahh itu semua boleh buat, takkan lah orang berumur 60tahun nak liwat orang 20tahun, yang 20tahun takkan nak biar je, mesti la boleh lawan, tak logik langsung!''.

Mc tenung muka mangkuk tu dalam-dalam, rasa macam nak sekeh je kepala dia yang bodoh tu, kenapa la orang-orang PKR ni tak boleh berfikir dengan waras, bukan Saiful taknak lawan tapi dia terasa termakan budi dan terpaksa, dia tak sangka sang IDOLAnya tu boleh bertindak demikian. Walaupun Anwar tu dah tua, tapi pengaruh dikalangan penyokong PKR dan Pakatan Haram bukanlah kepalang.

Jadi atas sebab demikian, dalam keadaan terpaksa dan bersalah, Saiful terpaksa merelakan juga permintaan Anwar. Mc cuba terangkan semua ini kepada ahlul PKR tu, tapi dia mengatakan semua tu karut dan semua ini konspirasi dia langsung tak mahu dengar apa jua kata Mc.

Mc tanya dia lagi, ko percaya Anwar peliwat? Dia kata, itulah kelemahan Anwar, dia memang bisexsual tapi bukan dia yang liwat Saiful, semua itu konspirasi. Mc kata lagi ''Dah tau dia tu kaki pongkoq, dok pi sokong buat apa?'' Dia balas, ''itu dulu, bukan sekarang, dia dah insafla'' Mc cuma diam. .malas nak layan orang macam ni.

Hakikat yang sebenar ialah, ada diantara ahlul-ahlul PKR ni tahu bahawa Anwar ni kaki perjuang bontot, tapi masih ada diantara mereka yang mahu menyokong anwar dan setia dengannya. Jika dulu dia suka meliwat, kenapa pula sekarang tak boleh? Fikirkanlah!

MctHeory:
Susah nak cakap dengan orang bodoh!

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM MC..NK CKP MCM MNE LG BRO..DIORANG TU KLU DAH BODO TU TETAP BODO JUGAK. DIORANG PEMINAT NO. WAHID KAKI SUNTUT! KEHKEHKEH

Wake UP! berkata...

Susah kalau dah bodoh melantun-lantun sampai tak boleh berfikir dengan waras.

Other questions

Tanpa Nama berkata...

ahli Pkr macam ini dah jadi pengikut tegar. Mentaliti dia dah rosak, sukar nak diubati lagi. cakaplah apa pun mereka tak akan percaya. Fikirannya dah diracuni oleh Anuar dengan macam-macam pembohongan yang menjadikan hatinya gelap dari cahaya kebenaran. Biarlah dia dengan dunia mereka, satu hari nanti dia akan sedar juga macam ezam dahulu. kerana anuar sanggup masuk penjara tapi apakah hasil perjuangannya. ada anuar ambil tahu hal dirinya masa masuk penjara. akhirnya baru sedar diri diperalatkan. Kepada ahli-ahli PKR sayanglah diri sendiri dan keluarga anda kerana apabila kamu susah bukan peminpin yang kamu sokong itu akan membela keluarga kamu. mereka tetap hidup senang dan kaya raya. Kamu cuma pencacai bagi mereka.

Pemerhati berkata...

Susah bro nak tinggalkan amalan meliwat ini. Sebab nikmatnya luarbiasa kerana ada kemut keliling kata depalah. Saya takut AIDS!

dubaque berkata...

salam bro,

especially wellcome back bro JEFFRY da GREAT!!! masalah penyokong tegar si jubur nie bukan apa, memang diaorang tahu sijubur tu suka meliwat tapi ego tak nak mengaku silap tu dah menebal...sebijik macam baghal, tak ader otak nak berfikiran secara rational langsung

McTheory berkata...

semua komen betul. .

Mata terang, Berak Lawas, Tidor Niarap. berkata...

Assalamualaikum MC dan semua yang komen,

Perkara sebegini memang benar berlaku kepada pengikut pengikut PKR ni sebab nya mereka didalam denial stage dan bila SAiful beri keterangan didalam mahkamah mereka tetap tidak ada percaya. Mereka bukan sahaja terdiri daripada orang yang kurang menggunakan akal malah ada dikalangan mereka yang terpelajar dan berpendidikan tinggi juga. Ada juga di kalangan mereka yang berpangkat tinggi didalam kerajaan sebagai penjawat awan akan tetapi mereka terbawa bawa dengan arus perubahan konon nya.

Teringat seorang kawan saya yang bekerja sebagai seorang penolong pengarah di kementerian yang selalu menghantar kepada saya email email yang menunjukkan bahawa kerajaan telah menzalimi rakyat dan perkara perkara tentang isu isu rasuah pemimpin UMNO dengan tanpa bukti jelas. Jadi saya email kepada nya balik dengan mengatakan kalau begini sekali semangat juang nya begitu tinggi, apa kata kalau dia berhenti kerja dengan kerajaan Malaysia dan bertukar kerja sebagai pembancuh kopi kepada si peliwat tegar tu, saya jamin yang tentu keesokkan hari nya dia akan berak lawas dan mata nya terang tetapi tidur terpaksa meniarap di sebabkan pecah dara...., selepas itu dia tidak lagi beremail dengan saya. Kemusykilan saya ialah dia sepatutnya berterima kasih kepada kerajaan yang memberikan dia biasiswa sehingga mendapat ijazah master didalam universiti tempatan semasa pemerintahan mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Bin Mohammad, akan tetapi bila dah dapat jawatan baik terus hentam kerajaan. Ini lah dasar orang yang tidak reti berterima kasih. Untuk pengetahuan umum dia masih lagi berjawatan penolong pengarah di kementerian sehingga hari ini.

Tak faham saya kalau lah biasiswa itu di beri olih kerajaan PKR, saya tak kan marah. Sepatut nya biasiswa dan jawatan nya di beri kepada orang yang lebuh layak dari pada dia.

Sekian wasallam semua

Tanpa Nama berkata...

ANU MASIH ADA PENYOKONG ADA BEBERAPA SBB

PERWATAKN WAKTU DLM UMNO DAN JADI TPM
WATAK HEBAT SEWAKTU DISINI MENAMBAT BNYK HATI , PENAMPILAN
MENTRI YG DISUKAI ,CARA PERWATAKN
PEJUANG BANGSA(LAKONAN)SUDAH MENEBAL KALANGAN UMNO, TAK SEMUA TAPI RAMAI
DIA ORG HARAPAN PEJUANG MELAYU ,,,DISINI LAKONAN NYA MENJADI.
MENTRI KEWNGAN -CIPTA PEMBERIAN LOT SAHAM PADA BUMI -INI MESTI ADA MASTER PLAN JANGKA PANJANG
MUNKIN INI CARA GUNA DGN PUAK2 NYA DILUAR NEGARA -ULUR DULU ,CARA YAHUDI DAN CARA INVESTOR KOTOR
ORG MELAYU BAGI AJA SUASA MEREKA BALAS DGN PERAK
DISINI LAKONAN DAN UMPAN ANU BERKESAN
SETIP PERHIPUNAN/PEMILIHAN UMNO ,,,RAMAI PERWAKILAN YG DTG BERDUIT DN BERKERETE BESAR HASIL SUMBANGAN ANU - BUDI TERMAKAN BUNTUT JADI TARUHAN,,,,,APA YG ANU
TANDINGI AKN MENANG -WAIMA JIKA DIA CABAR TUN WAKTU ITU -BERPIHAK PDNYA..DISINI ADA KEMATANGANYA....GHAFFAR DICABAR-GHAFFA OUT!!!!!!!!!!!
DILUAR NEGARA RAKAN2 KAYANYA MAIN PERCATURAN KEWANGAN GLOBAL....SAHAM MSIA MELAMBUNG RAMAI MELAYU KAYA,,,,SEBELUM ANU TEKAN SWITCH UTK JATUHKN SAHAM INFO DARI RANGKAIANYA MAKA PENGIKUT2 SETIA DAH DIKABAR TARIK DIRI DARI SAHAM-WAKTU JUAL -DISI BUDI ANU TERSELAH RAMALAN DAN KETOKOHAN DIA SBGI MENT.KEW TERSELAH...LAKONAN LICIK ANU
INI SEMUA PERANCANGAN BUKAN KEBETULAN
TUJUAN ANU BE A LEADER APA SELEPAS ITU - ALLAH YG TAHU
RASANYA MSIA TERGADAI ,RAJA TAKBERMARUAH ,MELAYU HANCUR ,,KRN ORG KAYA YG MELABUR SEMUA JADI KAYA SBB MENIPU TERMASUK ANU
MAKA DOA ORG MELAYU ISLAM MSIA DIANTARA MERAKA ADA DOANYA DIMAKBULKAN ALLAH ,DAN DI PIMPIN OLIH SEORG PEMIMPIN YG BIJAL WAKTU ITU
TUN M

McTheory berkata...

kepada mata terang berak lawas.

Waalaikumsalam. .

Mereka ini tidak kenal erti terima kasih. Mereka ini sudah buta akal, hati, perut dan mata mereka kerana diracun Anwar. Mereka ini hanyalah umpama tebu, guna bila nak, buang bila habis. . masa mengundi je anwar turun cari, masa lain, susah tanggung sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Melayu yg terlalu taksub.......tanpa mengkaji dan memang tak tahu langsung tentang Anwaq jenis apa?

Depa ni kalau Anwaq suruh .....menunggin pon lepa akan tunggin.....syok konon org yg nak merosak org Melayu.

Tanpa Nama berkata...

org dah anggap anwar tu maksum..macam tu la...

Tanpa Nama berkata...

main belakang dr segi moral mmg salah semua org setuju...minum arak,berzina,makan rasuah,rezeki tak baik melimpah ruah,membazir duit rakyat,bermewah-mewahan,tipu sana -sini...tak apa.Habis aku sebagai org melayu nk mengundi parti mana...yg boleh menjamin perkara di atas tak berlaku lgi

Tanpa Nama berkata...

Melayu kena sokong DAP... Sebab melayu suka jadi pecacai dan amat bangga ngan bangsa cina. ..Depa kata cina pandai.. Melayu x pandai.... He..he...