Khamis, 13 Mei 2010

SAIFUL PERTAMA KALI MELIWAT, ANWAR PULA LIWAT SAMPAI MATI!


Sebenarnya Mc dah sakit kepala nak mengikuti kes liwat tertunda-tunda ni. Baru nak semangat dengar kes ni bersoal balas. Tiba-tiba je peguam-peguam tunda Anwar lebih sibuk nak tunda dari nak balas. Mungkin ini strategi mereka, selalu tunda kes hingga membuatkan rakyat Malaysia menjadi bosan nak ikuti kes ni lagi.

Ini betul-betul perang minda. Kepala jahanam Anwar memang pakar kalau bab saiko-saiko ni. Bab memusing cerita, memusing rakyat serah kat Anwar la. Expert habis! Tapi dalam perbicaraan liwat ni, satu aje la yang kita boleh pegang dan percaya. 'Saiful Pertama kali diliwat' maka 'Anwar pula sudah banyak kali meliwat' Ini yang direport, tah ada apa yang ter ter tapi tak direport.

Jika kita harap kes ini selesai tahun ini, mungkin kita akan bermimpi. Jika kita harap keadilan dalam kes liwat ini akan diadili tahun ini, maka kita akan berangan sampai tak sedar diri. Jadi apa yang pasti? Anwar suka meliwat sampai mati! he he he!

MctHeory:
Anwar: Dulu, Kini, Selamanya Meliwat!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dont worry Mc. sepandai-pandai si peliwat tegar dengan peguamnya nak pusing kelentong, ada yang legih agung dan tahu segalanya. kita tengok lah berapa lama dia nak lari. ingatlah peguambela handal macama mana sekalipun , yang benar tetap benar. dan kita tak perlu tunggu kiamat untuk melihat tua kutuk pembohong, pengkhianat, pemfitnah, peliwat ini mendapat balasannya. wan jijah pun sama keran bersengkogkol dengan laki keparat dia tu. dua2 akan merasanya.

McTheory berkata...

anon 16:31

Betul tu, bukan Mc aje yg penin. . ramai lagi yang dah muak dan juak dengan perangai anwar ni.

Wake UP! berkata...

Silap tu. Bukan Saiful pertama kali meliwat. Tapi Saiful pertama kali DILIWAT.

history should be learnt