Selasa, 4 Mei 2010

PENCACAI TAKSUB PAS SANJUNG GUAN ENG!



Gambar dan cerita ni Mc dapat dari blog Pisau. Tengoklah betapa taksubnya seorang ahli Pas ni. Berjanggut berdahi tanda sembahyang. Nampak macam orang alim-alim tapi gaya peluknya kepada Guan Eng ni macam akrab sangat. Begitu la taksubnya puak PASrael ni kepada khalifah Guan Eng yang disanjung-sanjung oleh mereka ni.


Bodoh yang tiada penghujung,inilah contoh bagaimana puak PAS menadah diri habuan selingkohan DAP memuaskan nafsu politik mereka.

Puak haprak beginilah yang menghalalkan cara demi mencapai matlamat,kafir harbi diangkat bagaikan seorang kahlifah agung,walhal ketua menteri paling celaka dalam sejarah pulau pinang ini lah yang begitu membenci Islam.




Inilah kenyataan dari khalifah Lim GE yang menjadi pujaan seluruh pengikut ajaran Pas. Apabila Lim GE mengatakan;

"Di sini saya ingin menegaskan bahawa DAP mepunyai rekod 26 tahun menentang perlaksanaan Undang-Undang Islam"

Kini sudah 18 tahun berlalu, bermakna sudah 44 tahun DAP menentang perlaksanaan Undang-Undang Islam.selanjutnya sini

Mereka mereka ini sudah pasti akan percaya 100% apa yang dikencingkan oleh Guan Eng,menadah melahap apa yang diperkatakan oleh sialan ini.24juta kononnya diperuntukkan kepada umat Islam dijadikan modal,kononnya amat prihatin,walhal kesemua mereka dibohongi hidup hidup oleh sialan ini


Disebalik lawatan penjilat tegar ini terjadi insiden selepas gambar ini diambil menurut sumber,rombongan ini dimaki hamun oleh rakyat Pulau Pinang.


" Betapa bangangnya puak Ini. kami yang yang berada disitu telah melepaskan maki hamun kepada mereka ini dan mereka ini blah tanpa mampu angkat muka",

Penjilat tegar DAP dimaki hamun oleh rakyat Pulau Pinang,datang dari KL,menyembah Guan Eng itulah ubatnya,biar pulang kesana menjadi ingatan betapa rakyat Pulau Pinang cukup membenci khalifah sosialis kesayangan PAS ini.Usah datang ke sini semata mata untuk menjilat kencing sialan ini.

MctHeory:
Semakin teruk penyakit puak-puak pemuja pemimpin ni. Dah melarat ke Dap pulak! Nauzubillah!

2 ulasan:

Akazi is HERE berkata...

salam hormat bro

si menteri khalifah buntuti komunisi cukup suke kencing atas kepala puak PASrael

dan puak PASrael plak cukup suke di kencing oleh si khalifah buntuti

elok sgt la tu..wali selipar pun bley simpan air kencing khalifah sial tu buat penawar minum pagi

biar jadi makin bodow!

ekekeke

Unknown berkata...

bodoh punya pencacai PAS, nanti LGE suruh cium bontot dia pun dia orang ikut nak ambil berkat la katakan.......hihihihiiiiiiiiiiii