Selasa, 6 Julai 2010

ANWAR CUBA MENGANGGU TUGAS POLIS!



Sedang kita dok kecoh-kecoh mengenai kes RPK yang dikatakan dibiayai oleh PKR. Si sesumpah yahudi Anwar Ibrahim pula sibuk mempertikaikan kenapa polis harus segera menyiasat RPK yang kini menjadi pelarian penjenayah di luar negara. Tindakan mempertikai kerja polis ini sebenarnya taktik basi pembangkang yang takut polis membongkarkan segala kerja busuk mereka.

Rasanya sudah terlalu lama penjenayah politik yang pernah memfitnah PM dan Isterinya begitu bebas di Kota London. Polis Malaysia pula seakan-akan langsung tidak membuat kerja untuk menangkap RPK yang sudah mempunyai dua atau tiga waran tangkap. RPK begitu bebas di London dan boleh berjumpa dengan sahabat seangkatannya si Zaid untuk menikmati ais kacang lagi.

Selepas terbongkarnya Zaid pergi ke London untuk berjumpa dengan RPK, Zaid dengan tanpa segan silu dan rasa bersalah..membanggakan dirinya mengaku bahawa memang dia ada duduk minum semeja dengan RPK, hotel pun sama, mungkin sempat pergi 'YAMSENG' sekali dengan RPK di London. Apa nak heran, dua-dua ni kan melayu liberal yang sudah terkeluar dari unsur-unsur melayu tulin, melayu moden la katakan.

Sudah jelas RPK kini memang dibela oleh PKR. Agaknya si Zaid pergi sana pun disuruh oleh Anwar untuk kerja-kerja memporak-perandakan negara kot. Apa lagi yang PKR dan Anwar tahu buat, selain merosakkan negara. Bila Polis nak ambil tindakan, mula la tuduh itu tuduh ini. Biasa la, inikan stail anwar, politik busuk ala yahudi.

Kepada pihak Polis, tak usah la takut dengan politik Anwar yang mengacah-gacah Polis supaya serba salah untuk membuat kerja. Tangkap saja si pengkhianat negara RPK tu. Siapa tahu, RPK dan anwar ada plan baik untuk melingkupkan negara. Sebelum apa-apa terjadi, sila ambil tindakan. Sayangilah 27 juta rakyat Malaysia dari dua tiga ekor beruk Pakatan yang menyokong Anwar al-Yahudi.

MctHeory:
Tengok muka RPK pun menyampah, semak mata memandang.

2 ulasan:

lord ried berkata...

ALOO BEWAK MC .....

MENGARUT LA HANG NI.... PANDAI PULAK REKA CITE. KALU YA PON HANG NI TAK TAKUT DOSA KA. TAK PUAIH ATI NGAN KATA2 DOK WAT GAMAQ DSAI DAN ZEMIN ALI TENGAH ANU.....CEEHHHH PALA OTAK HANG NI KUAT KELENTONG.

he he he gurau ngan bewak

Tanpa Nama berkata...

Rasanya lah, ramai jugak polis dan anggota keselamatan negara kita yang menjadi pengokong PR. Mungkin sebab tu mereka ni lembab2 ayam jek.
Hurm, si Lord Reid ni la.. aku rasa dia ni penyokong gomen. Dia ni rasanya nak bagi pro=kerajaan berapi, supaya semangat nak tegakkan kebenaran sentiasa bangkit. Kira guna teknik saraf la.. Bagi kita berapi, supaya kita lagi berani. Sebab tu ayat-ayat dia nampak tidak bijak dan berilmu. Sebab dia nak gambarkan yang penyokong PKR adalah spesis macam tu. Nak berlakon kena real, sebab tu dia terpaksa jadi dungu dan cetek pemikiran. Check aja la Nik Aziz tu, ayat macam dia jugak masa nak sound Karpal.
Hehehe..


Anak Arus