Jumaat, 4 Jun 2010

ANWAR ANTI ZIONIS? FAKTA ATAU AUTA?



Paling kelakar! Lawak baru awal tahun, apabila berita terbaru dari Malaysiakini yang melaporkan bahawa ada satu parti tertua Israel mengecam Anwar kerana anti Zionis nak baca klik di sini.

Terbaru juga dilaporkan Anwar akan menyertai perhimpunan anti-Zionis di Ibu Kota esok. Pakatan Haram dijangka membuat perhimpunan di Masjid Jamek Kampung Baru lepas Jumaat hari ini dan akan berarak ke Kedutaan Amerika.

Mc nampak apa yang terjadi disini adalah permainan politik ala Anwar Ibrahim. Anwar mengunakan segala kesempatan ini untuk cuba membersihkan namanya. Sebelum ini Anwar digelar sebagai sahabat baik yahudi, rakan niaga zionis, ejen yahudi dan kroni Amerika Yahudi.

Kini Anwar cuba untuk melemparkan segalanya kepada Ds Najib yang didakwa memberi kontrak penasihat 1Malaysia kepada Apco, malah Apco pula didakwa syarikat yang berkaitan dengan Israel. Maka dengan semua perancangan ini, pastinya dengan mudah Anwar akan membersihkan namanya. Malah Anwar akan cuba jadikan Ds Najib sebagai kambing Hitam kononnya kroni terbaru yahudi Zionis.



Anwar memang bijak, cuma mungkin anwar lupa bahawa tidak semua rakyat Malaysia akan cuba telan dengan apa yang diberikannya. Masih ramai yang ingat siapa anwar dengan yahudi dan masih segar dalam ingatan mengenai foto-foto dan kaitan anwar bersama yahudi.

Apakah dengan menunjukkan sedikit penentangan terhadap zionis maka anwar nak kami percaya bahawa dia anti-zionis? Sudahla anwar, simpan aje la lakonan ko tu. Opss. .lupa pula, demi kerusi empuk Putrajaya, ko rela lakukan apa saja ye tak?

MctHeory:
Anwar Al-Juburi harus bertaubat!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO...SI SONGSANG TU NAK TUTUP TEMBELANG BUSUK DIA LA TUUU!!. SAJE NAK KASI GEMPAK KONON2 DIA PENENTANG REJIM ZIONIS TERHEBAT..HARKK PTUIHHH!!

DGN ZIONIS PUN DIA NAK KENCING APE TAH LG DGN ORG ISLAM??. AHHH DH DASAR PENYANGAK TAIK KUCING TU TETAP TAIK KUCING JUGAKKK!! KEHKEHKEH

mohammad azren fooldog PH yg bahalol berkata...

Pembaca sekalian, cuba fikirkan... sebagai seorang pemikir ke 32 terbaik di dunia (Al-Jub), hanya mampu buat demonstrasi anti-Israel je??? Orang yang tiada dalam senarai pemikir terbaik dunia pula (Tun Mahathir) semakin berjaya menghampiri dan menghantar bantuan makanan, keperluan dan kemanusiaan ke Gaza, Palestin.

Bagaimana pula tokoh Islam ke-42 paling berpengaruh di dunia (N.Ajis tua kutuk)???? Tengah sedap makan kek Black Forest sedekah dari Al-Menantunya kut???

Lawak sungguh pemikir Islam dan pemikir bertaraf antarabangsa yang kononnya terkenal seantero dunia tu..... Hahahahahahaha....

Pilih Islam Anda Selamat, Pilih PAS Anda Sesat

Tanpa Nama berkata...

KJ tidak kecewa

Khairy berkata, beliau tidak merestui pandangan para penyokongnya itu, sambil menambah bahawa mereka telah tersasar kerana perdana menteri mempunyai hak budibicara untuk memilih anggota kabinetnya.

"Tentu saja satu atau dua daripada (pemimpin negeri) berkenaan membuat komen atas keyakinan mereka sendiri, jadi tiada apa yang boleh saya lakukan," katanya.

Khairy juga menolak pandangan beberapa pemimpin Pemuda Umno negeri bahawa ketiadaannya dalam kabinet menjejaskan moral pergerakan tersebut.

"Ini hanya akan berlaku sekiranya anda membiarkannya berlaku, dengan memperbesar-besarkannya. Rakyat menyokong kita kerana apa yang kita lakukan, bukannya sama ada kita memegang jawatan dalam kerajaan, "katanya.

Oleh itu, katanya, beliau tidak merasa kecewa kerana 'sekali lagi ketinggalan kapal' tetapi akan meneruskan tugas-tugasnya.

"Saya tidak mengharapkan apa-apa, saya cukup jelas tentang apa yang saya perlu lakukan dan bukan tentang mendapatkan jawatan kabinet," katanya.

MymassaVoice berkata...

kita kena ingat kengkawan, puak2 penjilat dubo DAP nih dah terdesak. resolusi dah dikeluarkan. hati org melayu mesti ditambat kembali! tak mustahil aljuburi dah berpakat2 dgn kengkawan zionis dia bagi menampakkan dirinya sebagai seorang pejuang islam jagoan melayu GAY tersohor! hati-hati geng!